Szukam ludzi jezdzacych na oporniku

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Szukam ludzi jezdzacych na oporniku

Postprzez trojeczkaGT » 6 paź 2014, o 20:23

Witam poszukuje ludzi aktualnie jezdzacych lub takich co mieli niedawno opornik w 1Z

czy cos im szybciej wysiadalo czyt. zuzywalo ?

na jakich opornikach jezdzili badz jezdza ?

nie chce teoretycznych tylko tych co faktycznie mieli z tym stycznosc :D
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Szukam ludzi jezdzacych na oporniku

 

Postprzez AdiK__ » 7 paź 2014, o 09:46

Ja jeździłem jakiś rok na oporniku oczywiście nie cały czas tylko np. przy wyprzedzaniu itp. Nic się złego nie działo poza dużo większym spalaniem :D hehe opornik wstawiłem taki jak w "manualu" znalezionym w necie. Cały koszt "tuningu" jak dziś pamiętam 9,70 zł :D Jak za taki mod +13 KM i 46 Nm to bardzo dużo ;)
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez trojeczkaGT » 7 paź 2014, o 15:49

a turbo dziura byla ? jaki miales opornik :D ja mialem 470 ohm to czarno i czuc ze albo trurbo ale sprzeglo sie slizga i zmienilem na 370 ohm i bede testowal.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez AdiK__ » 8 paź 2014, o 08:25

Nie było żadnej turbo dziury a opornik chyba 402 Ohm jak dobrze pamiętam :) z tyłu była zasłona dymna ale jak szedł :D hehe
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez trojeczkaGT » 8 paź 2014, o 14:56

ja mam teraz 370 ohm wczesniej byl 470 i sie dowiedzialem ze mam juz koniec sprzegla haha czeka mnie wymiana
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez slawek5t » 4 sty 2015, o 04:10

W głowie sobie załóżcie ten opornik. Nie opłaca sie na tym jeździć.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez krzyś » 7 sty 2015, o 22:40

slawek5t napisał(a):Nie opłaca sie na tym jeździć.


Może jakieś uzasadnienie..? bo jak na razie post nic nie wnosi do tematu..
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez trojeczkaGT » 8 sty 2015, o 00:08

powiem od siebie bo mam, w sumie bardziej mam to jako bajer bo dla mnie ladnie wyglada i jak ktos pyta a co to to ja mowie to wlacz i but, czuc ze lepiej sie zbiera ale szkoda mi auta na jazde dluzsza na tym bo efekt jest dopiero przy "cisnieciu"

ogolnie jako taki gadzet jak dla mnie moze byc :D
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez slawek5t » 8 sty 2015, o 01:20

krzyś napisał(a):Może jakieś uzasadnienie..?

A proszę bardzo, podam 3 główne minusy:

- dużo większe spalanie
- szybsze zużycie sprzęgła
- dym z tyłu

edycja postu:
No i chyba dałem dość silne argumenty aby nie używać tego typu tuningu lub używać go bardzo rzadko.

Jakby ktoś chciał to mogę dużo bardziej szczegółowo opisać co zmienia/pogarsza/polepsza opornik.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Ziołomasta » 13 sty 2015, o 01:16

Nie każde 1.9 kopci. Brat mial a4 1z i tez bawił się z opornikiem. Opornik byl na włącznik na konsoli srodkowej. Kilka dobrych tysięcy na nim pojezdzil nie bylo prawie żadnej różnicy jezeli chodzi o wieksze zuzycie materiałow. Samochod duzo lepiej przyspieszal a spalanie bardzo często jest większe dlatego ze aż chce sie deptac. Przy tej masie taki "bajer" jest dośc opłacalny i przydaje sie przy wyprzedzaniu. Pozdrawiam i polecam !
Ziołomasta
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 16 paź 2014, o 10:24
Lokalizacja: Rumia

Postprzez krzyś » 13 sty 2015, o 08:47

slawek5t napisał(a):Jakby ktoś chciał to mogę dużo bardziej szczegółowo opisać co zmienia/pogarsza/polepsza opornik.


Chętnie poczytam może coś ciekawego napiszesz.. :super:
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez mimax » 14 sty 2015, o 01:30

jezdze na tym pół roku i nic sie nie dzieje, tzn. nic złego , założyłem włącznik i rezystor regulowany 100ohm
mimax
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 14 sty 2015, o 01:10
Lokalizacja: Lublin


- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości