Pewność firmy. Jaką polecacie?

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Pewność firmy. Jaką polecacie?

Postprzez Procent » 29 lip 2009, o 01:06

Witam!
Chciałbym zapytać jaką polecacie firmę do chiptuningu?
Info o moim aucie:
VW Golf III 1.9 TDI AHU (90 PS) 1997 r
Silnik zdrowy, turbo się nie "poci" silnik też bez wycieków, brak katalizatora (wspawana rurka)
Wymieniony przewód od odprowadzania oleju z turbo, sprzęgło ori (raczej od nowości)
Przebieg: 200 tys
Komputer: 16 bit

Chciałbym uzyskać moc około 120-130 KM i moment obrotowy w granicach zdrowego rozsądku dla sprzęgła czyli pod 300 NM na ori sofcie i jak narazie na ori wtryskach.
Firma Dyno V-Tech Tuning Jędrasik z Łodzi jest wiarygodna??
Jakie są przybliżone ceny takiego zabiegu??
Czy jest możliwe uzyskanie takiej mocy nie skracając żywotności silnika i turbo??

Chciałbym żebyście polecili mi firmę z moich okolic (Włoszczowa koło Kielc) która jest wiarygodna i nie zrobi mi wałka.
Z góry uprzedzam że nie interesuje mnie tuning allegro za 250 zł ani żadne rezystorki i inne druciarskie wynalazki. Potraktujcie ten post poważnie i nie zaśmiecajcie niepotrzebnymi komentarzami.
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Pewność firmy. Jaką polecacie?

 

Postprzez leopard » 29 lip 2009, o 02:38

g-lab w łodzi ( www.g-lab.pl )
chcesz mieć dobrze - jedź do uysego ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Procent » 29 lip 2009, o 22:56

Napisałem właśnie do nich maila. Chodzi mi o to żeby właśnie nie niszczyć tym silnika. Bo chcę autem jeszcze długo pojeździć, a 120-130 PS to według mnie nie jest wyżyłowanie. Leo jakbym miał bliżej to bym wpadł do Ciebie, ale widzisz. Drugi koniec Polski. Jakby te 200 km było to lajcik. A nastawnik też mi wyczyszczą :P ??
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez leopard » 30 lip 2009, o 00:21

nie wiem czy uysy czyści nastawniki - ogólnie ma nowy warsztat (niedawno się przeprowadzili) - dizlami zajmuje się kompleksowo - co do programu - nie ma sensu gonić auta tak daleko skoro "pod nosem" masz g-lab ... o modyfikację nie musisz się martwic - uysy po sprawdzeniu auta będzie wiedział dokładnie co można
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Procent » 30 lip 2009, o 00:29

Tylko najpierw będę musiał sprzęgło wymienić bo to mi łapie przy końcu i z tego co pisał Sotom to tarcza nadpalona. A ja nie chcę odjechać z kwitkiem za sprawdzenie tylko z mocą 130 PS i cieszyć się nią
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez leopard » 30 lip 2009, o 15:11

Procent napisał(a): będę musiał sprzęgło wymienić bo to mi łapie przy końcu

przy końcu czego ??
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Procent » 30 lip 2009, o 19:04

Na końcu pedału sprzegła. Jakieś 4-5 cm brakuje do samego końca. Nie ruszy na połowie sprzęgła tylko właśnie tak na końcu
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Bradley » 30 lip 2009, o 20:10

Jak odjedziesz z moca 130KM na seryjnym turbo i wtryskiwaczach to wysylam czteropak piwa :-P
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez Procent » 30 lip 2009, o 22:05

Tak. Na seryjnym turbo i wtryskach tyle chce osiągnąć. 120-130 PS. Komputer mam 16 bitowy więc są większe możliwości wyregulowania auta. Nie wiem czy akurat tyle da się wycisnąć na ori gratach, to tylko moje widzi mi się, a wszystko wychodzi już w gotowaniu i na wykresach
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez leopard » 30 lip 2009, o 23:46

Procent napisał(a):Na seryjnym turbo i wtryskach tyle chce osiągnąć. 120-130

myślę że 120 HP to realny wynik jaki osiągniesz na ori gratach ~ 300 Nm - taki soft pozwala na bezproblemowe wyprzedzanie TIR'ów - może jakiś lekki bonus powyzej 120 HP - na 130 pompa wtryskowa nie pozwoli - chyba że chcesz soft z batorym za autem ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Procent » 1 sie 2009, o 11:22

Chcę żeby nie kopcił przy butowaniu za bardzo. 120 PS myślę że w zupełności (jak narazie) by mi wystarczyły. Ale to planuje jak narazie około wiosny bo mam jeszcze parę innych wydatków do auta. A moment ~ 300 NM też wystarczy. Ważne żeby się dobrze utrzymywał w całym zakresie obrotów.
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez sebinho » 1 sie 2009, o 23:04

człowieku! masz 90 ps to nie jest AFN! jak chcesz zdrowo to około 115 km... a nie jak celujesz w 130 oczywiście można ale będziesz czarną chmurę zostawiał za sobą

A i jeszcze oczywiście wszystko zależy co jeszcze pokaże hamownia... w jakim stanie masz silnik od tego duże zależy

A pro firmy to:

MR motors
Comp Sport
Avatar użytkownika
sebinho
Badacz tematu
 
Posty: 177
Dołączył(a): 8 paź 2008, o 20:26
Lokalizacja: Kraków

Następna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości