Regeneracja Turbiny

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Regeneracja Turbiny

Postprzez poswiat67 » 4 lut 2008, o 21:32

Witam.Może ktoś wie gdzie najlepiej zregenerować turbinę a przy okazji zna koszty takiego zabiegu.Dzięki.Pzdr.
Poświat
poswiat67
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 4 lut 2008, o 21:22
Lokalizacja: Warszawa

Regeneracja Turbiny

 

Postprzez piootrek » 4 lut 2008, o 21:53

Wymiana lożysk, uszczelnień i wyważenie calości...600 do 800 pln.
http://www.allegro.pl/item305046412_tur ... racja.html
Tu masz przykład.Ale tam musiałbyś wysyłać, a w Wawie na 100% znajdziesz jakiś zakład.
Jeżeli to co napisałem Ci pomogło to ...:D
Avatar użytkownika
piootrek
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 17 lis 2007, o 21:41
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 1.4
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Imper » 4 lut 2008, o 22:49

zakaldow jest sporo tylko to nie ejst dosc tania robota piootrek, dobrze napisal ale moga zawolac sobie do 1000zl
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Mekto » 8 lut 2008, o 16:10

W Mielcu jest kolo i robi profi robotę - w 100% polecam.

Bogdan

tel.609478033
Mekto
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 7 lut 2008, o 17:24
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez marrcee » 11 mar 2008, o 20:24

skoro juz temat turbiny ostatnio znajomy wspominal ze podobno jezeli wymieni się na jakies odpowiedni lopatki w turbinie to moza osiagnac przyrost mocy nawet o jakies 10 km ?

czy to jest możliwe czy coś mogłem przekrecic ?
Avatar użytkownika
marrcee
Badacz tematu
 
Posty: 189
Dołączył(a): 30 lip 2007, o 12:54
Lokalizacja: Stolyca

Postprzez mario26 » 28 mar 2008, o 17:23

tak,zgadza sie,jest typ na alegro co regeneruje turbawki i tam sie z nim dogadujesz co mozesz ze swoja zrobic.koles zrobil turbine do 110kM silnika na taka ze 150kM w vw golf 4
mario26
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 27 mar 2008, o 23:37
Lokalizacja: zielona gora

Postprzez SotoM » 20 maja 2008, o 22:38

pany zamiast przerabiac turbawki od AFNa i płacic nie wiem ile to ja na waszym miejscu bym założył turbo od passata 130KM na PD.do tego wiekszy cooler - obieg też i kolektor ssący od 130 na PD.- do tego chips który to wsdzystko pieknie wysteruje i i bedziecie rwac asfalt na 3 biegu. powaga
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez lizardking » 1 lip 2008, o 18:42

SotoM napisał(a):pany zamiast przerabiac turbawki od AFNa i płacic nie wiem ile to ja na waszym miejscu bym założył turbo od passata 130KM na PD.do tego wiekszy cooler - obieg też i kolektor ssący od 130 na PD.- do tego chips który to wsdzystko pieknie wysteruje i i bedziecie rwac asfalt na 3 biegu. powaga


do czasu aż korbowody bloku nie rozerwą :lol:
Mędrcy znają wszystkie pytania a głupcy wszystkie odpowiedzi.
lizardking
Czytacz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 17 maja 2008, o 15:25
Lokalizacja: Konin

Postprzez SotoM » 1 lip 2008, o 19:56

lizardking napisał(a):
SotoM napisał(a):pany zamiast przerabiac turbawki od AFNa i płacic nie wiem ile to ja na waszym miejscu bym założył turbo od passata 130KM na PD.do tego wiekszy cooler - obieg też i kolektor ssący od 130 na PD.- do tego chips który to wsdzystko pieknie wysteruje i i bedziecie rwac asfalt na 3 biegu. powaga


do czasu aż korbowody bloku nie rozerwą :lol:

tu nie wyjda u mnie chłopaki lataja seatami ibizami AFN maja to porobione i juz rok czasu tak latają. tylko ze oni sie nie krzywili i lataja na oleju 5W/40 a nie 15tce.
Tamten motor to rozerwało bo ktoś przesadził chyba z chipsem cos mi sie tak zdaje.a olej swoja drogą
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez b4rszczyk » 10 wrz 2008, o 13:13

Chciałem wam powiedzieć, że w mielcu a dokłądniej w przyłęku jest gość u którego ja regenerowałem i szczerze nie polecam. Ale od początku. Kupiłem swojego goferka i jak się później okazało kochany handlarz podmienił oryginalną turbinę na jakiegoś syfa przez którego coś przeleciało i obydwa wirniki były do wymiany. No więc udaliśmy się do przyłęku do gościa który był polecany przez dużo osób i po oględzinach turbiny stwierdził że wymiana całego środka za kwotę 1000 zł. Po odebraniu jej i założeniu auto nabrało mocy i to bardzo ale turbinka gwizdała jak czajnik z gotującą się już długo wodą a po przejechaniu kilku tysięcy km zaczął przydymiać. No więc ponownie udaliśmy się do gościa. po ponownym rozebraniu stwierdził że wałek w turbinie się odkształcił i po naprawieniu usterki oczywiście w ramach gwarancji i założeniu jej w samochodzie było idealnie cichutko i samochód przyspieszał bardzo dobrze. Ale po przejechaniu 4 tys. km. zaczęło ją być minimalnie słychać i potem z tysiąca na tysiąc było coraz gorzej. No więc ponownie ją wyjęliśmy i zawieźliśmy. Koleś zrobił oczywiście w ramach gwarancji ale stwierdził że to musi być u nas w samochodzie coś nie tak że to druga turbina już w tak krótkim czasie. No więc udaliśmy się do warsztatu na pomiary ciśnienia i mechanik stwierdził że silnik jest idealny i turbina się steruje prawidłowo. I teraz znowu było to samo a nawet gorzej bo nie dość że gwizdała to jeszcze na zimnym silniku puszczała białe bąki. No więc ponownie ją zawieźliśmy i okazało się że dostała luzu poosiowego i wirniki przycierały do obudowy także turbina szmelc, noi teraz czekamy znów na kolejną poprawkę, miał zrobić garreta ale stwierdził że nie będzie pasował, ale nic zobaczymy. A tak wogóle to znajomy w A4 też zregenerował turbinę i też miał takie problemy dopiero kupił nówkę oryginał i skończył się problem. Także ja szczerze nie polecam pana z przyłęku.[/scroll][/i]
b4rszczyk
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 4 sie 2008, o 20:13
Lokalizacja: Pacanów / Kielce

Postprzez mariuszole » 15 wrz 2008, o 16:29

W Krakowie albo okolicach gdzie można zregenerować turbinę?
mariuszole
Czytacz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 11 sie 2008, o 21:52
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Postprzez b4rszczyk » 28 wrz 2008, o 12:59

koledzy powiem wam jedno NIE WARTO BAWIĆ SIĘ W REGENERACJĘ. Otóż jak już pisałem wcześniej o problemach ze swoja turbinką i 5 poprawkach po regeneracji jak to pan z Przyłęku mówił idealnie zrobionych turbinek stwierdził że musi być coś z samochodem. Po konsultacjach z mechanikami stwierdzili że z autem wszystko ok. Na to pan z przyłęku mówi że on już nie ma ochoty poprawiać turbinek bo są idealnie zrobione (nawiasem mówiąc czy w idealnie zrobionej turbinie wirnik przyciera do obudowy???) i odda mi pieniądze za regenerację oraz zabierze tą idealną turbinkę a ja mam sobie kupić nową. I tak zrobiłem. Znalazłem gościa w opocznie który handluje nowymi i używanymi turbinkami ale NIE regenerowanymi. Za nową turbinkę do golfa dałem 1350 zł czyli tylko 350 zł więcej niż za regenerację i mam święty spokój. Wreszcie jest cichutko i autko śmiga elegancko. Turbina to zbyt precyzyjna rzecz aby ją dobrze zrobić trzeba mieć naprawdę bardzo dobry sprzęt którego żaden pan w mielcu na pewno nie ma, jedyny o którym słyszałem że robi porządnie to pan z wojakowej który ma wyważarkę za 100 tys. zł bierze za regeneracje 1500 zł i daje gwarancję na 100 tys km. gdybym wiedział to na początku nigdy w życiu nie bawiłbym się w regenerację bo wkładanie nowego łożyskowania na stary wałek nie może się dobrze skończyć a niestety regeneracja za 700 zł polega właśnie na wymianie łożyskowania i uszczelnień ale wałek zostaje stary i tak jest w większości regenerowanych turbin
b4rszczyk
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 4 sie 2008, o 20:13
Lokalizacja: Pacanów / Kielce

Następna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości