Moderator: Moderator
a to nie kaszlak zeby zawory mu grały i dostawał samozapłonu przy gaszeniu silnika...tsubasa1982 napisał(a):jak przy dodawaniu gazu zawory znacznie nie stukaja to jest dobrze,
moze nie odcinać a wstawić opornik. - osobiscie takim opcja jestem przeciwny, sam tego nie robie i bym nie zrobił...bo takie rzeczy to robią tylko........strzeliniasty napisał(a):obciac kabelek ale ktory
Sivy napisał(a):Tak napisaliscie wyzej nie ma sensu z niego wyciskac kilka koni, bo naklady duze, a efekty male. ABS to wg mnie solidna jednostka. Jest prosty w budowie, latwy w obsludze, choc moglby troszke mnie palic. Moj motor przy 200 tys wymagal planowania glowicy, docierania zaworow, wymiany uszczelniaczy. Trzyma kompresje i nie narzekam. Typowa jednostka VW z tamtego okresu, niewysilona z przeznaczeniem na duze przebiegi. Znam auto z takim silnikiem, ktore zrobilo 460 tys i jedzie dalej.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości