SWAP 2.0 8v na 2.0 16 V

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez strzeliniasty » 7 lip 2012, o 20:54

B4mbus_88 napisał(a):nie kupiłbym nigdy Skody

B4mbus_88 napisał(a):jestem przekonany tylko do VW


przeciez to jedno i to samo tylko inne logo na masce


za octavie 4x4 TDI 100PS kombi z 2006r z klima pelna elektryka, alusy, halo, komp, temp dalem 20tys => VW z tego roku w tak duzej budzie i z TDIkiem bym nie kupil (nie mowiac o wyposazeniu) :P


rok temu kupowalem rozrzad do golfa i przede mna stal gosciu chcial filter oleju do audi a4 tdi i gosc mu dal jakis za 60zl gosciu na to czy nie ma tanszego a sprzedawca ze jest i dal mu to samo tylko z logiem skody na opakowaniu :P

mam i LPG i TDI ale poki co do diesla zabardzo sie nie nastrajam bo jak benzynka nie pali to albo nie ma iskry albo nie ma iskry a jak diesel nie pali to glowkowanie masakryczne :P od ponad roku w silnik golfa nie wlozylem ani jednego PLN a w skode troszke poszlo.


jesli nie znajdziesz ciekawego mk3 w TDIku na twoim miejscu rozgladam bym sie za seatem - toledo I z 1999r TDI AFN (110KM) mozna kupic za 7tys zl


http://otomoto.pl/seat-toledo-gti-tdi-k ... 52215.html
http://otomoto.pl/seat-toledo-tdi-C24899249.html

[ Dodano: 2012-07-07, 20:04 ]
a ten mnie zaciekawil i to bardzo ( fakt ze do oplat ale....) http://otomoto.pl/seat-toledo-1-9-tdi-1 ... 40001.html
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

 

Postprzez B4mbus_88 » 7 lip 2012, o 23:00

strzeliniasty napisał(a):B4mbus_88 napisał/a:
nie kupiłbym nigdy Skody

B4mbus_88 napisał/a:
jestem przekonany tylko do VW


przeciez to jedno i to samo tylko inne logo na masce


a to nawet nie wiedziałem ;)
no ten Seacik też nie głupi był, ale na razie mam budżet ograniczony do 4800 więc raczej Golf wchodzi w grę a poza tym mam sentyment do tego autka :)

Silniki Golfa są proste jak budowa cepa więc trzeba być mocno nienormalnym żeby go zepsuć albo zajechać :P
B4mbus_88
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 3 lip 2012, o 20:38
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Opik » 8 lip 2012, o 10:05

strzeliniasty napisał(a):
B4mbus_88 napisał(a):nie kupiłbym nigdy Skody

B4mbus_88 napisał(a):jestem przekonany tylko do VW


przeciez to jedno i to samo tylko inne logo na masce


Dokładnie. A sporo części Audi-VW-Skoda-Seat, to jedno i to samo, tak dla ciekawostki


prekursor napisał(a):
K@mil napisał(a):Przymiezam sie teraz do zakupu czegos w budzie mk4 i ma to byc auto raczej na miasto ok 10tys rocznie bedzie robil i szukam aut z silnikami 2.0 (115km) albo 1,6 SR (101km)

To już lepiej 1.8T i przy nadarzającej się potrzebie będziesz miał czym wyprzedzić.


potrzebne mu 1.8 do miasta, że..... :wstyd:
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez prekursor » 8 lip 2012, o 12:11

Opik napisał(a):
prekursor napisał(a):
K@mil napisał(a):Przymiezam sie teraz do zakupu czegos w budzie mk4 i ma to byc auto raczej na miasto ok 10tys rocznie bedzie robil i szukam aut z silnikami 2.0 (115km) albo 1,6 SR (101km)

To już lepiej 1.8T i przy nadarzającej się potrzebie będziesz miał czym wyprzedzić.


potrzebne mu 1.8 do miasta, że..... :wstyd:

A 2.0 jest lepsze do miasta??

Nigdy nie zdarzy mu się wyjechać poza obszar zabudowany? Litości.
Jeździłem 1.4 i 1.6. 2.0 pewnie tak samo nie będzie jechało.
A żeby się tym rozpędzić potrzeba obrotów.
Teraz pomyśl sobie na co to się przekłada.

I daruj sobie tą papierową torbę.
Avatar użytkownika
prekursor
Badacz tematu
 
Posty: 160
Dołączył(a): 9 gru 2010, o 13:04
Lokalizacja: DM/LW

Postprzez Opik » 8 lip 2012, o 12:59

prekursor napisał(a):Nigdy nie zdarzy mu się wyjechać poza obszar zabudowany? Litości.
Jeździłem 1.4 i 1.6. 2.0 pewnie tak samo nie będzie jechało.
A żeby się tym rozpędzić potrzeba obrotów.
Teraz pomyśl sobie na co to się przekłada.


2.0 w MkIV szału nie zrobi, ale nie porównywałbym tego do 1.4 czy 1.6, szkoda się nawet nad tym rozwodzić bardziej.
1.6 101KM byłoby jeszcze lepszym rozwiązaniem, moc do miasta wystarczająca, a spalanie jeszcze niższe.
A teraz pomyśl jaki sens ma 1.8 turbo do miasta i ile ten samochód będzie palił przy ciągłym stawaniu i ruszaniu, potęgując dodatkowo bezsens używania w miejscu gdzie zupełnie nie będzie mógł się wykazać
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez K@mil » 8 lip 2012, o 13:07

Do miasta wystarczy 1.6/2.0 silniki elastyczne i do tego 8v czyli ? TANIE w utrzymaniu :) mam mk3 w na miasto 1.6 bez problemu daje rade :)

Na trasy mam Tolka wiec bez obawy :) . Wiem co potrzebuje, gdyby bylo to auto na trase/miasto to nie szukalbym 1.6 bo to w trasie troszke malo.

Filtry itp do VW SEATA SKODY AUDI sa takie same :) ja tez kupuje z logiem Skody/Seata i sa tansze niz VW :) jak ktos nie chce sie zapytac niech placi wiecej, jego problem

Po tego Tolka za 10tys nawet nie warto jechac ogladać... za takie pieniadze mozna kupic 1.6
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez purgi » 13 lip 2012, o 15:26

Witam potrzebuję części do mojego golfa

-Sonda
-przepływka
-rura dolotowa
proszę dzwonic 504667725
purgi
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 13 lip 2012, o 15:19
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez slawek5t » 13 lip 2012, o 16:32

purgi,
Nie ten dział kolego :)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez killah » 13 lip 2012, o 19:39

jak kochasz swoje autko to swap się zawsze opłaca. Jeśli nie robisz nic z autem prócz jeżdżenia to nawet się w to nie pakuj.
killah
 

Postprzez buri2604 » 23 lip 2012, o 21:16

A mam pytanie, bo może ktoś sie łapie w cenach. Ile może kosztował taka przekładka? Np z 2.0 na 1.8T
Przesiaduje za granicą a w golfie mógłby byc mocniejszy silnik, tylko jak mi to ma wynieść 2 tyle co golf to dziękuje :)
buri2604
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 12 lut 2012, o 22:41
Lokalizacja: Kwidzyn

Postprzez Lobus » 23 lip 2012, o 21:27

buri2604 napisał(a):tylko jak mi to ma wynieść 2 tyle co golf to dziękuje
nie ma za co, a taka zabawa kosztuję lekko 10 tys zł ;-)
Lobus
Ekspert
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 7 paź 2010, o 10:55
Lokalizacja: Wrocław/Bogatynia

Postprzez Opik » 24 lip 2012, o 00:42

bez przesady... 10 tys to jak robisz z kompletnym remontem silnika i na nowych częściach ;)
Kupujesz rozbitego dawcę - koszt ok 5-7tys za A3 / Golfa w 150 kucykach (masz wszystkie potrzebne części), to co potrzeba pakujesz nowe (rozrząd, filtry), zostawiasz sobie jakieś fanty (felgi, fotele itp), a reszta idzie na sprzedaż. I po czasie jak wyprzedasz bajzel wychodzisz na niewielkim minusie w porównaniu do włożenia bazowej kwoty ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości