Tuning

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez sagon » 12 lut 2013, o 17:33

brzesiu napisał(a):Najlepiej było by podłączyć ją pod manometr i sprawdzić jakie daje ciśnienie.


Zbyt piękne,żeby mogło być prawdziwe.Gdyby to było takie proste,to po co bosch nakazywałby testowanie pomp pod kątem ich wydatków paliwowych wg ściśle określonych reguł.
W ten sposób możesz sprawdzić jedynie ciśnienie wewnętrzne w pompie,które niestety nie mówi nic o stanie całej pompy,jako elementu,a jedynie,jak już,to stwierdza kondycję pompy łopatkowej.

Tylko wymontowanie pompy i test na stole probierczym może ukazać faktyczny stan pompy,pod kążdym kątem.

brzesiu napisał(a):Podjedz do pierwszego leprzego serwisu specialisujacego sie w pompach wtryskowych i wtryskiwaczach to tobie sprawdza.


90% "serwisów" nawet nie wie,jak w silniku sprawdzić ciśnienie paliwa wewnątrz pompy.
O zwiększeniu ciśnienia może już tylko pomarzyć.Zapytaj się 1wszego lepszego serwisanta o zwiększenie ciśnienia w pompie,to zrobi tak :szok:.
Serwis boscha,specjalizujący się w ukłądach wtryskowych koło Lublina,prośba o zwiększenie ciśnienia w pompie,gość oczy wywalił,takie :shock: i powiedział koledze,że w tych pompach nie zwiększa się ciśnienia,nie ma takiej możliwości :lol: .
Tak,że powodzenia życzę.
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,11tka,wtryski 0.230,bv43/43a,fmic,przedłużona skrzynia,przód 288/25,tył 256/22.
Avatar użytkownika
sagon
Czytacz
 
Posty: 110
Dołączył(a): 1 maja 2009, o 15:28
Lokalizacja: świętokrzyskie-TKN

 

Postprzez brzesiu » 12 lut 2013, o 18:55

Nie no racja trudno z toba sie nie zgodzić.
Problem w tym ze tak jak sam zaznaczyłeś nie kazdy serwis ma mozliwości techniczne do takiej diagnostyki a dwa wymontowanie i zamontowanie pompy większa juz kaska.

Więc co bys polecił na początek dla kogos kto chce zrobic sobie jedynie lekki programik?
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia mojego firmowego Bloga https://www.rabbittranspoland.com/pl/blog a gdyby ktoś potrzebował taksówki na lotnisko w Gdańsku zapraszam na stronę https://www.rabbittranspoland.com/pl
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez sagon » 12 lut 2013, o 20:02

Jak chcesz lekki programik,to nie ma potrzeby grzebania w pompie.
Takie jest moje zdanie.
Grzebanie w pompie ma sens,ale przy grubszych modach.
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,11tka,wtryski 0.230,bv43/43a,fmic,przedłużona skrzynia,przód 288/25,tył 256/22.
Avatar użytkownika
sagon
Czytacz
 
Posty: 110
Dołączył(a): 1 maja 2009, o 15:28
Lokalizacja: świętokrzyskie-TKN

Postprzez brzesiu » 16 lut 2013, o 12:42

Witam

We wtorek zainstalowałem u siebie wtryski os ASVa 220/300 barów.
Ładnie je wyczyściłem wczesniej były ponoć sprawdzane czy cisnienia trzymają.
Po odpaleniu zauważyłem mocniejsze klepotanie coś jak hydrozawór tylko takie nieco miększe (trudno to opisac słowami)

Wczoraj laguje żelastwo i tak dawka paliwa 5.6 mg kąt wtrysku miedzy 41 a 44 ale co mnie lekko zaniepokoiło korekcje na wtyskach to wartości 0.50 0.70. 1.10 na moje to holernie wysokie te korekcje.
sprawdzam wodą z mydłem nic nie przedmuchuje.

Jak myślicie te klepotanie to może byc wtryskiwacz?
Zaraz schodze do garazu ustawię kont i jak nie przestawie to mam jeszcze jeden wtrysk na podmiankę ale szczeze nie chciałbym teraz ich po kolei podmieniać.

I drugie pytanie jaka jest kolejność cylindrów u nas. 1.2.3.4 od paska rozrządu ?
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez sagon » 16 lut 2013, o 13:35

Idę o zakład,że wtryski nie były sprawdzane na oba ciśnienia,a jak już,to tylko na 1wsze.O ile w ogóle były.
Nie ma opcji,żeby używane wtryskiwacze 3mały ciśnienia,więc to sprawdzanie,to pic na wodę.
To klepanie,to nic innego,jak wtryskiwacz,jest niewyregulowane ciśnienie,stąd taki objaw.
Same korekcje świadczą już o nie najlepszej kondycji minimum jednego wtryskiwacza.
Kolejność rozrządu 1-3-4-2
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,11tka,wtryski 0.230,bv43/43a,fmic,przedłużona skrzynia,przód 288/25,tył 256/22.
Avatar użytkownika
sagon
Czytacz
 
Posty: 110
Dołączył(a): 1 maja 2009, o 15:28
Lokalizacja: świętokrzyskie-TKN

Postprzez brzesiu » 16 lut 2013, o 15:30

Własnie też mi sie tak wydaje. swoj droga jakbym sprzedawał to tak samo bym opisał.
Jak je odebrałem to było widać ze były czyszczone więc możliwe ze sprawdzane też. pytanie tylko co według autora oznacza trzymaja cisnienie.

swoja droga ten wtrysk z najwyzsza korekcja to ten nie od kompletu sprubuje go na dniach podmienić.
Ten co mam od kompletu wydawał mi sie jakby końcówka była troche przegrzana i dlatego go nie zakładaliśmy.

Tak to wygląda teraz.

Jestem po delikatnej jeździe testowej.

Golfina ciągnie teraz od samego dołu jak wyposzczona Bułgarka ;P

Obrazek

Obrazek

Obrazek
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez borysek_123 » 18 lut 2013, o 19:23

Siema wszystkim ma problem gdy jade np. 16o km/h to turbina wpada w tryb awaryjny co może byc mam nowe weżyki nowe zawory te od turbiny?
Avatar użytkownika
borysek_123
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 29 sty 2012, o 22:58
Lokalizacja: Tomaszów Bolesławiecki

Postprzez marcinkazimierz » 20 lut 2013, o 11:51

borysek_123 napisał(a):Siema wszystkim ma problem gdy jade np. 16o km/h to turbina wpada w tryb awaryjny co może byc mam nowe weżyki nowe zawory te od turbiny?


notlauf szukaj na forum
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez palio » 22 lut 2013, o 19:55

borysek_123 napisał(a):Siema wszystkim ma problem gdy jade np. 16o km/h to turbina wpada w tryb awaryjny co może byc mam nowe weżyki nowe zawory te od turbiny?


Po pierwsze podaj oznaczenie silnika. Po drugie podpiąć auto pod vaga sczytać błędy i zrobić kpl. logów.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez brzesiu » 4 mar 2013, o 22:11

Panowie zchamowałem dzisiaj autko na hamowni drogowej i troche sie zawiodłem. 105 km 258nm

Dawka paliwa 3.0 wtryski asv. Na poprzednich wtryskach już był robiony program i szczeze liczyłem na nieco wiecej.

Powiedzcie mi jakie duże może być przekłamanie na takiej hamowni względem zwykłej inercyjnej ?
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia mojego firmowego Bloga https://www.rabbittranspoland.com/pl/blog a gdyby ktoś potrzebował taksówki na lotnisko w Gdańsku zapraszam na stronę https://www.rabbittranspoland.com/pl
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez sagon » 5 mar 2013, o 20:00

brzesiu napisał(a):dzisiaj autko na hamowni drogowej i


Wszystko jasne,tymi sprzętami można co najwyżej ciągniki rolnicze sprawdzać.
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,11tka,wtryski 0.230,bv43/43a,fmic,przedłużona skrzynia,przód 288/25,tył 256/22.
Avatar użytkownika
sagon
Czytacz
 
Posty: 110
Dołączył(a): 1 maja 2009, o 15:28
Lokalizacja: świętokrzyskie-TKN

Postprzez brzesiu » 6 mar 2013, o 11:14

sagon napisał(a):
brzesiu napisał(a):dzisiaj autko na hamowni drogowej i


Wszystko jasne,tymi sprzętami można co najwyżej ciągniki rolnicze sprawdzać.


Jak bedę miał chwilkę podjade jeszcze na jakiś złomowiec i zważę golfinę.

Auto po tych modach powinno mieć lekko 120 kucy i 280nm Fakt jest taki ze wagę jaka wpisalismy wiozłem z dowodu a tam pisało ze moje żelastwo waży niby 1065 kg.

Z tego co wyczytałem w necie to gofer niby wazy 1175 katalogowo do tego to co ja mam w bagazniku to też pewnie jakies 70-80 kg.

Zakładając ze 2% błąd w masie to 1% błąd w wyniku to by było że mam te okolice 120 i 300nm;P
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości