Pewność firmy. Jaką polecacie?

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez Procent » 2 sie 2009, o 14:51

Człowieku!! To 130 PS to jest max! Czytaj dokładnie to po pierwsze. Wiem jaki mam silnik i nie musisz mi o tym mówić. Po drugie silnik z tego co mówili przeróżni mechanicy jest git, 118-120 PS to powinienem lekkim chu... wycisnąć. O tej czarnej chmurze pisałem zaraz nad Twoim postem.
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez sebinho » 2 sie 2009, o 15:52

Procent, jest jeszcze jedno wolne miejsce w comp sporcie chip za 1000 zł wchodzisz?

A i chip 118-120 to realne ale zobaczymy co hamowania pokaże
Avatar użytkownika
sebinho
Badacz tematu
 
Posty: 177
Dołączył(a): 8 paź 2008, o 20:26
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Bradley » 2 sie 2009, o 20:02

Procent napisał(a):Ważne żeby się dobrze utrzymywał w całym zakresie obrotów.

Niestety nie bedzie. Nie z ta turbina :)
Procent napisał(a):118-120 PS to powinienem lekkim chu... wycisnąć.

--->
sebinho napisał(a):wszystko zależy co jeszcze pokaże hamownia

P.S. nie jestem zlosliwy :)



sebinho napisał(a):wolne miejsce w comp sporcie

Polecam
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez Procent » 3 sie 2009, o 18:43

Wolne miejsce to mi pasuje wiosną. Tak jak pisałem mam jeszcze parę wydatków w aucie i sprzęgło muszę zmienić żeby wytrzymało "nową jazdę". Jeżeli wiosną będzie "wolne miejsce" i jeszcze za tą cenę ze wszystkimi pomiarami to bardzo chętnie.
Bradley,
Procent napisał(a):118-120 PS to powinienem lekkim chu... wycisnąć.

to napisałem ja, a Ty na to:
--->
Co miałeś na myśli to pisząc??
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Bradley » 3 sie 2009, o 21:35

cytat nizej, ze wszystko zalezne jest od hamowni i jej ustawien.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez leopard » 3 sie 2009, o 23:27

Bradley napisał(a):zalezne jest od hamowni i jej ustawien

i hamującego :lol:
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Procent » 5 sie 2009, o 19:33

Dobra. Takie gdybanie to w innym temacie. Jaka firma jest godna polecenia?? i czy wymieniać to sprzęgło czy nie?? Bo mi łapie na końcu jakieś 8 cm przed końcem nacisku. I tyle chcę wiedzieć
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez leopard » 6 sie 2009, o 01:30

Procent napisał(a):czy wymieniać to sprzęgło czy nie??

sprawdź odpowietrzenie wysprzeglika ... może tu leży przyczyna
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez sebinho » 6 sie 2009, o 19:49

Procent, podałem Ci już firmy godne polecenia wiec czego ty jeszcze szukasz?
Avatar użytkownika
sebinho
Badacz tematu
 
Posty: 177
Dołączył(a): 8 paź 2008, o 20:26
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Procent » 7 sie 2009, o 21:23

Przyczyny "łapania sprzęgła na samym końcu". Jeżeli jest nadpalona tarcza to dopóki nie wymienię sprzęgła to nie ma sensu go czipować bo pójdzie się jeb*** zużyte sprzęgło.
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez leopard » 7 sie 2009, o 22:48

Procent napisał(a):Przyczyny "łapania sprzęgła na samym końcu

zmień płyn hamulcowy - przepompuj układ wysprzęglania - odpowietrz wysprzeglik - jeśli nie będzie zmiany - docisk leży ... przypalone sprzęgło ślizga się - wyrobiony docisk - łapie na róznych wysokościach
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez SotoM » 9 sie 2009, o 22:53

co do sprzegła - jak walniety docisk to pedał bedzie twardy i sprzegło bedzie szarpać. przy ślizganiu sie tarczy bedzie pedał normalny ale auto bedzie zaczynać ruszać w momencie gdy noge praktycznie zdejmujesz za sprzegła - tak było u mnie. na 5tym biegu szarpanie do 2000obr i potem zacząło sie całkowicie slizgac a szrpanie do 2000obr powastało juz na 4tym biegu potm zaczeło sie slizgać i szarpanie zeszło na bieg 3ci - zdiałem sprzęgło i nity okładzin tarczy zaczeły lizać przylgnię docisku i koła zamachowego....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości