gadałem z bracholem mechanikiem, tez pare autek poskładali i mówi mi że na dmuchnięciu 0,6 bara to za wiele nie da, bo obciążenie jakie zabierze sprężarka prawie równa się mocy danej przez kompresor

to trochę takie wiesz sranie przez gacie jedyny plus jest taki ze nie musiał bym zakładac intel....
więc tak masz racje nie ma opcji wytrzymać dmuchu 1,3 bara bo jak pisałeś tłoki pewnie się potopią.
takie pytanie mam gdzieś czytałem ze od jakiegos audi pasują tłoki do 2.0 vw i sa kute tyle że nie pamiętam od jakiego

może masz jakies informacje
korbowody tak samo całe sprzęty siedzą do 16 abf nic nie ma prawie na 2E z kutych
a nie dam tyle kasy na kompresor by z niego nic prawie nie mieć i doprowadzić do awarii, co prawda przestudiowałem turbo i kompresor i powiem wam ze kompresor chyba lepsze mniejsza awaryjność co za tym idzie dłuższa exploatacja, no i pociąg ma od najnizszych obrotów, nie to co turbo i jej dziura
[ Dodano: 2013-11-01, 13:13 ]ach w miedzy czasie byłem na hamowni u kumpla i prawie trzyma serie 113km dwa konie poszły