Swap

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez Radi » 22 mar 2010, o 21:44

ja mam silnik u siebie z mk2 technicznie wszystko pasowało problemy były tylko z elektryką
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez Imper » 23 mar 2010, o 13:37

dokladnie w seacie inaczej sa rozwiazane pewne kwestie elektryczne. trzeba troche przerabiac wiazke od osprzetu no i to wszytsko masz w jednej wiazce a nie tak jak w golfie podzielone na partie
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Zegarek » 23 mar 2010, o 18:35

Aha czyli dam sobie spokój z tym i wymienię mu kompletny wydech jakiś przelotowy powinno się poprawić
Zegarek
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 8 paź 2009, o 10:35
Lokalizacja: Radom

Postprzez Imper » 23 mar 2010, o 21:05

kolego jesli masz cale 2 auta czas i troszke waruknow sprzetu i umiejetnosci to mzoesz sie bawic. Da sie to zrobic
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Zegarek » 23 mar 2010, o 21:35

Najgorsze te warunki i sprzet
Zegarek
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 8 paź 2009, o 10:35
Lokalizacja: Radom

Postprzez Imper » 24 mar 2010, o 00:37

ja Ci powiem tak robie swapa bo w sumie go jeszcze nie skonczylem do konca. tak na tip top bez kanalu moje warunki to nedzne klucze i garaz co prawda ocieplany bo w domu wiec na temp nie narzekam. Da sie to zrobic bez kanalu itp ale jest to ciezkie i zammuje 3 razy tyle czasu co normlanie. Moje auto jest na dobrej glebie wiec musialem nawet lewarek specjlany zdobyc zeby w ogole je uniesc. Przyznam szczerze ze byly momenty kiedy kapitulowalo po 10 kluczy dziennie i trzeba bylo isc do mechanika zeby uzyc grubszej altyrerii ale na wiekszosc niespodzianek jest sposob :) pozdro i dobrze przemysk zanim rozbierzesz oba auta bo jednak trzeba czasu i kasy na to wydac troszku
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Zegarek » 24 mar 2010, o 07:36

No wiem i dlatego daje sobie spokój bo seat potrzebny mi jest do pracy wiec max mógł bym nim nie jeździć tak z 4 dni wiec swap samemu odpada
Zegarek
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 8 paź 2009, o 10:35
Lokalizacja: Radom

Postprzez czarus21 » 17 sty 2012, o 14:54

podepnę się pod temat silnik z paska b3 na 2 wałkach podejdzie mi pod skrzynie 1,8 75koni :
-moje pytania
-jak mocowania silnika (coś trzeba dospawać czy pasuje na mocowania od 18
-elektryka jakie zmiany
-i czy koniecznie trzeba hamulce zmieniać
czarus21
Badacz tematu
 
Posty: 386
Dołączył(a): 8 wrz 2011, o 18:40
Lokalizacja: ostróda

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości