jak zwiekszyc moc silika 1.6

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez Admor » 6 wrz 2009, o 18:11

nie bawcie się w turbiny bo to tylko strata pieniędzy lepiej sprzedajcie swojego dołóżcie kasę i kupcie sobie Vr6. w golfie po turbinie siada wszystko po kolei sprzęgło, skrzynia, półosie itd. Poszukajcie na forum to znajdziecie ludzi którzy pakowali turbiny do auta a potem sprzedawali za bezcen uszkodzonego.
Avatar użytkownika
Admor
Czytacz
 
Posty: 120
Dołączył(a): 17 maja 2008, o 11:17
Lokalizacja: Chrzanów

 

Postprzez Laska_VSV » 6 wrz 2009, o 21:37

Ale wiesz.. Np VR6 czy ABF-ów jest sporo a 1,6 T nie ma nikt (lub ew. jakies pojedyncze jednostki) :-) i tu wlasnie jest caly bajer :-)
OBADAJ MOJEGO CZARNUCHA : moj-golf/moj-czarnuch-t14951-60.html
Avatar użytkownika
Laska_VSV
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 31 sty 2009, o 00:08
Lokalizacja: Olsztyn
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Imper » 7 wrz 2009, o 21:12

Laska_VSV, tak tylko ze nie jestes wstanie wykrzesc z niego tyle mocy aby to bylo chociaz w jakims stopniu warte tej kasy jaka musisz wsadzic. chcesz miec satysfakcje to sam sobie zrob GTI a potem je dlubaj :) takze myslalem o kreceniu swojego 1.8 ale stwierdzilem ze to bez sensu skoro i tak wiem ze apettyy rosnie w miare jedzenia bo watpie ze jak zaczniesz sie bawic w turbo to skonczy sie to tylko na jednej kofiguracji pozdro :mrgreen:
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Procent » 7 wrz 2009, o 21:18

Dokładnie. Apetyt rośnie w miarę jedzenia. Jask kupiłem swojego mk3 to mówię "Ale pocisk". Dupsko mi się przyzwyczaiło i już tak nie mówię :/ Według mnie rozsądniejszy byłby swap na ABF-a. Koszty założenia turbo są naprawdę duże. Odprężanie, strojenie, dopły i odpływ oleju itp. A i tak nie wyciśniesz z niego chociaż by tyle co ma ABF w fabryce. Zastanów się nad tym
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Admor » 7 wrz 2009, o 21:46

jeżeli ktoś lubi się bawić i tracić kasę na swapy lub turba to proszę. Mam kolegę który z forda mondeo mk3 (titanium) chce usilnie zrobić mondeo mk3 ST. Kosztowało go to już kupę forsy bo ponad 10000 zł a auto nadal nie jest STkiem i nigdy nim nie będzie. Jakby sprzedał swojego dorzucił tą kasę to by miał młodszego i z mniejszym przebiegiem ST220. :-/
Avatar użytkownika
Admor
Czytacz
 
Posty: 120
Dołączył(a): 17 maja 2008, o 11:17
Lokalizacja: Chrzanów

Postprzez Sivy » 7 wrz 2009, o 21:57

Admor napisał(a):jeżeli ktoś lubi się bawić i tracić kasę na swapy lub turba to proszę. Mam kolegę który z forda mondeo mk3 (titanium) chce usilnie zrobić mondeo mk3 ST. Kosztowało go to już kupę forsy bo ponad 10000 zł a auto nadal nie jest STkiem i nigdy nim nie będzie. Jakby sprzedał swojego dorzucił tą kasę to by miał młodszego i z mniejszym przebiegiem ST220.


Moze nie chodzi o pieniadze tylko o zabawe. Ja nie jestem fanem robienia z Cl'a VR6, ale jak ktos sie podejmnie i zrobi z glowa to pelen szacunek.
Alten VW Fück Opel ~VAGSTYLE~
Avatar użytkownika
Sivy
Members
 
Posty: 880
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 10:00
Lokalizacja: Güttstadt

Postprzez SotoM » 8 wrz 2009, o 08:53

mozna i ABF'owi dorzucić koksu bez turbo. wystarczą ostre wałki i zastrzyk w ECU około 180km powinno być...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Imper » 8 wrz 2009, o 15:20

a ABFie warto rowniez popracowac nad dolotem ktory jest moim zdaniem tragiczny oraz zamienic chociaz kolektor wydechowy na ten bez przewezen ( w zaleznosci jaka kto ma wersje) a reszta tak jak mowi SotoM, takze 180km w zasiegu reki p.s na poczatek mysle ze nawet zabawa syryjnym ABFem przecietnym posiadaczom 1.6/1.8 przyniesie sporo frajdy :mrgreen:

[ Dodano: 2009-09-08, 15:21 ]
a i jeszcze jedno seryjne skrzynie z ABFa ktore byly w mk3 zdecydowanie sa za dlugie dlatego mozna tez dlubac ze skrzynia od passata 16v
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Laska_VSV » 3 lis 2009, o 00:48

No ok to skoro nie Turbo to co mozna zrobic zeby miec te parenascie konikow wiecej??
OBADAJ MOJEGO CZARNUCHA : moj-golf/moj-czarnuch-t14951-60.html
Avatar użytkownika
Laska_VSV
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 31 sty 2009, o 00:08
Lokalizacja: Olsztyn
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Imper » 3 lis 2009, o 22:50

Laska_VSV, to swap :) albo przerobki rowne kosztom swapa :P suma sumarum 2 opjca przy takiej motorowni zdecydowanie jest nieoplacalna
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

cron