to tylko 1.4

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez DrSzpila » 10 lut 2009, o 11:47

Dam88 napisał(a):z 1.4 niestety sie nie da zrobic rakiety
Ja już mam rakietę 75 km i 135 nm :lol: , ale tak naprawdę jeśli to zdrowy po remoncie 60 konny silnik to naprawde nie ma co narzekać bo zadziwia swoją mocą ;)
DrSzpila
Members
 
Posty: 593
Dołączył(a): 24 lut 2008, o 16:44
Lokalizacja: Katowice / Siedlce

 

Postprzez Imper » 10 lut 2009, o 23:43

optymisci hehe :) rakieta nie rakieta za to bijecie na lep ekonomia wieksze pojemnosci cos za cos niestety...
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez K@mil » 10 lut 2009, o 23:55

DrSzpila, co ty tam masz zrobione miales kiedys napisac :) :hyhy:
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez DrSzpila » 11 lut 2009, o 12:08

K@mil napisał(a):DrSzpila, co ty tam masz zrobione miales kiedys napisac
to moze teraz napiszę:

- splanowana głowica o 0.8 setek,
- Chip z hamowni (po znajomości)
- usunięty katalizator
(razem koszt 300 zeta)
- kapitalny remont silnika 1100 zł

w planach
- sportowy wałek rozrządu (silnik już przystosowany ale musi sie dotrzeć)
- odchudzenie koła zamachowego o 10 - 15 % wiecej nie moge bo na wzniesieniu bede musiał redugować biegi.

Wkładałem tyle kasy w ten silnik bo ma tylko 130 tys przebeigu i zamierzam nim pojezdzic 3 lata a innego wiekszej pojemnosci bo fajnie jest mieć ekonomiczne auto z ciekawą mocą :hyhy:
DrSzpila
Members
 
Posty: 593
Dołączył(a): 24 lut 2008, o 16:44
Lokalizacja: Katowice / Siedlce

Postprzez Imper » 11 lut 2009, o 14:21

no tak ale to juz nie bedzie to samo spalanie co fabrycznie po takich modyfikacjach nie ma szans! napewno nie powinno ono byc tak wysokie jak w 1.8 ale zawsze sie zaobserwuje jakis wzrost... mam pytanie skad wezmiesz ostry walek do 1.4??dorabiany na zamowienie czy moze jakas rzezba z innego silnika??

[ Dodano: 2009-02-11, 13:22 ]
skoro sciagales glowice to mogles od razu poddac ja portingowi no i pobawic sie z kolektorem :) a co z dolotem ? jakies modyfikacje?
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez e2 » 11 lut 2009, o 14:31

Imper napisał(a):mam pytanie skad wezmiesz ostry walek do 1.4??dorabiany na zamowienie czy moze jakas rzezba z innego silnika??


http://www.swiatek.com.pl/go.live.php/P ... owych.html tu masz chociażby ;)
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Imper » 11 lut 2009, o 14:39

to ze swiatek robi walki to wiem ale nie rpzypuszczalem ze juz maja w swoim katalogu do 1.4 8v... kiedys jak przegladalem oferte to zaczynalo sie od pojemnosci 1.8 w golfie
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez e2 » 11 lut 2009, o 14:54

aha ;0 no to i tak ci pomogłem ;d
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez DrSzpila » 11 lut 2009, o 15:48

Imper, światek ma wałki ;)
DrSzpila
Members
 
Posty: 593
Dołączył(a): 24 lut 2008, o 16:44
Lokalizacja: Katowice / Siedlce

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

cron