Tubosprężarka w Golfie MK3 1.9 TD

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez witboy » 12 paź 2012, o 16:01

jak masz k14 to albo k24 badz t3 chodzi o flansze kolektora ja bym bral odrazi wieksze turbo skoro chcesz dac ic i boost pina t3 bardzo fajnie sie sprawdza
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez Matiuas » 13 paź 2012, o 00:00

witboy napisał(a):jak masz k14 to albo k24 badz t3 chodzi o flansze kolektora ja

Czyli pasuje brać turbo z ori kolektorem, a jak sytuacja z downpipe? Trzeba zmieniać aby posadzić T3 w miejsce k14

Interesują mnie jeszcze informacje na temat k24, ktoś jeździł na takiej turbinie?
Matiuas
Badacz tematu
 
Posty: 204
Dołączył(a): 17 sty 2009, o 00:29
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez tberent » 14 paź 2012, o 11:21

Matiuas, jak chcesz moc to zrób tak jak ja miałem w mkII, w JR pakowałem pina,mbc, westa zablokowałem, wtryski nowe, t3 zdrowe i miałem przez trochę ic od 1z.
miałem tylko problem z kopceniem bo t3 ma laga ale jak sie wkręcił to tak na 5 od 110 to jak pompowało 1,7 to teraz mój 1z jest tatowozem w tych prędkościach, T3 na trasę i skrzynia od SB i zapierdzielasz, ja na takim czymś śmigałem 3 lata i zapierdzielało dalej ;) jak sprzeda alem to zmniejszyłem na 1,4 mbc bo nowy właściciel butował od razu. aha, 180 dla niego to nie był jakiś problem, mam nawet filmik jak zamykał zegar na /nawi. ;)
tberent
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 1 sie 2009, o 20:59
Lokalizacja: EL/ELW

Postprzez witboy » 15 paź 2012, o 19:13

jesli duzo jezdzisz na miescie to lepsza miejsza turbinka ktora szybko wstaje i ladnie pompuje i niema takiego laga czyli k14, jak jezdzisz duzo tras to k24 badz t3 wtedy spalanie ci spadnie bo niema tak zapchanego wydechu ale problemem staje sie miasto i lag ktory jest juz ladnie odczuwalny, mozna go zmiejszych poprzez wieksza dawke i pina i wywalenie wydechu do koncowego chociaz ale zawsze to bedzie lag odczuwalny w miescie bardzo....czyli sporo dymu u dolu...
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Matiuas » 15 paź 2012, o 19:28

Jeżdżę miasto i trasy, więc najlepiej było by mieć 2 turbiny :-D
Puki co jeszcze szukam, k14 w dobrych pieniądzach i w dobrym stanie już znalazłem, niestety o garretta t3 jest trudniej zwłaszcza że chcę od jednej osoby komplet do montażu, minimum turbo i spływ oleju.
Matiuas
Badacz tematu
 
Posty: 204
Dołączył(a): 17 sty 2009, o 00:29
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez tberent » 15 paź 2012, o 19:59

Matiuas, to szukaj jakiegoś JRa
witboy, racja ale jak się zbierze i wsadzi dużego icka to zejdzie z lagiem do 2100 więc trgedii by nie było ale war to skrzynia ta krótsza lub grzebać w jego i kółko przełożyć ale to już zabawa.
tberent
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 1 sie 2009, o 20:59
Lokalizacja: EL/ELW

Postprzez pawel_63 » 15 kwi 2013, o 11:15

Ja mam używane k24 pokrecone i śpięte z coolerem czołowym z bmw. K24 to wielka krowa wstaje przy 2.5 tys ale petarda zaczyna się od 3 i tak do 6 tyś ciągnie na dwójce dym z opon :-) także jeżeli zależy Ci na ekonomii to k14 i t3 bo są małe r na serii szału nie robić ale szybko wstają i nie kręcisz tak motoru. Pokrecone daja radę :-) ja z k24 jestem bardzo zadowolony.
pawel_63
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 15 kwi 2013, o 09:06
Lokalizacja: Milicz

Postprzez Matiuas » 15 kwi 2013, o 19:46

Temat już dawno ogarnięty, wpadła turbina garret t2, 9 miesięcy po regeneracji, jeszcze na gwarancji w dobrej cenie i jestem zadowolony :)
Matiuas
Badacz tematu
 
Posty: 204
Dołączył(a): 17 sty 2009, o 00:29
Lokalizacja: Jarosław

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

cron