Imper, co do skrzyni i półosiek to się nie zgodzę kolego
znam przypadek gdzie założono skrzynie i półosie od silnika który był pierwotnie (1.8 75km) i zamontowano ta skrzynie właśnie do 2E wraz z półośkami pot takiej skrzyni
kila startów spod świateł plus próba upalenia gumy i skrzynia poszła w
chol:cenzura: wraz z przegubami... Wiec nad tym bym się zastanowił
lepiej mieć całość czyli silnik plus skrzynie plus półosie od tego modelu niż rzeźbę jakąś robić
Jeśli chodzi o hamulce to ja bym zmieniał je od razu bo jeśli nie ma tarczy wentylowanych i tarcza ma 239mm a z tyłu ma bębny to gratuluję

jeśli byś wsadził 120km i zostawił hamulce nawet od 90konnej wersji które z pełną tarcza i bębnem z tyłu dały by po

hamowanie
jaki jest sens takiej przekładki?? skoro jest nie pełna
Tak jak to napisał któryś z chłopaków już lepiej kupić anglika i rozbitka i zrobić przekładkę niż bawić się w jakąś rzeźbę ze starą skrzynią i starymi hamulcami
