

Moderator: Moderator
slawek5t napisał(a):Spalanie bedzie podobne
pawelkgw napisał(a):Moje wtryski prawdopodobnie leją, bo kopci trochę na czarno, a oleju kropli nie bierze.
Dlatego niedługo będę dawał wtryski do regeneracji (zmiana końcówek i regulacja). Czyli rozumiem, że mogę wtedy zlecić wymianę końcówek na 0.216 i wcale źle nie zrobię, bo moc mi o jakieś "+'" "-" 10 KM wzrośnie?
Ta moc rośnie kosztem spalania, bo większa dawka paliwa jest? O ile mniej więcej?
slawek5t napisał(a):A jak byłoby gdybys programowo troche delikatniej zrobił narost momentu w niskich obrotach ?
Chodzi o to żeby nie narastał tak gwałtownie i żeby był ciut później. Nie było by lepiej ? (tylko pytam)
Ogólnie to ładny wykresik, spory momentPewnie wciska juz łeb w fotel
![]()
zazdroszcze
czarny dymek z tyłu pojawi sie na 100%!pawelkgw napisał(a):A czy przez te większe końcówki bez zmiany mapy nie będzie kopcił od nadmiaru paliwa?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 38 gości