MK III GTI 2.0 16V (150km) podkręcenie mocy

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez noname_conek » 13 wrz 2009, o 12:58

krystek.l, nie kupuj wałków... napisz do emilsona on Ci dobrze doradzi co zrobić aby dodać troszkę kucyków ;-)
Avatar użytkownika
noname_conek
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 14 lip 2008, o 07:26
Lokalizacja: Nowy Staw City :D

 

Postprzez Imper » 13 wrz 2009, o 13:53

a po co ma bawic sie w pol srodki niech zbiera na walki skrzynie i lzejsze kolo zamachowe potem niech zrobi program i rpzy okazji wydech z dolotem
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez emilson » 1 lis 2009, o 22:46

za 5 tys to troszke mozna sie pobawic :)
ABfa znam od podszewki robilem kilka swapow juz wlasnie z tym motorem do mk3 mk2

Wałki jak juz chcesz pakowac to schricka lub catcams 276/276 na seryjnych spreynach popychaczach itp...Na wyszych katach trzeba juz niestety pakowac wszystko mocniejsze Najlepiej na regulowanym kole rozrzadu aby to wystroic jako tako....no i dobry porting glowicy koszt tez kolo 1500 zł ale przyrost jak dobre strojenie plus minus 20% mocy
JA sie bawilem w wałki wlasnie ale odpuscilem wole odłozyc troche wiecej kasy i wpakowac turbo
ALe wracajac do sedna sprawy opisujac moja zabawe
na poczatek dobry wydech 421 baran 2,5 cala na 2 przelotach najlepiej wszystko INOX
pozniej dobry dolot na power rurze z stozkiem typu K&N albo cos juz drozszego BMC cda...kolejna sprawa to sciecie garba w Przepustnicy oraz przepolerowanie od srodka kolektora ssacego zeby powietrze mialo jak najmniejszy opor ...
jesli chcesz miec dobre przyspieszenie to 2y na lekkim kole zamachowym
ja tak mam i sie przyjemnie smiga
kolejna sprawa to strojenie plus minus 15 km
ja bez wałkow ukulałem wynik 178 koni....

jak cos wiecej chcesz wiedziec to pisz :)
Avatar użytkownika
emilson
Badacz tematu
 
Posty: 234
Dołączył(a): 30 sie 2008, o 13:26
Lokalizacja: Lubliniec

Postprzez gino_gti » 18 sty 2010, o 15:27

emilson,

zgadzam sie z toba ale nie do końca skrzynia ori tez da rade jezeli zianwestuje w wałki, porting, dolot i przelot to rozwali Ciebie z 2Y przez długość biegów, przez 2Y stracisz na starcie ponieważ dłużej bedziesz potzrebował żeby uzyskać trakcje, (no chyba że mówimy o temp. 30' na plusie i sliksach) ale tak na walkach obrobce glowicy i sofcie zrobisz 200+ a reszty nie musisz ruszać na pewno efekt będzie satysfakcjonujący! :mrgreen:
gino_gti
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 17 sty 2010, o 17:11
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez Imper » 20 sty 2010, o 01:16

gino_gti, w takim razie jaki jest sens pakowac krotsza skrzynie? Moim zdaniem mylisz sie strasznie z tym ze taka CDA w klasie N/A ma racje bytu w tym aucie. Oczywiscie ze nie ma jest za dluga a trakcja to nie jest tak wielki problem przy takich mocach jeszcz z dobrym kapciem przy normalnych warunkach atmosferycznych.
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości