Jak mogę podkręcić 1.9 TDI 90 KM

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez leopard » 25 sie 2008, o 00:00

bumer32 napisał(a):turbina ma całkiem inny układ podciśnień , całkiem jest inny kolektor wyrzytu spalin, no i przede wszystkim w 110KM jest zmienna geometria ruchu skrzydełek


a jeszcze prościej - w 110 KM do turbulum idzie jedna rurka podciśnieniowa czarna ... w 90 KM 2 czerwona i niebieska nadciśnieniowe - poza tym elektrozaworki N75 wyglądają inaczej - w 90 KM jest mały w 110 duży ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

 

Postprzez Ronnie10 » 10 lut 2010, o 15:56

Nie chce zakładać nowego tematu więc odświeże stary z zapytaniem. Mianowicie czy ktoś, kto chipował swoje 1.9TDI 90KM może sie wypowiedzieć, czy nic sie nie dzieje po dłużczym czasie? no i czy to prawda, że rozsądne podnoszenie mocy (z 90 do np.110-115) nie wpływa na żywotność silnika? dodam, że mam przejechane 270tys. i chciałbym, żeby mi Golfik jeszcze długo posłużył :-D
Avatar użytkownika
Ronnie10
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 9 lis 2008, o 23:19
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez e2 » 10 lut 2010, o 15:58

Nie wpływa ;). Jak będzie używany z głową to nie ma prawa nic się popsuć. Ale też silnik musi być w dobrym stanie ;)
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Ronnie10 » 10 lut 2010, o 16:10

Mój silnik jest w bardzo dobrej kondycji :-) nic sie nie dzieje, pracuje równo. Katowany też nie jest :-) hmm, poczekam jeszcze na kilka opinii i MOŻE sie skusze :-)
Avatar użytkownika
Ronnie10
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 9 lis 2008, o 23:19
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez e2 » 10 lut 2010, o 16:13

Nie ma co czekać, trzeba zaszczepić virusa :). Diagnostykę i tak powinni Ci zrobić. U mnie wszystko było ok i bylem pewien swego, a okazało się, że turbina pompuje 0,6 bara zamiast 0,8 i tyle z tego wyszło. A hamownia wypluła 94,5km i 224nm więc silnik w bardzo dobrym stanie ;).
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Ronnie10 » 10 lut 2010, o 16:34

Tak czy inaczej teraz na pewno tego nie zrobie, za dużo innych koniecznych wydatków :-/ ale latem bardzo możliwe, że chip zawita :-D dzięki za odpowiedź :-)
Avatar użytkownika
Ronnie10
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 9 lis 2008, o 23:19
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez Aro » 12 lut 2010, o 12:41

Ronnie10 napisał(a):ale latem bardzo możliwe, że chip zawita

byle coś profesjonalnego :D a nie Allegro +20 KM :P bo taki to Ci moge zrobić za 1/3 ceny z allegro hehe :D może być nawet z regulacją mocy jak chcesz heheh :D
Avatar użytkownika
Aro
VIP
 
Posty: 1328
Dołączył(a): 28 paź 2007, o 10:45
Lokalizacja: Gostynin
Rocznik: 2000
Silnik: 2000
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Ronnie10 » 12 lut 2010, o 14:39

Wiem wiem, poczytałem troche o tym i na pewno nie wsadze tego "czegoś"... :-P
Avatar użytkownika
Ronnie10
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 9 lis 2008, o 23:19
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez Komas » 14 lut 2010, o 00:45

SotoM, jak zaslepić EGR?
Komas
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 3 lut 2010, o 23:29
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez SotoM » 14 lut 2010, o 19:42

skombinuj kawałek plaszki grubości 1mm, wyjmij uszczelke spod przewodu metalowego łaczacego zawór EGR z kol.wydechowym, odrysuj ja na tej blaszce i robiac otwory tylko na szpilki.
potem jakas masa uszczelniajaca na wysokie temp. ,skrec i po robocie.
ja u siebie w ogole juz nie mam zaworu EGR tylko został zaworek sterujacy z zaslepionym kawałkiem węzyka...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Komas » 16 lut 2010, o 00:18

Ja u siebie tez zaslepilem wycieta podkładka z blachy 1mm. Dałem ją pod EGR w miejscu gdzie łączy sie z kolektorem wydechowym. Ale zeby to działało trzeba jeszcze wyczyścić kolektor dolotowy bo EGR zasyfia go nieprzeciętnie. Tylko uwaga zeby nie wpadło cos do głowicy do zaworów jak czyścicie kanały wlotowe
Komas
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 3 lut 2010, o 23:29
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez SotoM » 16 lut 2010, o 22:07

Komas napisał(a):Ale zeby to działało trzeba jeszcze wyczyścić kolektor dolotowy bo EGR zasyfia go nieprzeciętnie.
skoro jest zaslepiony to spaliny do niego nie trafiaja wiec co ma zasyfiac...zdejmij do tego przewod podcisnienia z grzybka i go zaslep czymś. przynajmniej bez sensu nie bedzie sie otwierał zawór...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

cron