Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.
Moderator: Moderator
przez MarcinVW » 2 mar 2013, o 18:14
Chce się was poradzić trochę w sprawie pompy wtryskowej gdyż moja już odmawia współpracy. Żebym nie myślał o mocy na pewno woził bym od 1Z lecz w przyszłości planuje go podkręcić trochę w granicach rozsądku myślę o 150KM i mam okazję kupić pompę ASV tylko że bez koła i kostką 10pinowa. Jako że będę to zakładał we własnym zakresie to chciał bym się spytać czy dużo się roztacza mocowanie, jak z kostką 7pin i 10 pin jak to połączyć by wszystko chodziło.
-
MarcinVW
- Czytacz
-
- Posty: 58
- Dołączył(a): 17 gru 2012, o 09:08
- Lokalizacja: z tad
przez palio » 2 mar 2013, o 18:39
Ja bym na Twoim miejscu szukał pompy z AFN lyb AVG te pasują P&P.
Pompa ASV różni się kołem pasowym i gniazdem montażu przy silniku (oraz oczywiście wtyczką).
Z tego co się orientuję to do 1Z montują pompę z ALH lub ori tzw. 11 (końcówka 107J AHH i w 90 konnym silniku ALH ale tylko w wersji z automatyczną skrzynia biegów).
-
palio
- Administrator
-
- Posty: 3891
- Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
- Lokalizacja: Fajsławice
- Rocznik: 95
- Silnik: 1Z++
- Paliwo: ON
- Nadwozie: 5-drzwiowe
-
przez MarcinVW » 2 mar 2013, o 18:46
A czy na AFN lub AVG wytrzyma moc 150KM
-
MarcinVW
- Czytacz
-
- Posty: 58
- Dołączył(a): 17 gru 2012, o 09:08
- Lokalizacja: z tad
przez palio » 2 mar 2013, o 18:48
Wytrzyma nawet i więcej.
Z tym, że aby z 1Z zrobić 150 PS oprócz zmiany pompy (choć nie koniecznie) potrzeba również wymienić wtryski i turbo na większe.
Myślę, że wiesz o tym.
-
palio
- Administrator
-
- Posty: 3891
- Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
- Lokalizacja: Fajsławice
- Rocznik: 95
- Silnik: 1Z++
- Paliwo: ON
- Nadwozie: 5-drzwiowe
-
przez MarcinVW » 2 mar 2013, o 18:55
To w takim razie zostaje szukać AFN. A po montażu konieczne jest podpięcie pod kompa?
A co do mocy to wiem ze turbo, wtryski i FMIC + zapewne komputer na 16bit kolektor ssący AWX
-
MarcinVW
- Czytacz
-
- Posty: 58
- Dołączył(a): 17 gru 2012, o 09:08
- Lokalizacja: z tad
przez palio » 2 mar 2013, o 18:58
Tak trzeba podpiąć pod kompa. Należy sprawdzić kąt i dawkę.
turbo, wtryski i FMIC + zapewne komputer na 16bit kolektor ssący AWX
Dokładnie tak. Do 1Z polecam ECU 16 bit z końcówką BF.
-
palio
- Administrator
-
- Posty: 3891
- Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
- Lokalizacja: Fajsławice
- Rocznik: 95
- Silnik: 1Z++
- Paliwo: ON
- Nadwozie: 5-drzwiowe
-
przez MarcinVW » 2 mar 2013, o 19:06
A może znasz numer pompy AFN bo coś znalazłem o numerach 0 450 404 971 tylko nie wiem czy to AFN.
-
MarcinVW
- Czytacz
-
- Posty: 58
- Dołączył(a): 17 gru 2012, o 09:08
- Lokalizacja: z tad
przez brzesiu » 3 mar 2013, o 11:28
Ja bym szczerze rozważył kolego regeneracje twojej pompu.
Kupisz fakt wydajniejsza pompke ale tez bedzie miała minimum 300tysi przelatane.
Kolega ma niby modzoną pompę i nie wiem dlaczego nie polecił tobie np regeneracji wraz z wymiana fali na taka od bodajże dti.
Tym sposobem za zblizoną cenę zyskujesz zregenerowaną pompe w twoim korpusie o wydajności takiej jak mają pompy z AFNa.
-
brzesiu
- Badacz tematu
-
- Posty: 298
- Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
- Lokalizacja: Gdańsk
- Rocznik: 1993
- Silnik: 1z
- Paliwo: ON
- Nadwozie: 3-drzwiowe
-
przez palio » 3 mar 2013, o 11:39
Nie poleciłem - dlaczego - bo nie każdy umie ją odpowiednio zmodzić. A potem pojawiają się pytania dlaczego nie dział itp.
.
MarcinVW, sczytaj jeszcze jeden numer z pompy. Pompy z AFN miały końcówkę 115A.
-
palio
- Administrator
-
- Posty: 3891
- Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
- Lokalizacja: Fajsławice
- Rocznik: 95
- Silnik: 1Z++
- Paliwo: ON
- Nadwozie: 5-drzwiowe
-
-
-
-
Wykonawca inwestycji ochrony środowiska
Otech Gorlice
Powrót do Turbo i chiptuning
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości