TDI 1Z

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

TDI 1Z

Postprzez siti07 » 21 wrz 2011, o 00:18

Witam. Planuje zaślepić w swoim TDI 1Z egr i przy okazji mam w planach wyczyścić turbo i kolektor i tu nasuwa się moje pytanie czy to coś da? Czym to najlepiej czyścić? Pozdrawiam
Avatar użytkownika
siti07
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 23:20
Lokalizacja: Krosno

TDI 1Z

 

Postprzez mandaryn882 » 24 wrz 2011, o 22:05

Witam kolego wyczyszczenie kolektora może troszeczke pomóc na wyższych obrotach o ile jest brydny co do czyszczenia turbo wydaje mi się to zbędne bo 1z 90 ps nie miały zmiennej geometri. jeśli chcesz zwiekszyć moc to zastanów sie na chipem :super: ew jak chcesz modzić to wiekszy FMIC wtryski 230 i turbo BRD powinno 180 pęknąć :-D PS co do EGR to też raczej nic nie zmieni :P
mandaryn882
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 24 wrz 2011, o 22:01
Lokalizacja: Oława/Wrocław

Postprzez siti07 » 26 wrz 2011, o 10:31

Tak właśnie myślałem z tą turbiną ale chciałem się upewnić. Co do tych wtrysków to o 230 nie słyszałem o 216 to tak :) czyli takie 230 podejdą do mnie? Pozdro
Avatar użytkownika
siti07
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 23:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez palio » 26 wrz 2011, o 10:48

siti07 napisał(a):czyli takie 230 podejdą do mnie?


tak kolego podejdą. nawet jak się uprzesz to możesz założyć 260 ;-)
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Snejk18 » 26 wrz 2011, o 22:48

mandaryn882 napisał(a): jak chcesz modzić to wiekszy FMIC wtryski 230 i turbo BRD powinno 180 pęknąć

.... 180 km z 1Z ?? Oj nie wiem, czy wyciągnięcie takiej mocy z tego silnika jest wykonalne. A nawet jeżeli, to nie jest to ani proste ani tanie.
To co napisałeś + wydajniejsza pompa i może moc zacznie podchodzić pod 150 km.
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez Bradley » 26 wrz 2011, o 22:52

Snejk18, z takim setupem peknie 180 tylko pompe trzeba zmodzic.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez Snejk18 » 27 wrz 2011, o 19:11

hmm... czyli zawsze trzeba weryfikować swoją wiedzę :p
Gdzieś czytałem kiedyś, że wyciągnięcie więcej niż 150 km z 1Z-ta jest problematyczne, najwyraźniej jak się ma kasę to nie jest taki znowu duży problem... :p
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez Piaggio » 30 wrz 2011, o 17:32

http://moto.allegro.pl/golf-mk3-1-9-tdi ... 15485.html
jeżeli to prawda to jest przykład że jednak sie da, :-)
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez SotoM » 11 paź 2011, o 20:07

jasne ze sie da... tylko jak ktos kto sobie tego sam nie zrobi to będzie musiał kuuuupe sosu w to zapodac... i postawic wózek na długi czas do garażu...
zrób program i ci to wystarczy po ci taka moc na miasto a wzime bedziesz musiał z 3biegu ruszac bo na zimówkach nawet nie ruszysz z miejsca... :lol: no ale baw sie...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Maciek1Z » 12 lis 2011, o 18:12

180KM z 1Z jest wykonalne,niestety-moim zdaniem-silnik dlugo nie wytrzyma naprezen idacych w parze z moca. Gdzies kiedys czytalem o tym ze 130 kucykow w 1Z jest optymalne i nie trzeba wiele modzic.Zastanow sie do czego samochod ma sluzyc,bo 180 koni wymaga zmiany zawiasu,szerokich kapci no i oczywiscie ingerencji w uklad hamulcowy.Poza tym bedziesz musial odetkac mu gardlo.Straszne koszty i auto dlugo w garazu;) ale powodzenia zycze;)
TDi is not a crime...
Maciek1Z
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 6 lis 2011, o 21:23
Lokalizacja: Jedlina-Zdrój

Postprzez Byku21 » 16 lis 2011, o 02:10

180KM z 1Z jest wykonalne,niestety-moim zdaniem-silnik dlugo nie wytrzyma naprezen idacych w parze z moca. Gdzies kiedys czytalem o tym ze 130 kucykow w 1Z jest optymalne i nie trzeba wiele modzic.Zastanow sie do czego samochod ma sluzyc,bo 180 koni wymaga zmiany zawiasu,szerokich kapci no i oczywiscie ingerencji w uklad hamulcowy.Poza tym bedziesz musial odetkac mu gardlo.Straszne koszty i auto dlugo w garazu;) ale powodzenia zycze;)

Tutaj nie moc odgrywa role tylko moment kolego,można zrobić z 1z nawet 230KM z momentem 400 i będzie jeździł,a można dać 230KM i moment 450 i też pożyje jak moment wysoko się poprowadzi,ale jak nisko to już lipa,bo korbowód nie wytrzyma,no i druga sprawa że zależy od nogi użytkownika,bo jak nie zna innych położeń jak góra-dół to i 90KM wykończysz w miarę szybko...
Byku21
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 27 gru 2010, o 00:41
Lokalizacja: S-ko

Postprzez Maciek1Z » 19 lis 2011, o 00:26

moze i jest w tym troche racji,co modziarz to ma inne zdanie,ale chyba co do zawiasu i hamulcow nie zaprzeczysz/ :]
TDi is not a crime...
Maciek1Z
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 6 lis 2011, o 21:23
Lokalizacja: Jedlina-Zdrój


- - - https://5kat.pl/magazyny-na-wynajem-gliwice/



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości