[TDI] Nawiew na Intercooler

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez SotoM » 20 sie 2008, o 22:41

po mieście... co do tego tłumika to jeśli nie masz wejscia na przegląd techniczny to sobie to kup i zamontuj.przynajmniej nie doczepia ci sie ze nie masz katalizatora. a jesli bez problemu robisz badania tyech. - masz wejscie to szkoda kasy na to....poważnie
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

 

Postprzez mariuszole » 30 gru 2008, o 19:34

Trochę zajęło mi to czasu ale zrobiłem to czyli wywaliłem katalizator i zaślepiłem ERG.

Efekty ERG przyniosły efekt odwrotny do zamierzonego czyli po zaślepieniu gorzej chodzi, odczuwalne to jest po włączaniu się turbiny przed zaślepieniem ERG lepiej pchało w fotel teraz nie czuć tego kopa :( ale to chyba spowodowane jest tym że gdzieś mam nieszczelność w okolicach turbiny bo widziałem mały dymek po odpaleniu jak zaślepiłem ERG.

Które uszczelki należy wymienić aby nie było dymu?
Ile czasu może mi zająć taka operacja?
mariuszole
Czytacz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 11 sie 2008, o 21:52
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Postprzez SotoM » 30 gru 2008, o 20:26

no bedzie dymił bo teraz spaliny nie sa dostarczane do do cylindrów do dopalenia tylko wyrzucane sa na zawnatrz dlatego zaczął bardziej kopcic... zadnych uszczelek tam nie wymienisz... moze sprawź cały układ turbo czy czasem nie masz gdzies nieszczelnosc. dokładnie obejzyj gumowe łczniki przewodów.lubia pekac...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości