Pomocy potszebny program

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Pomocy potszebny program

Postprzez speedacz » 16 sty 2012, o 13:34

Witajcie ...
Już minęło trochę czasu jak szukam ale nie mogę znaleźć
Mianowicie mam kabel z obd2 do mojego gooferka ale nie mam programu którym mógł bym się połączyć z ecu ... wybaczcie że zawracam głowę ale nie mogę znaleźć poradzi ktoś coś ??
Prędkość nie zabija lecz nagłe zatrzymanie ...
Avatar użytkownika
speedacz
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 8 cze 2011, o 22:54
Lokalizacja: ..:::KLI:::...

Pomocy potszebny program

 

Postprzez BartheZz_3 » 16 sty 2012, o 14:14

program "polski Vag 4.9" jest dobry :-)
R.I.P Mystic B. [*]
Avatar użytkownika
BartheZz_3
Members
 
Posty: 4317
Dołączył(a): 16 cze 2011, o 10:24
Lokalizacja: PMI
Rocznik: 95
Silnik: 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez speedacz » 16 sty 2012, o 15:15

Ojciec a powiedz mi czy to znajdę ??
bo jako tako programów znalazłem dożo tylko chciał bym wyrwać coś za darmo ;-) przy okazji dzięki za odpowiedź w razie czego gdyby ktoś coś takiego miał to proszę o kontakt na PW albo maila :ok:
Prędkość nie zabija lecz nagłe zatrzymanie ...
Avatar użytkownika
speedacz
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 8 cze 2011, o 22:54
Lokalizacja: ..:::KLI:::...

Postprzez speedacz » 16 sty 2012, o 16:09

Dzięki ojciec wszystko sprawne 100%
:D
Prędkość nie zabija lecz nagłe zatrzymanie ...
Avatar użytkownika
speedacz
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 8 cze 2011, o 22:54
Lokalizacja: ..:::KLI:::...

Postprzez Piaggio » 16 sty 2012, o 17:16

Hymmm ale chwila chwila. Przecież AAZ nie ma ECU więć nie podepniesz sie pod swoje auto- jeżeli mowa o aucie i silniku który masz w Awatarze
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez speedacz » 17 sty 2012, o 14:11

Piaggio, W tym aucie co najśmieszniejsze silnik jest 1.9 ale jakiś nietypowy ... kolo popielniczki mam wejście w ecu na 16 pinów więc sam się dziwię komputer mam zamontowany koło skrzynki z bezpiecznikami ten goofer w ogóle jest jakiś dziwny nietypowy :D
Prędkość nie zabija lecz nagłe zatrzymanie ...
Avatar użytkownika
speedacz
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 8 cze 2011, o 22:54
Lokalizacja: ..:::KLI:::...

Postprzez AdiK__ » 17 sty 2012, o 14:17

To jakaś ładna zlepka fakt faktem w passacie b4 aaz jest wejście obd2 ale kompa nie ma także dziwna rzecz z tym Twoim golfem ;)
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez speedacz » 17 sty 2012, o 14:44

Powiem tyle że kupiłem go pól roku temu w belgii i musiał mieć ładny dzwon bo w papierach pisze co innego a w rzeczywistości co innego :D a komp to jakiś uniwersalny jest :D made in china :D będę miał się go pozbyć szukam 1.9 110 KM na swapa :D
Prędkość nie zabija lecz nagłe zatrzymanie ...
Avatar użytkownika
speedacz
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 8 cze 2011, o 22:54
Lokalizacja: ..:::KLI:::...

Postprzez Snejk18 » 17 sty 2012, o 15:09

Jeżeli masz poduchy, ABS, immo, moduł komfortu, to złącze diagnostyczne będzie, właśnie do sprawdzania tych rzeczy. 1.9 TD jest silnikiem w pełni mechanicznym, więc tam nie ma do czego podłączyć komputera sterującego. Chyba, że to nie jest TD...
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez speedacz » 17 sty 2012, o 15:18

abs jest i immo też jest są dwie poduchy el.szyby kat jest jeszcze podgrzewane fotele el.lusterka centralny z oryginalnym kluczem vw scyzoryk ... dziwi mnie to bo połowa tych rzeczy nie była montowana w roku 95 w tych autach a scyzoryk wogóle w mk 3 nie było a ja mam oryginał i działa wszystko klima jeszcze jest ... albo to był składak po konkretnym dzwonie albo poprostu papiery są od innej wersji zeby było taniej :D
Prędkość nie zabija lecz nagłe zatrzymanie ...
Avatar użytkownika
speedacz
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 8 cze 2011, o 22:54
Lokalizacja: ..:::KLI:::...

Postprzez Piaggio » 17 sty 2012, o 19:12

http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/dekoder-vin/ po nr vin dojdziesz jaki powinien byc silnik. a po wlepie w bagazniku dowiesz sie jakie masz wyposażenie, i mysle ze to rozwiąze twoje watpliwości, http://www.golf3.pl/topics28/oznaczenia ... vt7082.htm a co do kluczyka w scyzoryku- można sobie spokojnie takie coś dorobić, poprostu montując- kupując sterownik zamka centralnego kierujemy sie wyborem estetycznym pilota badz tez wlasnei kluczyka- scyzoryka.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez speedacz » 17 sty 2012, o 21:25

no tak dzięki wszystkim jutro to sprawdzę :D

[ Dodano: 2012-01-18, 11:31 ]
Piaggio, Sprawa jest tego typu że nalepka kiedyś była bo został po niej tylko ślad co do vin to typ się zgadza , model auta mówi ze to golf lub wento , rok produkcji się zgadza z papirrami i pisze że auto jest z niemiec a auto mam z belgi :D
Prędkość nie zabija lecz nagłe zatrzymanie ...
Avatar użytkownika
speedacz
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 8 cze 2011, o 22:54
Lokalizacja: ..:::KLI:::...


- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości