MK III GTI 2.0 16V (150km) podkręcenie mocy

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

MK III GTI 2.0 16V (150km) podkręcenie mocy

Postprzez krystek.l » 11 wrz 2009, o 14:00

Witam
jestem tu nowy, właśnie ściągam z Danii Golfa mk III GTI 2.0 16V (150KM) rocznik powyżej 1995

I interesuje mnie na samym starcie dodania mu więcej mocy, chodzi mi o to że chcę brać udział w zawodach, no ale bez przesady jeśli chodzi o gotówkę, chcę stopniowo ją przeznaczać i dopieścić go na następny sezon.

Szukałem tu ale z lekka nic nie znalazłem co by mi wpadło w oko, więc ile dało by rade z takiego silnika wycisnąć jeszcze mocy (chip), oprócz tego jakieś filtry itp?? proszę o waszą pomoc i propozycje modyfikacji i ukierunkowania... a zarazem ile mniej więcej by wyszły takie koszta... Jestem z Pomorskiego

Z góry dziękować za info ;-)
krystek.l
 

MK III GTI 2.0 16V (150km) podkręcenie mocy

 

Postprzez K@mil » 11 wrz 2009, o 14:07

krystek.l napisał(a):(chip), oprócz tego jakieś filtry itp?


chipem to mozna diesla bardziej podkrecic a nie benzyniaka...

Wydaje mi sie ze najlepszym rozwiazaniem bedzie turboo ale to musza sie wypowiedziec koledzy ktorzy maja ten silniczek i wiedza co i jak :)
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez Imper » 11 wrz 2009, o 14:14

krystek.l, jak widac slabo idzie Ci to szukanie... temat walkowany na forum ale widze ze chcesz miec wszytsko podane na tacy :cwaniak: wszytsko zalezy jaka kase chcesz wpakowac w golfa i na ile mierzysz swoj apetyt na moc bo mozna isc w 2 strony albo turbo albo krecic wolnossaka proste :) naklady sa podobne z tym ze [przy turbo mamy troche lepsze efekty no i przy turbo jestes zmuszony wpakowac cala pule od razu a na N/A mozesz podkrecac silnik stopniowo

[ Dodano: 2009-09-11, 14:16 ]
p.s w ABFie zabwa w ECU tez przynosi dosc zadowalajace efekty
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez K@mil » 11 wrz 2009, o 14:26

Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez krystek.l » 11 wrz 2009, o 14:38

noname_conek w temacie tam co nieco już napisał więc wiem co szukać na allegro... obadamy więc

a na moc chce przeznaczyć do 5 tyś.
dalej mam zamiar dopieszczenie nadwozia i trochę go obniżyć, ale bez spoilerów itp bo GTI jest same w sobie piekne :-D

więc jak co, to zabieram się już za zakupy
krystek.l
 

Postprzez Imper » 11 wrz 2009, o 16:02

to za turbo nie masz sie co zabierac z budzetem 5 tys krec krec wolnossaka :)
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Procent » 11 wrz 2009, o 20:38

ECU. Jak taka suma. myślę że po modyfikacji ECU osiągniesz jakieś 170-180 PS (w granicach rozsądku). Przelot z kwasówki łącznie z kolektorem 4-2-1. Myślę że zmieściłbyś się w sumce. Ale faktycznie niech wypowiadają się znawcy ABF-ów. Ja mam TDI-ka także nie ten kierunek :P
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez leopard » 11 wrz 2009, o 20:40

krystek.l napisał(a): interesuje mnie na samym starcie dodania mu więcej mocy

ostre wałki z modyfikacją softu ECU - przyniosą zadawalające efekty do codziennej jazdy ... jeśli chcesz bawic się w sport - nie to auto ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez krystek.l » 13 wrz 2009, o 10:50

krystek.l
 

Postprzez Procent » 13 wrz 2009, o 11:24

Tak o tym, ale co do wałków szukałbym naprawdę dobrych firm to element dilnika który musi być na full wytrzymały tym bardziej przy wzroście mocy
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez krystek.l » 13 wrz 2009, o 12:34

Chyba szybciej będzie pójść do sklepu motoryzacyjnego z zapytaniem o zamówienie, bo na tym allegro ja chyba ślepy ostatnio :-|
krystek.l
 

Postprzez Procent » 13 wrz 2009, o 12:51

Ale musisz się nastawić na wysokie koszty, taki zabieg to już grubsza ingerencja w silnik. Oczywiście wszystko wzmocnione musisz kupić i nie oszczędzać na częściach. Ostre wałki to i reszta zestawu "twardsza". Do tego ingerencja w ECU i napewno zauważysz zadowalającą różnicę.
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości