Problem po wymianie Boost pina DYMIENIE

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Problem po wymianie Boost pina DYMIENIE

Postprzez DominikS » 22 gru 2010, o 22:29

Witam wszystkich forumowiczów mam małe pytanie po wymianie boost pina na pina zakupionego na allegro ten stożek i ustawieniem go największym wycięciem w stronę bolca pojawił sie problem. Autko zaczęło dymić raczej puszczać bąki czarne ale od pewnych zakresów obrotów tak od 2000-4000 obr. czego wcześniej nie było praktycznie było moim zdziwieniem gdyż praktycznie w ogóle nie kopcił nawet pod obciążeniem no i obroty silnika potrafię zamknąć obrotomierz i dalej po za skalę się kreci turbinkę narazie nie ruszałem gdyz nie mam manometra by sprawdzić ile pompuje ale czuć jak ciągnie, mi sie wydaje ze jak podkręcę turbo do 1 bar powinno pomóc bo jak by nie było dostanie więcej powietrza ale moje pytanie lezy po stronie samego pina czy podniósł on tak mocno dawkę paliwa ? i czy któryś z szanownych kolegów miał już taki przypadek??.Pozdrawiam
DominikS
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 18 gru 2010, o 21:02
Lokalizacja: Skoczów

Problem po wymianie Boost pina DYMIENIE

 

Postprzez Pascal » 23 gru 2010, o 00:18

Im dalej wysunie się bolec tym większa dawka paliwa.Podnieś doladowanie i zwiększ dawke paliwa a problem zniknie.Jeżeli to nie pomoże to albo źle ustawiłeś pina albo filtr paliwa go przytyka i momentalnie puszcza dużą dawke ON a golf puszcza bąka ;-)
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez DominikS » 23 gru 2010, o 19:09

Witam pin Na 100% dobrze ustawiłem meczy mnie pytanie co do tego ma filtr paliwa?? on tylko filtruje i zabezpiecza przynajmniej niektóre żeby ON nie wracało z pompy :roll: zaraz po świętach zakupie manometr lecz nigdzie nawet na allegro nie mogę znaleźć :oops: same jakieś do traktorów albo ruskie :-/ proszę o link jeśli ktoś widział taki stosowny do golfika :roll: Wszystkim, życzę spokojnych i zdrowych świat Pozdrawiam DominikS ;-) :-D :-)
DominikS
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 18 gru 2010, o 21:02
Lokalizacja: Skoczów

Postprzez Pascal » 26 gru 2010, o 00:23

ON ma bardzo dużo do tego tak na przyszłość zaopatrz się w zestaw o-ring do pompy hehe przygotuj się na to będzie przeciekała a ON będzie się wylewał m w małych ilościach co prawda ale będzie. kup wskaźnik AutoGauge polecam bo sam używam od roku i nie narzekam.Wygląd fajny przejazd testowy wskazówek itd..dużo funkcji...

tak wygląda:

http://www.golf3.pl/topics2/pascal-mk3-vt9530,90.htm

a turbinka ciśnie 1,6 Bara

tu masz wskaźnik podobny do mojego

http://allegro.pl/duzy-boost-wskaznik-t ... 58953.html

Kup z opcją "peak" gdy turbina będzie przeciążona da ci sygnał by zmienić bieg na światłach to się przydaje gdy nie ma czasu spojrzeć na wskaźnik hehe pozdrawiam
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE


- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości