na start 5tyś turbo

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez trollu » 1 lis 2013, o 17:02

tutaj są nr części dla tłoków najprawdopodobniej JE Pistons, nie umiem znaleźć cennika a strony JE nie umiem ogarnąć
http://www.catcams.com/engines/engine-b ... etup_id=75
cennik korb catcams
http://www.catcams.pl/download/Korbowody_2013.pdf
tłoki wosnera
http://www.wossner.pl/product.php?id_product=3840
mahle też produkuje kute tłoki, z tego co kojarzę to ludzie składali silniki Turbo w BMW na nich


2.0 w BMW nie opłaca się dłubać, lepiej swapa na 2.8 zrobić :hyhy:
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

 

Postprzez mateusz_918 » 2 lis 2013, o 13:32

ale ja gofra dubam z bmw to wiadoma rzecz swap na potwora jakiegoś ;)
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez rugby93 » 3 sty 2014, o 00:30

Witam mam golfa 1.6 v8 na kompresorze z merca i powiem że śmiga bardzo fajnie. mam fotki jak to dokładnie wygląda a więc moge podesłać
damianoo111
rugby93
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2 sty 2014, o 23:36
Lokalizacja: poland

Postprzez trollu » 3 sty 2014, o 16:48

rugby93 napisał(a):śmiga bardzo fajnie

to ten co gaśnie i nie może podjechać pod górkę?
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez mateusz_918 » 16 lut 2014, o 21:19

trollu napisał(a):
rugby93 napisał(a):śmiga bardzo fajnie

to ten co gaśnie i nie może podjechać pod górkę?


hehe dobre

projekt zakończony kompresor sprzedany i golf niedługo też do żyda bo nie wdzięczny jest

przez ten czas 2 skrzynie poszły to znaczy w jednej urwał sie sworzeń mechanizmu rużnicowego skrzynie podziurawiło
druga hmm cos się urwało i tez podziurawiło
uszczelka pod głowicą poszła 2 mies temu dałem do planowania wszystko ok i wczoraj znów przedmuchało z tłoka do tłoka roumiem gdybym żałował pieniedzy ale wszystko z wyższej pułki i ori ehhh mam juz dosć projektu mk3 i bedę się zajmował teraz e36 silnik 2.8 juz na garazu z osprzętem ;)
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez chomik » 16 lut 2014, o 22:53

mateusz_918 napisał(a):
trollu napisał(a):
rugby93 napisał(a):śmiga bardzo fajnie

to ten co gaśnie i nie może podjechać pod górkę?


hehe dobre

projekt zakończony kompresor sprzedany i golf niedługo też do żyda bo nie wdzięczny jest

przez ten czas 2 skrzynie poszły to znaczy w jednej urwał sie sworzeń mechanizmu rużnicowego skrzynie podziurawiło
druga hmm cos się urwało i tez podziurawiło
uszczelka pod głowicą poszła 2 mies temu dałem do planowania wszystko ok i wczoraj znów przedmuchało z tłoka do tłoka roumiem gdybym żałował pieniedzy ale wszystko z wyższej pułki i ori ehhh mam juz dosć projektu mk3 i bedę się zajmował teraz e36 silnik 2.8 juz na garazu z osprzętem ;)

czyli temat Cie przerósł . ... bo po PL lata juz kilka Vwków grubo pomodzonych na eatonach i pompują pięknie !
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez mateusz_918 » 19 lut 2014, o 18:55

nie tyle ze przerusł tylko nie mam siły juz na te maszyne co zrobie to inne sie zepsuje i tak w kółko ;-/
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Pozor » 21 lut 2014, o 19:20

przecież to co piszesz to jest właśnie to :hyhy: (przerosło cię i tyle ) fakt przełomu byś nie zrobił tym modem a siana by poszło w cholerę . Bardziej satysfakcjonujący wg. mnie byłby ABF lub VR6 uturbiony i wtedy wiadomo że jak się modzi benzynę to trzeba wozić przyczepkę z kasą :mrgreen: Dlatego ja zostaje przy Dieselkach które dają też dużo frajdy ale mniejszym kosztem. Oczywiście kosztem dźwięku . ale R5 też daje rade .
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez mateusz_918 » 25 lut 2014, o 18:24

dobra ciekawiej jest złozyłem jade na pierwszą jazde i wczoraj poszła 3 skrzynia biegów nie mam siły!!!!!!
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez trollu » 25 lut 2014, o 20:48

a co chcesz modzić w tym 2.8? M52 czy M52TU?

co do modzenia - to tylko kolejny przykład że dłubanie to "never ending story". zawsze jest jakieś słabe ogniwo, które padnie. wszystko zależy jak mocne jest to najsłabsze ogniwo.
dłubanie ABF dla mnie bez sensu, albo grubo albo wcale i jezeli miałbym w czymś grzebac to byłoby to vr
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez mateusz_918 » 22 mar 2014, o 16:08

bemy nie ma brachol pozyczył i rozwalił teraz musi bulić ;/ ah zal mam nad soba ciote jakąś chyba :-( a co do golfa hmm narazie jest ok wymieniłem znów skrzynie i działa perfect to znaczy teraz rozebrałem i sklepałem te nity od mechanizmu róznicowego, wiec moze znów zaczne mysleć nad eatonem ;) teraz kwestia czasu bo bemy niema brachol musi spłacić tę szkode a ja no cóż mam sentyment latac bokiem ;) i napewno pierwsze co by było to chociaż jakas staruszka 2.5 szpera ;)
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez chomik » 22 mar 2014, o 16:47

2.5 kiepski wybór .... bardziej rozwojowy jest 2.8 do latania bokami .
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości

cron