rezystor do 110tki????

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez SotoM » 7 sty 2009, o 00:42

Dawido23inko, mozesz wrzucić...w koncu to nie nasz samochód...ale bedzie za toba czarno jak za ikarusem....nie zdziw sie...a nie lepiej zainwestować w chipa - zmiane oprogramowania komputera...??
po za tym najlepiej go podepnij pod komputer i sprawdź doładowanie turbiny jakie masz...bo sie okaże ze dożucisz mu koksu a turbina focha strzeli...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

 

Postprzez Dawido23inko » 7 sty 2009, o 12:38

bylem na kompie i sprawdzal mi turbo i mowi ze chodzi zaje... tylko mowi ze niedlugo bede musial dac ja do czyszczenia bo jakis osad sie tam osadza i nie raz zacina podobno czyszczenie kosztuje 450 zl ale tak to jest wszystko bardzo dobre. a ile takie oprogramowanie itd by mnie wynioslo ??? :cry: :cry: :cry:
Avatar użytkownika
Dawido23inko
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 6 sty 2009, o 22:09
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez TOMEK 84 » 7 sty 2009, o 19:38

no siemka dawid :-D ooooo zarejestrowałeś sie :-P :szok:
troszke wymiata :-D ale ciagle mało mało maaaaało :-D :-D :lol: trzeba jechac na kompa do zelwe...... i mu troszke dawke zwiększyc co nie :lol: :lol: :lol:

[ Dodano: 2009-01-07, 18:40 ]
SotoM napisał(a):taaaa... co z tego....dożucić paliwa do gara nie problem...a gdzie powietrze....?? pompką do materaca wspomaga turbine?? ;-) co z tego ze 20%mocy ale za nim jest czarno jak za ikarusem...


hej to nie prawda ze kopci :!: :-D
jak ktos nie zaslepi erg i zle dobierze rezystorka to będzie mu kopcił :lol:
Avatar użytkownika
TOMEK 84
Members
 
Posty: 806
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:45
Lokalizacja: INOWROCŁAW :)

Postprzez leopard » 8 sty 2009, o 04:16

TOMEK 84 napisał(a):hej to nie prawda ze kopci
jak ktos nie zaslepi erg i zle dobierze rezystorka to będzie mu kopcił


zawsze są plusy i minusy ... plus to ten wykres którym mozesz się chwalić na forach motoryzacyjnych - minus to smoła na tłokach - przytarte kierownice spalin w 110KM a upalone bypasy w 90KM ... do tego zapchany katalizator (niezaleznie od KM) ... BOX'y bo o chipoporniku tak moowimy to tylko zwiększona dawka koksu i nadwyręzony nastawnik pompy :cwaniak: w szczególnych wypadkach (box z potencjometrem do wysterowania ) może dojsć do tego że podczas wyprzedzania przesterujesz pompę i silnik zgaśnie :-|

cały czas brakuje powietrza - do tego nie ma sciągniętych/podniesionych limiterów - patrząc na wspaniały wykres każdy poleci po kilka oporników i metodą prób i błędów podniesie moc silnika bo po co przepłacac - każdy swój rozum ma ... nie zastanawiając się nad dłukoterminowymi konsekwencjami - wykres i fora są ponad rozwagą 8-)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Dawido23inko » 8 sty 2009, o 09:46

no czesc tomek zarejestrowalem sie. no masz racje trzeba zwiekszyc troszke moc tak zebym chociaz 150 konne objezdzal hehehehehe... chyba sie tu nie dowiem czy moge ten rezystowek wrzucic czy nie.
Avatar użytkownika
Dawido23inko
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 6 sty 2009, o 22:09
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez SotoM » 8 sty 2009, o 10:19

TOMEK 84 napisał(a): jak ktos nie zaslepi erg

nie ERG tylko EGR Tomuś EGR

[ Dodano: 2009-01-08, 09:23 ]
Dawido23inko,wszystko mozesz wrzócić...czy to 90tka czy 110tak nie ma róznicy.łwduj opornik i smigaj...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez leopard » 8 sty 2009, o 15:09

Dawido23inko napisał(a):chyba sie tu nie dowiem czy moge ten rezystowek wrzucic czy nie

możesz
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Dawido23inko » 9 sty 2009, o 10:29

dzieki wielkie za pomoc koledzy a nie wiecie ile moze mi to dac mocy tak mniej wiecej ??? nie powinno sie nic dziac z silnikiem ??? ogolnie to malo bede tego uzywal w sumie na trasie do wyprzedzania i nigdzie wiecej nie bede tego zalanczal. mam nadzieje ze silnik mi nie padnie??? na sto procen moze to podpiac ??? jeszcze raz dzieki wielkie zaraz to zrobie z tomkiem 84 prawda tomus ???? :-D :-D :-D :-D

[ Dodano: 2009-01-09, 09:32 ]
a ha jeszcze jedno pytanko jaki to musi byc opornik ?? bo pewnie nie obojetnie jakie prawda :?: :?: :?: jesli ktos sie zna na tym to bym prosil o dokladna odpowiedz zebym czegos nie rozwalil. ;-) ;-) ;-)
Avatar użytkownika
Dawido23inko
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 6 sty 2009, o 22:09
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez leopard » 9 sty 2009, o 15:50

Dawido23inko napisał(a):na sto procen moze to podpiac


czytaj ze zrozumieniem - twój oprnik to lipa która może skończyć się dla silnika katastofą - chcesz kombinowac to wytęż mozgownicę - kup kilka oporników i metodą prób i błędów dobierz odpowiedni ...

masz VAG'a - wkładaj oporniki i sprawdzaj na drodze jak parametry auta się układają - w końcu to twój samochód i ty sobie go rozwalisz (pretensje będziesz miał tylko do siebie)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez CezarC-4 » 17 lut 2009, o 22:43

Przyłączam się do tematu i co powiecie na takie coś
http://moto.allegro.pl/item555428789_4x ... 4_szt.html

http://moto.allegro.pl/item549978576_je ... _4szt.html

Zastanawiamy się, czy to w ogóle coś da, w moim 1.4 60 KM i u kolegi 2.0 115 KM ?
Na jakiej zasadzie działa to ustrojstwo (CHIP+47KM MEGA MOC) :lol: HA HA
Pewno będzie oszukiwało kompa i silnik będzie cały czas na ssaniu, a może się mylę, a co z LPG :?:
Avatar użytkownika
CezarC-4
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 2 sty 2008, o 11:38
Lokalizacja: Brok

Postprzez K@mil » 17 lut 2009, o 22:52

47km to 80% twojego silnika chcesz go do kocna zabic hahah :P ... ale tez jestem ciekawyy hha z tego co wiem to zwieksza dawke paliwa :P
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez SotoM » 17 lut 2009, o 23:39

śmieszni ludzie jesteście - kupuja dizla aby mało palił...rozumiem mocy nigdy za wiele...ja też mam dodana moc i to nie mało, ale jak dawać moc to z głowa...a nie z D :cenzura: ą co z tego ze mu wrypiesz opornik i zwiększysz dawę paliwa... ok nie ma problemu zeby mu dozucić koksu i zeby palił jak 2.5TDI ale wytłumacz mi 1no.... a powietrze skąd....?? wspomozesz turbine pompka do materaca czy wiatraczkiem na rowerk dzieciecy....?? panowie ogarnijcie sie bo robicie z siebie tylko posmiewisko 1go stopnia... do tego piszecie bzdury ze WY dbacie o auto... :lol: bez obraczy ale tacy ludzie są tylko prymitywnymi istotami.... :-/
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości