Sportowe Wałki Rozrządu do VW

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Sportowe Wałki Rozrządu do VW

Postprzez Mayk » 23 lis 2007, o 09:26

Avatar użytkownika
Mayk
Badacz tematu
 
Posty: 166
Dołączył(a): 8 lis 2007, o 10:05
Lokalizacja: 64-100 Leszno

Sportowe Wałki Rozrządu do VW

 

Postprzez ploskon marcin » 24 lis 2007, o 17:36

wyslalem wlasnie swoje stare bo trzeba im z nich kola zembate, zobaczymy jak bedzie po zlozeniu.....?????????

[ Dodano: 2007-12-31, 11:05 ]
zalozylem juz walki :-D juz nawet troszke jechalem...ale delikatnie bo trzeba dotrzec silnik po wszystkim hamownia i napisze jak jest faktycznie...
Avatar użytkownika
ploskon marcin
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 1 lis 2007, o 18:58
Lokalizacja: przeworsk

Postprzez kenaj » 25 sty 2008, o 01:15

ploskon marcin, jakie wałki zamontowałes, typu GT, czy cos mocniejszego? ja też kiedyś kombinowalem w tym temacie, ale ostatecznie sprzedałem wałki gt i poszedłem w dołdowanie motoru
kenaj
Czytacz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 20:21
Lokalizacja: warszawa

Postprzez nielegalny23 » 28 sty 2008, o 19:51

no wlasnie chlopaki bo widze ze troszke siedzicie w tym temacie.. wiec chcialybym sie Was troszke wypytac...hihi
bo mam golfika 1.8 Gt 90 kucy. wiadomo na jednym walku mono wtrysk

i moje pytania sa takie czy oplaca sie montowac turbine jesli tak to jaka.. i jakie podzespoly trzeba wymienic jaki byl by tego mniej wiecej koszt :?: :?: :?: :?: :?:
nielegalny23
Czytacz
 
Posty: 74
Dołączył(a): 11 gru 2007, o 00:26
Lokalizacja: ?ódz

Postprzez ploskon marcin » 5 lut 2008, o 12:17

cze. wzielem te model 840 to chyba te troche wieksze. wszystko zlozylem i popelnilem jakis blad w sztuce przy skladaniu albo cos uszkodzilem, auto sie rozgrzeje i nie ciagnie powyrzej 4tys. wogule go nonstop zalewa myslalem ze to sonda jeszcze moze przelew sprawdze?

chyba pamietam twoje ogloszenie na allegro cos z 800pln chciales? tak? jak poszlo z turbo ja sie balem ze mnie pochlonie i moglbym zbankrutowac to poszedlem na cos slabszego chociaz w sumie tez mnie niezle z remontem pociaglo.

[ Dodano: 2008-02-05, 11:25 ]
mi podoba sie g60 widzialem i slyszalem taka 3 tylko zeby ten kompresor nie sprawial tyle problemow no i najlepiej znalezc jakis taki dobry motor. a nie jest to latwe kazdy to wie...,
a wiesz ze pasowalo by tez wieksze hamulce??
Avatar użytkownika
ploskon marcin
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 1 lis 2007, o 18:58
Lokalizacja: przeworsk

Postprzez kenaj » 5 lut 2008, o 13:10

ploskon marcin, a robiłeś jakieś korekcje mapy paliwa??
Ja miałem podpiete smt6, dzieki ktorem silnik był wystrojony. Po zamontowaniu wałków, tez kulawo chodził.
Z turbo poszlo całkiem dobrze, początwkowo było mocno. Fakt mialem pewne problemy, bo mi tlok spłynał, więc musział zrobić remont silnika, ale teraz już jest gitara.
Hamulce będe zmieniał. Wstępnie miałem tarcze zimermanna, ale to gowno jest, bo po 20 tys km zaczęły pękac. Teraz będe zakładał 312mm z audi.
kenaj
Czytacz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 20:21
Lokalizacja: warszawa

Postprzez ploskon marcin » 6 lut 2008, o 18:17

ale Tobie nie robił takich dziwnych rzeczy ze po rozgrzaniu nie chciał jechać?? gdzie i za ile stroiłeś? jest to konieczne?? bo ja mieszkam w takim martwym regionie i wszędzie mam daleko :kwasny:
Avatar użytkownika
ploskon marcin
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 1 lis 2007, o 18:58
Lokalizacja: przeworsk

Postprzez kenaj » 6 lut 2008, o 18:19

wwawie, koszt ok 1 tys. Nie miałem żadnych problemów, powiem więcej po zlożeniu bylo wyraźnie czuć że auto zapie... powyżej 4 tys obr
kenaj
Czytacz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 20:21
Lokalizacja: warszawa

Postprzez ploskon marcin » 6 lut 2008, o 18:27

ta to coś spieprzyłem albo zbieg okoliczności i rozleciało sie w miedzy czasie podczas składania. normalnie porażka auto ma temperaturę i kreci sie do 4tys. potem gaz delikatnie to pojedzie inaczej nie przekroczę tej pr.obrotowej. trudno nawet z miejsca ruszyć bo trzeba go wkręcić. porażka.
Avatar użytkownika
ploskon marcin
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 1 lis 2007, o 18:58
Lokalizacja: przeworsk

Postprzez kenaj » 6 lut 2008, o 18:32

a masz kółko regulowane do wałków??Wiesz nikt nie mówił, że jak zalożysz wałki to będzie gitara, bez strojenia się nie obejdzie, przecież silnik ma teraz więcej powietrza, więc nie ma się co dziwić że nie chce jechać, bo zapewne cały czas jest w ubogiej mieszance
kenaj
Czytacz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 20:21
Lokalizacja: warszawa

Postprzez ploskon marcin » 6 lut 2008, o 18:57

to jak jest zimny jest na ssaniu i jest ok, jak sie nagrzeje to paliwem steruje sonda i jest mniej paliwa?? no masz racje dużo powietrza to trzeba więcej paliwa. a morze być tez wina stożka?? a nie mam oryginalnej puszki. filtr jak na foto w podpisie
Avatar użytkownika
ploskon marcin
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 1 lis 2007, o 18:58
Lokalizacja: przeworsk

Postprzez kenaj » 6 lut 2008, o 22:15

nie, ja miełem stożek i było wszystko ok. Masz bardziej agresywne te wałki, więc może przydaloby się kółko do rozrządu z możliwością regulacji.
kenaj
Czytacz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 20:21
Lokalizacja: warszawa

Następna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości