Problem po wymianie wtrysków

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Problem po wymianie wtrysków

Postprzez Seboo » 12 paź 2013, o 20:08

Witam, dzisiaj wymieniłem wtryski na 230 w moim golfie i mam problem. Silnik odpala ale pracuje bardzo twardo i ma niskie obroty ok. 830 a dawka paliwa waha się od 9 do 11 mgr. Proszę o jakieś porady i podpowiedzi co dalej robić.
Seboo
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 14 wrz 2011, o 07:32
Lokalizacja: Legionowo

Problem po wymianie wtrysków

 

Postprzez palio » 12 paź 2013, o 20:19

A jakie ciśnienia są ustawione? To normalne, że silnik pracuje twardziej. Obroty mogą być, jak Ci się wydaje, że są za niskie to podnieś je za pomocą vaga. Co do dawki albo ją zostaw taka jaka jest ewentualnie zwiększ. Ja ją zwiększysz to auto może kopcić.

Do sprawdzenia również początek kąta wtrysku, gdyż mógł się rozjechać.

Mam nadzieję, że w najbliższej przyszłości planujesz zmianę softa. Szkoda tak dużych wtrysków do ori softa.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Seboo » 12 paź 2013, o 21:37

Ciśnienia są ustawione na 220/300, kąt wtrysku będzie regulowany bo teraz vag pokazuje 38, soft będzie robiony w najbliższym czasie. Ale nie pokoi mnie jak teraz ten silnik pracuje http://www.youtube.com/watch?v=P9Ad8CC-des
Seboo
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 14 wrz 2011, o 07:32
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez palio » 13 paź 2013, o 08:25

A no rzeczywiście dziwnie pracuje. Ustaw kąt wtrysku to podstawa i zwiększ dawkę do 5mg.

A na ori wtryskach silnik chodził normalnie?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Seboo » 13 paź 2013, o 08:43

Tak na ori wtryskach chodził normalnie. Dzisiaj spróbuje ustawić ten kąt i zmienić dawkę. Jak to zrobię to napisze czy się coś poprawiło.
Seboo
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 14 wrz 2011, o 07:32
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Byku21 » 13 paź 2013, o 20:38

A wtyczka od sterującego podłączona???Nie masz na podmiane zwykłych wtrysków???Jak korekcje wyglądają????
Byku21
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 27 gru 2010, o 00:41
Lokalizacja: S-ko

Postprzez Seboo » 14 paź 2013, o 10:56

Już prawie wszystko ogarnięte, kąt ustawiony na 47-55, Dawka paliwa na 4.8-5.0. Teraz odpala i pracuje normalnie tak jak powinien.
Ale z pierwszego wtrysku od strony rozrządu i trzeciego czyli sterującego wycieka paliwo więc czeka mnie wymiana pod nimi podkładek i mam nadzieje że to pomoże.
I jak już to ogarnę to będę jechał na program i zobaczymy co z tego wyjdzie :-D

[ Dodano: 2013-10-14, 14:38 ]
Niestety zmiana podkładek nic nie dała dalej się poci na pierwszym i trzecim wtrysku pomiędzy korpusami a głowicą. I zastanawiam się czy może spróbować je mocniej dokręcić na rozgrzanym silniku??
Seboo
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 14 wrz 2011, o 07:32
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez palio » 14 paź 2013, o 19:17

Seboo, możesz spróbować je mocniej dokręcić.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Seboo » 14 paź 2013, o 19:29

Właśnie je dokręciłem mocniej ale z wyczuciem żeby nic nie zepsuć i niestety to nie pomogło, ale zastanawiam się bo te podkładki które mam są dmuchane i myślę żeby założyć takie normalne miedziane tylko nie wiem czy pod każdy wtrysk po jednej czy po dwie bo one są o połowę cieńsze od tych dmuchanych.
Seboo
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 14 wrz 2011, o 07:32
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez palio » 14 paź 2013, o 19:34

Jak już to kup komplet podkładek miedzianych pod każdy wtrysk.

Ja u siebie mam po jednej na wtrysk i jest ok. A wtryski są 216.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Seboo » 14 paź 2013, o 19:38

Ale masz te dmuchane czy normalne takie cienkie??
Seboo
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 14 wrz 2011, o 07:32
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez palio » 14 paź 2013, o 19:46

Normalne, takie cienkie.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

cron