Jak mogę podkręcić 1.9 TDI 90 KM

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Re: Jak mogę podkręcić 1.9 TDI 90 KM

Postprzez leopard » 18 maja 2008, o 17:20

Paweł87 napisał(a):Witam. Szukam pomocy w podkręceniu 19. TDI 90km zeby miał troszke więcej tych koników proszę o porady i przykładowe części które pomogą w lepszych osiągach.


zapraszam do mnie ... po namiary zgłoś się na PW
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Re: Jak mogę podkręcić 1.9 TDI 90 KM

 

Postprzez Nuki » 18 maja 2008, o 17:27

a w okolicy Krakowa nie znacie jakiegoś rozsądnego chip tunera? mi to z 90 na max 110 w zupełności wystarczy :-P
Avatar użytkownika
Nuki
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 16 sty 2008, o 20:11
Lokalizacja: Krynica-Zdrój

Postprzez pawel_ns » 18 maja 2008, o 20:41

w krakowie sa chip tunery ale krzycza 1500 za pomoc :)
MOJE BYŁE MK3
AHF+ ..::TDI POWER::..
Avatar użytkownika
pawel_ns
Members
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 7 sty 2008, o 12:16
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez leopard » 19 maja 2008, o 00:03

Nuki napisał(a):a w okolicy Krakowa nie znacie jakiegoś rozsądnego chip tunera? mi to z 90 na max 110 w zupełności wystarczy :-P
we wrocławiu masz aligatora ... filia master's tuning - bardzo konkretny gośc - możesz z pełnym zaufaniem oddać sieczkarnię do zawirusowania ;-)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez BeKoN » 20 sie 2008, o 15:26

Tu jest wykres do silnika 1.9 tdi po chipie.

http://www.superchip.pl/img/wykresy/now ... %5B%5D.jpg
BeKoN
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 20:34
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez SotoM » 20 sie 2008, o 19:36

to jest cos takiego jak u mnie.tez 118KM tylko ze ja mam 324Nm.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez pawel_ns » 20 sie 2008, o 22:54

SotoM a oprocz chipa i wtryskow wymieniales cos jeszcze ?
MOJE BYŁE MK3
AHF+ ..::TDI POWER::..
Avatar użytkownika
pawel_ns
Members
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 7 sty 2008, o 12:16
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez SotoM » 21 sie 2008, o 23:41

hehe tak przewody od turbo bo nie wytrzymywały cisnienia- za stare były...hehe
nie ogólnie nic nie robiłem. tylko wtryski . chip . zaślepiony EGR na orzywienie i wywalony kat. to wszystko. kiedyś gdzieś Leoś napisał - ze nawet bez dodatkowych przeróbek mozna program tak zrobic ze silnik bedzie srał ogniem z rury... ja juz nic nie mam zamiaru robic. moc dodana tylko do jazdy aby wyprzedzic zwinnie uciec ze skrzyżowania itp. nie mam auta do wyscigów wiejskich rajdów...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez pawel_ns » 22 sie 2008, o 11:19

i dlatego to samo bym chcial widziec u siebie w golfiku i na nowo bym sie cieszyl jazdą
MOJE BYŁE MK3
AHF+ ..::TDI POWER::..
Avatar użytkownika
pawel_ns
Members
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 7 sty 2008, o 12:16
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez SotoM » 23 sie 2008, o 22:44

no to zbieraj kasę i napieraj na szczecin do Leoparda na chipa .gwarantuje ci ze wyjedziesz tak :-D :-o uhahany...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez leopard » 24 sie 2008, o 02:53

SotoM napisał(a):napieraj na szczecin do Leoparda


bliżej ma V-tech w kraku ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez bumer32 » 24 sie 2008, o 11:19

klimat.gda napisał(a):panowie moze mi ktos powie po czym mozna poznac turbine do silnika 90km i do 110km???


turbina ma całkiem inny układ podciśnień , całkiem jest inny kolektor wyrzytu spalin, no i przede wszystkim w 110KM jest zmienna geometria ruchu skrzydełek
bumer32
bumer32
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 11:16
Lokalizacja: Kluczbork

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości