Prośba o analize sytuacji.

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Prośba o analize sytuacji.

Postprzez stasiekk » 1 paź 2012, o 14:24

Witam ! Jestem tu nowy. Mam prośbę do Was o jakąś podpowiedz w temacie

Pacjent: Golf 3 1.9 tdi 1z 1995

Problem: Wyraźny spadek mocy na 4 biegu ok. 3000 / na 5tym ok. 2700 (ok. 120 km/h) przy mocniejszym depnięciu

Spalanie w normie, moc ok poza powyższym przypadkiem, spokojnie rozpędza się do wyższych niż 120 km/h prędkości pod warunkiem lekkiego wcisnienicia gazu.

Logi dynamiczne:
Grupy: 011,010,015 - http://vaglog.rtnet.pl/stasiekk_99394.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/stasiekk_99395.html

Wykresy z VAG po wystąpieniu spadku mocy:
1. Mniejsze depniece: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b7c ... ab230.html
2. Wieksze depniecie: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c0a ... baeea.html


Z gory dziekuje za wszelką pomoc.

Pozdrawiam !!
stasiekk
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 1 paź 2012, o 14:03
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Prośba o analize sytuacji.

 

Postprzez KAMNILEK » 2 paź 2012, o 08:02

nie patrzac na nic zaworek podcisnienia turbiny. taki mały czarny. rozpedzasz sie i nagle turbo dziura i brak mocy. zatrzuymujesz sie gasisz motor odpalasz i wszystko ok. tak? jesli tak to do wymiany ten zaworek :super:
KAMNILEK
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 10 mar 2011, o 18:40
Lokalizacja: NIDZICA

Postprzez stasiekk » 2 paź 2012, o 11:21

Dzieki za info :) Wszystko sie zgadza - oprocz tego, ze nie potrzebny jest restart :)
stasiekk
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 1 paź 2012, o 14:03
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Postprzez KAMNILEK » 2 paź 2012, o 11:45

jesli masz od kogo podmien go. i sie przejedz. pasuje praktycznie ze wszystkich samochodów grupy wag. audi seat... 1.9tdi
KAMNILEK
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 10 mar 2011, o 18:40
Lokalizacja: NIDZICA

Postprzez stasiekk » 2 paź 2012, o 12:03

O cenne info. Kolega ma B5 to moze cos podzialamy. Balem sie, ze turbo sie skonczylo bo troche przy wysokich obrotach przeladowuje (logi)
stasiekk
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 1 paź 2012, o 14:03
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Postprzez Bradley » 2 paź 2012, o 13:10

n75 w 1Z jest metalowy a nie czarny jak w AFNie. Pewnie w B5 tez bedzie silnik z podcisnieniem a nie nadcisnieniem do sterowania turbiny.
Zrob bajpasa, polacz czerwony z niebieskim przewodem, omijajac n75. Zrob logi (tak jak trzeba a nie jakies logi na 10min i z muskaniem pedalu gazu nie wiadomo kiedy).
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice


- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości