Cześć,mam pytanie mam Golfa 1.4 i mam pytanko czy warto zrobić przelot i włożyć stożek?jest sens,czy go nie ma?Podniesie chociaż troche moc?
Pozdro.
Moderator: Moderator
Niestety przy 1.4 zbytnio nie nawojujesz z podniesieniem mocy.a Co mogę dać,żeby chociaż trochę był mocniejszy,jest coś takiego do takiego silnika?
Pinol napisał(a):Cześć,mam pytanie mam Golfa 1.4
Pinol napisał(a):czy warto zrobić przelot i włożyć stożek?
Pinol napisał(a):jest sens,czy go nie ma?Podniesie chociaż troche moc?
GolfiarzJR napisał(a):Pokrywa z 1,6 AEE
GolfiarzJR napisał(a): wyprzedzić zapłon , kompletny przelot + strumienica , odchudzić go , profesionalnie zrobić układ dolotowy i wychłodzić go , wymienić wszystkie filtry na nowe , zalać nowym olejem , wtryski z 1,6 i chyba najdroższe to planowanie głowicy .... Dużo tym nie zyskasz i jest to kosztowne , poprawi dynamikę silnika i samochodu ale może róznież zaszkodzić
Silnik ABD : St. spr.(CR) . 9.2:1 ,zaplon sterowany z ECU
- Zamach z 1.0 AAU
- Caly zespol wtryskowy z 1.8 ABS"a
- przyspieszenie zaplonu o 6-8 st.
- kolektor wydechowy z AEE + reszka wydechu
- porting glowicy+polerowanie komory spalania
- spilowanie podgrzewacza(jeża) w kolektorze
- wkladka sportowa filtra K&N lub jakas dobra inna
- wydech/kolektor wydechowy w AEE z Ocatavii lub innych 1.6 mpi
- walek z AEX/AEE
- zamach 1.0 AAU
- mapa 1.8 ABS
Silnik AEX : St. spr.(CR). 9.2:1 , zaplon sterowany ECU , MPI
- Glowica z 1.6 AEE
- Splanowanie glowicy opcjonalnie
- Kolekor dolotowy 1.6 AEE
- przyspieszenie zaplonu o 3-6 st.
- kolo z reg.faza na rozzadzie dla stopnia 11:1 i wyzej.
- Rozwiercenie przepustnicy i wieksza klapka lub przepustnica z 1.8 20V z malymi przerubkami
- mozna sie pobawic z regulatorem cisnienia paliwa na 3.5 bar lub 4bar z VR6-ek
- wkladka sportowa filtra K&N lub jakas dobra inna+ wywalenie zwezki!
- wydech/kolektor wydechowy w AEE z Ocatavii lub innych 1.6 mpi
- zamach AAU
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości