ominięcie turbiny

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

ominięcie turbiny

Postprzez Deniek » 1 paź 2010, o 09:54

Witam.

Chyba padła mi turbinka bo strasznie gwiżdże i można powiedzieć żę nawet i "pierdzi" oraz Golfik mocno kopci (z tłumika) nawet przy 1300 orotach podczas jazdy. Podczas postoju dopiero ok. 3 tys. obrotach.

Czy jest jakaś możliwość żeby "ominąć" tą turbinke; chodzi mi o to żeby jeździc bez turbo.
Jeżeli tak to prosze o pomoc jak to zrobić.

I przy okazji Jaką turbinke można włożyć do takiego golfika? Najlepiej jakąś większą, która by dodała jeszcze więcej mocy niż ta stara i by pasowała.


Golf 3 AFN 1,9TDI 110KM
Avatar użytkownika
Deniek
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 6 cze 2010, o 21:14
Lokalizacja: Barczewo

ominięcie turbiny

 

Postprzez leopard » 1 paź 2010, o 13:56

nie ma sensu omijac turbiny - przede wszystkim będzie to trudne do wykonania (zasilanie i powrót oleju)
do AFN'a po niewielkich przeróbkach pasuje turbina z AWX'a / AVF'a - podejdzie też z ASZ'ta i z ARL'a - przy czym auto z turbiną od ARL'a będzie miec małego laga w dolnym zakresie obrotów ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Deniek » 1 paź 2010, o 15:37

jeżeli chodzi o te "ominięcie turbiny" to chodzi tylko o zasilanie i powrót oleju czy jeszcze jakies prace?

Potrzebuje samochodu, a jak narazie jeszcze nie mam funduszy na turbine.

Ojciec mechanikiem był przez 15lat moze by to zrobił ale z silikiem z turbiną za dużego doświadczenia nie ma. Bardziej tylko zwykle dizelki. Dlatego pytam jak to mniej wiecej zrobic.
Avatar użytkownika
Deniek
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 6 cze 2010, o 21:14
Lokalizacja: Barczewo

Postprzez dadi321vw » 1 paź 2010, o 19:35

Nie ma sensu się w to bawić koszty też napewno będą nie chcesz drogo a turbo chcesz wieksze widze tu sprzeczność nna giełdzie 700-800zł na wymiane i masz turbo po regeneracji jakiś program ci ktoś napisze o tym ci już nic nie powiem bo nie mam za bardzo pojęcia ale myśle że będziesz zadowolony z afn ładnie wyciągali koniki chyba że turbo padło bo silnik ma juz nalatane że ło to lepiej nie. :kwasny:
Avatar użytkownika
dadi321vw
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 18 gru 2009, o 21:38
Lokalizacja: TKA Zakrzów

Postprzez Deniek » 2 paź 2010, o 11:28

przebiegu mam 210 tys
Avatar użytkownika
Deniek
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 6 cze 2010, o 21:14
Lokalizacja: Barczewo

Postprzez dadi321vw » 2 paź 2010, o 18:39

Wiesz mi nie wiesz jaki masz przebieg teraz wszystko idzie zrobić książki serwisowe idt to już norma u nas taki kraj jak nie oszukasz to nie zarbisz polscy handlarze. :lol:
Avatar użytkownika
dadi321vw
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 18 gru 2009, o 21:38
Lokalizacja: TKA Zakrzów

Postprzez SotoM » 3 paź 2010, o 00:35

Deniek, nie ośmieszaj się... kombinujesz jak koń pod górę. po co ci te większe turbo?? myślisz ze jak je założysz to odrazu będziesz miał pod maska więcej...?? dorzuć do tego program i wtedy to zacznie jeździć... szukaj ori turbiny aby to hulało...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Deniek » 3 paź 2010, o 21:32

piszesz "dorzuć do tego program i wtedy to zacznie jeździć..." co masz na myśli w tym "dorzuć program", bo ja blady troche jestem w tych sprawach
!! WSTYDU NA ŚWIATŁACH NIE ROBI !!
Avatar użytkownika
Deniek
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 6 cze 2010, o 21:14
Lokalizacja: Barczewo

Postprzez leopard » 3 paź 2010, o 23:36

Deniek napisał(a):piszesz "dorzuć do tego program i wtedy to zacznie jeździć..."

w sensie - wsadz turbulum od passat/golfa 130PD - do tego modyfikacja oprogramowania ECU i masz bezdymne ~ 140KM i 300Nm
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Deniek » 4 paź 2010, o 16:34

aha. czyli wszystko jasne :) a tak mniej wiecej na jaki koszt "tego" musze sie nastawić?
!! WSTYDU NA ŚWIATŁACH NIE ROBI !!
Avatar użytkownika
Deniek
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 6 cze 2010, o 21:14
Lokalizacja: Barczewo

Postprzez Procent » 4 paź 2010, o 17:02

turbina 800-1000 zł około, program w profi firmie 1500 styknie :P
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Deniek » 4 paź 2010, o 17:06

800-1000zł to koszt turbiny używanej tak?


i jeszcze jedno, Leopard piszesz że trubulum passat/golf 130PD czyli rozumiem ze od passata B5 i golfa 4, bo trójeczki i passacik b4 nie były produkowane w wersji 130 konnej
!! WSTYDU NA ŚWIATŁACH NIE ROBI !!
Avatar użytkownika
Deniek
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 6 cze 2010, o 21:14
Lokalizacja: Barczewo

Następna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

cron