seryjnie tak jak wychodzi z fabryki samochod ma juz wszytsko tak dobrane i obliczone zeby zapewnic kompromis miedzy moca a zywotnoscia... odchudzenie kola zamachowego moze popusc te harmonie... co prawda jak zdejmiesz cos z kola zamachowego to silnik bedzie szybciej sie wkrecal na obroty ale jak nie wymiensz reszty czesci i odopiwednio nie wywarzysz to zajedziesz silnik bedzie wykonywal kilkurkotnie ciezsza prace niz przedtem wiec pomysl sobie gdzie sa najwieksze obciazenia i tam bedziesz mogl szukac usterek... jedni twierdza ze to najgorsza metoda tuningu drudzy zas ze na samochody o duzych mocach nie dzialaja tak negatywnie jak na te slabsze... w rzeczyistosci Ci nie powiem jak to jest bo wiadomo rozne sa zdania jedno jest pewne cos kosztem czegos i tego nie uniekniesz... moze bedziesz mial radoche ze sie lepiej kreci ale do czasu
Koło zamachowe po takiej operacji powinno być wyważone razem z wałem. Prócz tego należy pamiętać że lżejsze koło zamachowe spowoduje trudnośći w jeździe po górskich drogach właśnie z powodu straty momentu i przeniesienia go w górny zakres obrotowy. Mniej wiecj takie informacje wyczytalem w sieci