problem

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

problem

Postprzez mietek » 28 gru 2008, o 22:28

mam problem nie pierwszy ale joz 2 ten sam polega on natym ze poraz drugi usmarzyl mi sie kolektor wydechowy usmarzyl to znaczy ze dostal temperatury i poprostu zrobila sie rysa wiec moge zaczac szukac nowego wie moze ktos czyja wina w tym czy ja mam pecha czy poprostu kolektor orginalny nienadaje sie czy cos innego ?
mietek
Badacz tematu
 
Posty: 166
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 13:31
Lokalizacja: oldenburg

problem

 

Postprzez SotoM » 28 gru 2008, o 23:43

wina moze byc ze zazwyczaj jak sie przykręca kolektory to każdy olewa siły dokecania tylko przykreca ile wlezie i nie jednakowymi siłami... z tego co pamietam kolektory przykeca sie na 25Nm, jesli przykeci sie naketki czy sruby z różnymi siłami to moze peknać kolektor pod wpływem temperatury. wiadomo to metal a własciwie żeliwo. żeliwo to najbardziej paskudny i zdradliwy materiał..do spawania zwłaszcza, bo albo sie pospawa i bedzie dobrze albo szlak go trafi odrazu albo za jakiś czas...wiadomo pod wpływem temp. stale sie rozciagaja. materiał pracuje...a jeszcze jak jest praca silnika wstrzacy itd....pomysl na chłopski rozum
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości