Mój 1Z

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez Piaggio » 4 lis 2012, o 21:42

Bradley, kurde racja toć to WG- i :-P
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

 

Postprzez trollu » 5 lis 2012, o 00:18

tak poza tematem to tak wygląda ładny przebieg momentu obrotowego
Obrazek
a max moment nic nie znaczy tylko jego przebieg.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez maciej78 » 17 lis 2012, o 11:28

palio45,

Z jakiej opcji skorzystales przy zakupie wtryskow ?
Regenerowane, nowe, same koncowki ?
Jestem bardzo zainteresowany bo celuje dokladnie w ten sam set up.
Avatar użytkownika
maciej78
Gaduła
 
Posty: 624
Dołączył(a): 17 lut 2011, o 00:40
Lokalizacja: Poznan

Postprzez palio » 18 lis 2012, o 09:47

Wtryski kupiłem kpl. do założenia od kolegi z sąsiedniego forum. Swoje stare wtryski wyrzuciłem, bo nie nadawały się do niczego.

[ Dodano: 2012-11-24, 09:42 ]
A tak było w serii :-D


http://fotem.pl/show/full/0855db6f0092f ... adf6fa26b0
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez marcinkazimierz » 26 lis 2012, o 21:05

trollu napisał(a):tak poza tematem to tak wygląda ładny przebieg momentu obrotowego
Obrazek
a max moment nic nie znaczy tylko jego przebieg.


kolego to benzyna dlatego w dieslach coraz wiecej biegow robia bo przebieg momentu jest do d.
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez dawido » 27 lis 2012, o 00:08

WITAM!! :-D ! koledzy chciałem się podpiąć pod temat,.. mam golfa III 1.9 tdi 90 KM 1Z i chciałbym podnieść mu moc tylko nie wiem od czego się zabrać?? wtryski?
ssący?
turbo?
chip?
mapa?
czy co bo naprawdę jestem ZIELONY w tych sprawach :-(
proszę pomóżcie
zostawiam swoje GG będe wdzięczny za podpowiedzi...
GG:5385695
POZDRAWIAM ;-)
dawido
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 26 lis 2012, o 23:54
Lokalizacja: KONIN

Postprzez Piaggio » 27 lis 2012, o 08:20

dawido, przeszperaj i poczytaj ten dział a napewno znajdziesz odpowiedz na swoje pytanie:-)
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez marcinkazimierz » 27 lis 2012, o 09:09

dawido napisał(a):WITAM!! :-D ! koledzy chciałem się podpiąć pod temat,.. mam golfa III 1.9 tdi 90 KM 1Z i chciałbym podnieść mu moc tylko nie wiem od czego się zabrać?? wtryski?
ssący?
turbo?
chip?
mapa?
czy co bo naprawdę jestem ZIELONY w tych sprawach :-(
proszę pomóżcie
zostawiam swoje GG będe wdzięczny za podpowiedzi...
GG:5385695
POZDRAWIAM ;-)


zacznij od sprawdzenia mocy jakiej teraz masz bo moze najpierw trzeba go naprawic.
ile masz kasy?
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez dawido » 27 lis 2012, o 12:43

no około 2 tyś na sam początek.. byłem u znajomego mechanika zrobił taką diagnostykę całego silnika i powiedział ze na ten rocznik jest w bdb kondycji nic mu nie dolega wiec chciałem poczynić większe kroki...ogólnie kata już nie mam :) tylko co teraz dalej....?? :/
dawido
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 26 lis 2012, o 23:54
Lokalizacja: KONIN

Postprzez Piaggio » 27 lis 2012, o 15:50

Wieksze Turbo a co za tym idzie w twoim przypadku zmiana wysterowania z cisnieniowego na podcisnienie i porogram w tych dwoch rzeczach budzet sie zamknie....
i bziummm bziummmmm.....
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez marcinkazimierz » 27 lis 2012, o 16:07

Piaggio napisał(a):Wieksze Turbo a co za tym idzie w twoim przypadku zmiana wysterowania z cisnieniowego na podcisnienie i porogram w tych dwoch rzeczach budzet sie zamknie....
i bziummm bziummmmm.....


a nei lepiej 216 zmiana map silnika?
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Piaggio » 27 lis 2012, o 16:16

Nowa mapa(program,chip) to postawa a 0,216..... co z tego że podleje wiecej paliwa jak nie bedzie miał czym dmuchnąć?? moim zdaniem wieksze Turbo to podstawa....choc z drogiej strony bardzo czesto wsadza sie same wtryski(0,216)+ programi jezdzi to bardzo przyzwoicie
Bziummmm bziummmmm.....
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości