Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.
Moderator: Moderator
przez leopard » 28 maja 2008, o 23:08
zaślep EGR tak pro forma ... błąd związany jest z elektrozaworkiem N75 - lub z brakiem poprawnego odczytu z przepływomierza (jeszcze jak był uwalony ) zrób logi dynamiczne - będzie wiadomo na czym stoisz
-

leopard
- Members
-
- Posty: 1461
- Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
- Lokalizacja: Szczecin
przez krazek1 » 29 maja 2008, o 07:22
strikez napisał(a):przeczyscilem i... jestem w szoku. mam golfa od 6 miesiecy i nigdy nie mial takiego buta.. na asfalcie na 2 jeszcze mi sie wyrywal.
A ty chciałeś już turbinę wymieniać

-

krazek1
- VIP
-
- Posty: 469
- Dołączył(a): 25 maja 2007, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecinek
- Rocznik: 1995
- Silnik: 2000
- Paliwo: PB
- Nadwozie: 3-drzwiowe
-
-
-
Powrót do Turbo i chiptuning
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 59 gości