Mój 1Z

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Mój 1Z

Postprzez palio » 3 lis 2012, o 17:32

Przedstawiam Wam wykres mojego autka, które zostało dziś shamowane.

wykres

Komentujcie :-P .
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Mój 1Z

 

Postprzez trollu » 3 lis 2012, o 17:40

ja sie tam nie znam ale krzywa momentu zaczyna opadać zanim silnik zacznie się dobrze kręcić :-/ no ale to diesel. ładuj duże turbo i jazda dalej :-P
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Bradley » 3 lis 2012, o 18:59

Wtryski+program?
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez palio » 3 lis 2012, o 19:14

Bradley napisał(a):Wtryski+program?


jak najbardziej :-D
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Mikolaj211 » 3 lis 2012, o 19:28

Kolego jakie wtryski włożyłeś, 0,205 od AFN/ASV, czy 216?
Mikolaj211
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 4 wrz 2010, o 20:29
Lokalizacja: Nakło

Postprzez palio » 3 lis 2012, o 19:31

kupowałem wtryski kpl do założenia 216 BOSCH'a
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez slawek5t » 3 lis 2012, o 19:44

A jak byłoby gdybys programowo troche delikatniej zrobił narost momentu w niskich obrotach ?
Chodzi o to żeby nie narastał tak gwałtownie i żeby był ciut później. Nie było by lepiej ? (tylko pytam)
Ogólnie to ładny wykresik, spory moment :) Pewnie wciska juz łeb w fotel :)
zazdroszcze :p
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez palio » 3 lis 2012, o 19:51

Wciska ładnie w fotel to fakt. Powiem tak, że chciałem aby max moment był w przedziale 2200-2500RPM. Dlaczego tak zrobił to nie wiem.

Nie ma już strachu przy wyprzedzaniu :-P
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez slawek5t » 3 lis 2012, o 19:56

palio45 napisał(a):Nie ma już strachu przy wyprzedzaniu

1800 obr, piąty bieg, i bez redukcji lekko wyprzedzasz :) super :ok:
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez palio » 3 lis 2012, o 20:03

slawek5t, dzięki za miłe słowa :-D
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez slawek5t » 3 lis 2012, o 20:43

a tam miłe, prawdziwe :D tak jak 2+ 2 to 4 .
bezawaryjnosci ;-)

dbaj a pośmiga dłuugo
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Mikolaj211 » 3 lis 2012, o 20:57

Jeśli nie tajemnica kto Ci robił program? Sterownik miałeś 8 bit i wrzuciłeś 16, cy miałeś 16, czy miałeś 8 czy zostawiłeś?
Mikolaj211
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 4 wrz 2010, o 20:29
Lokalizacja: Nakło

Następna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości