TDi chipowanie -co sadzicie o tej firmie? ADT WROCLAW

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez luki34 » 4 gru 2009, o 11:02

kaczmarr_, wszystko zależy jaki masz komputer. bo były2 rodzaje z tego co wiem w 1z. był 8 i 16 bitowy. jak 8 to lipton ale jak 16 to można się bawić w program.
Avatar użytkownika
luki34
Czytacz
 
Posty: 128
Dołączył(a): 27 wrz 2008, o 10:43
Lokalizacja: VAG-Podkarpacie.pl

 

Postprzez e2 » 4 gru 2009, o 12:11

luki34 napisał(a):kaczmarr_, wszystko zależy jaki masz komputer. bo były2 rodzaje z tego co wiem w 1z. był 8 i 16 bitowy. jak 8 to lipton ale jak 16 to można się bawić w program.


w każdym mozna się bawić - tylko w 8bit masz ograniczenia i jest to tak zwane 'babranie się w gó*nie'. w 8-kach chyba doładowanie da się tylko do 1bara podnieść maksymalnie...
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez leopard » 4 gru 2009, o 14:25

e2 napisał(a):tylko do 1bara podnieść maksymalnie


na 1.1 max - 8bit w 1Z na ~ 115 KM da sie pokrecić z ori gratami pod maska
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez e2 » 4 gru 2009, o 14:37

leopard napisał(a):na 1.1 max - 8bit w 1Z na ~ 115 KM da sie pokrecić z ori gratami pod maska


byłem blisko ;) i z tego co wiem moment można uzyskać około 300 - widziałem na własne oczy ;)
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Procent » 5 gru 2009, o 11:46

W 1z ponad 300 nm można wyciągnąć. Na ori gratach oczywiście. Sotom ma zrobiony program u leoparda i ma 324 NM.
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez leopard » 6 gru 2009, o 05:17

Procent napisał(a):Na ori gratach oczywiście

wtryski ASV ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Bradley » 6 gru 2009, o 11:43

e2 napisał(a):i z tego co wiem moment można uzyskać około 300 - widziałem na własne oczy ;)

Jaka hamownia taki moment :D A poza tym co z tego, ze ma 300Nm skoro na turbinie na WG moment zaraz leci w dol. :-?
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez Procent » 6 gru 2009, o 12:03

leopard napisał(a):
Procent napisał(a):Na ori gratach oczywiście

wtryski ASV ...


No to tego mi Sotom nie powiedział
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez leopard » 6 gru 2009, o 12:46

Bradley napisał(a):moment zaraz leci w dol


nie bierz wszystkiego własną miarą ... :cwaniak:

co do hamowni - V Tech - myślę ze akurat tu nie było większych problemów z maszyną i operatorem - w przeciwieństwie do poprzedniej hamowni gdzie operator doopa potrafił golfa tyłem postawic na rolkach do hamowania ;-) ;-) ;-)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Bradley » 6 gru 2009, o 13:29

leopard, taka charakterystyka tej turbiny. Rozumiem spadek z 320 na 280, ale nie z 320 na 200. Mam z 288 na 220. Magia cyferek na mnie nie dziala :->
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez kaczmarr_ » 6 gru 2009, o 16:17

Asv.. 216-tki.. Turbina WG..
Mozecie to jakos objasnic mi o co z tym chodzi?
No i pytania dnia.. Jak poznac czy mam kompa 8czy 16bitowego ??
kaczmarr_
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 5 wrz 2009, o 11:37
Lokalizacja: Rumunów

Postprzez Bradley » 6 gru 2009, o 16:19

kaczmarr_ napisał(a):Jak poznac czy mam kompa 8czy 16bitowego ??

Spisz numer sterownika na obudowie. Albo latwiej: obudowa plastikowa 8bit, metalowa 16bit.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości