Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.
Moderator: Moderator
przez Rafi241 » 22 sty 2010, o 18:50
witam mam do wymiany uszczelke pod głowicą a więc wiąże sie to z wyjęciem głowicy i moje zapytanie brzmi jakie mogę dokonać zmiany mając głowice na wierzchu w sposób ponoszący moment lub moc tego silnika
-

Rafi241
- Czytacz
-
- Posty: 77
- Dołączył(a): 24 paź 2009, o 08:38
- Lokalizacja: GLIWICE
przez mate1.8 » 22 sty 2010, o 20:00
wieksze gniazda zaworowe lub ostry wałek załóż

-
mate1.8
- Czytacz
-
- Posty: 35
- Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 00:26
- Lokalizacja: Dobczyce
-
przez Imper » 22 sty 2010, o 21:40
porting glowicy
-

Imper
- Members
-
- Posty: 1601
- Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
- Lokalizacja: Bydgoszcz
przez SotoM » 23 sty 2010, o 15:39
mate1.8 napisał(a):wieksze gniazda zaworowe

jak i spolerowanie kanałów dolotowych czyli zeby były gładkie.- lzej paliwo po ściankach płynie do cylindra-stary sposób w sporcie.
-

SotoM
- Members
-
- Posty: 4053
- Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
- Lokalizacja: Szczecin
- Rocznik: 2007
- Silnik: BRD
- Paliwo: ON
- Nadwozie: kombi
-
-
-
Powrót do Turbo i chiptuning
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości