Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.
Moderator: Moderator
przez darkker » 6 lip 2010, o 20:47
Ostatnio z nudów stwierdziłem że wyczyszcze sobie układ dolotowy. Po rozebraniu wszystkiego gdy doszedłem do turbo stwierdziłem że wirnik ma minimalny luz poprzeczny. Czy to normalne i jak juz to w jakich granicach ten luz może sie zawierać
-
darkker
- Badacz tematu
-
- Posty: 202
- Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
- Lokalizacja: Inowrocław
przez leopard » 8 lip 2010, o 09:18
dopóki nie trze o obudowę nie jest źle ... ośka wirnika ma 2 "podpory uszczelniające" - w podporach sa pierścienie pływające - one odpowiadają za luz poprzeczny - do tego dochodzi łożysko ślizgowe (tuleja ) im większy luz ma tuleja tym szybciej podpory sie kończa
-
leopard
- Members
-
- Posty: 1461
- Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
- Lokalizacja: Szczecin
przez SotoM » 17 lip 2010, o 16:27
luz sie kasuje w momencie uruchomienia silnika gdy powstaje cisnienie oleju
-
SotoM
- Members
-
- Posty: 4053
- Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
- Lokalizacja: Szczecin
- Rocznik: 2007
- Silnik: BRD
- Paliwo: ON
- Nadwozie: kombi
-
-
-
Powrót do Turbo i chiptuning
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości