Tuning

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez leopard » 6 mar 2013, o 21:50

sagon napisał(a):Wszystko jasne,tymi sprzętami można co najwyżej ciągniki rolnicze sprawdzać.
po czym wnosisz ??
masz jakies wlasne doswiadczenia ??

jesli to byl Dynomet - chetnie zobacze warunki pomiaru - rozjasni to nieco sytuacje

w zasadzie ciezko wyrokowac czy takie graty wlozone pod maske czy hamulcowy nie rozgarniety :wstyd:
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

 

Postprzez sagon » 7 mar 2013, o 21:11

leopard napisał(a):po czym wnosisz ??
masz jakies wlasne doswiadczenia ??


Wolałbym kpowerem pomiaru dokonać,jak tymi drogowymi wydumkami,na jedno wychodzi.
Miałem okazję,nie jednokrotnie,widzieć,jak wyglądają pomiary na tych hamowniach.Wyniki powalały.
Tam jest zbyt wiele zależnych,które znacząco wpływają na wynik.Dlatego bardzo łatwo o celową pomyłkę.
Prosty przykład,słynny arl muszki ze stajni evo,jak się okazało niuton na hamowni stacjonarnej było o 100 jednostek mniejszy,niż na tej najlepszej hamowni,drogowej,duńskiej firmy dynomet.
Inny,to golf 3 kombi afn na 11/216 wyszedł na prawie 200/400,przy wadze 1600kg :lol:.
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,11tka,wtryski 0.230,bv43/43a,fmic,przedłużona skrzynia,przód 288/25,tył 256/22.
Avatar użytkownika
sagon
Czytacz
 
Posty: 110
Dołączył(a): 1 maja 2009, o 15:28
Lokalizacja: świętokrzyskie-TKN

Postprzez brzesiu » 8 mar 2013, o 10:22

No ale jak to mówią darowanemu koniu w zęby sie nie zagląda. Teraz trochę kiepsko z czasem ale pojde na inercje dla porównania.

Panowie byłby mi w stanie ktoś powiedzieć jaki jest typ skrzyni standardowo w 1z.
Ba najlepiej jeszcze wartości przełożeń ale jak nie to już sobie znajde. ;)
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia mojego firmowego Bloga https://www.rabbittranspoland.com/pl/blog a gdyby ktoś potrzebował taksówki na lotnisko w Gdańsku zapraszam na stronę https://www.rabbittranspoland.com/pl
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez sagon » 8 mar 2013, o 14:54

W 1Z jest skrzynia ASD,druga co co długości po GGU.
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,11tka,wtryski 0.230,bv43/43a,fmic,przedłużona skrzynia,przód 288/25,tył 256/22.
Avatar użytkownika
sagon
Czytacz
 
Posty: 110
Dołączył(a): 1 maja 2009, o 15:28
Lokalizacja: świętokrzyskie-TKN

Postprzez brzesiu » 9 mar 2013, o 11:46

Dziękówka ;)
Jak ASD to prawie najdłuższa skrzynia to aż boje sie pomyśleć jak to wygląda przy krótszych ;P
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia mojego firmowego Bloga https://www.rabbittranspoland.com/pl/blog a gdyby ktoś potrzebował taksówki na lotnisko w Gdańsku zapraszam na stronę https://www.rabbittranspoland.com/pl
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez leopard » 9 mar 2013, o 16:40

sagon napisał(a):Miałem okazję,nie jednokrotnie,widzieć,jak wyglądają pomiary na tych hamowniach

a ile sam shamowales ??
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez sagon » 9 mar 2013, o 21:54

Na dynomecie mogę co jedynie c 330,ewentualnie c 360 shamować.
To jest najtańszy sprzęt pomiarowy dostępny na rynku będący w posiadaniu najbogatszych firm tuningowych,które z wiadomych względów zachwalają go niesamowicie.Nie ma się co czarować,cena nie idzie tutaj w parze,jak zwykle w takich przypadkach,z jakością.
Swojego gonię zawsze na obciążeniówkę mahy.
Tam się nie da celowo źle wpisać masy,żeby zyskać kilka-naście koni.
Co nie oznacza,że nie da się na takich hamowniach,podobnie,jak na dynomecie,zakombinować.
Coś Ci pokażę,wykres afna na 11/216/gtb 17 z obciążeniówki dp.Co Twoim zdaniem jest nie tak z tymi kreskami.
Dlaczego wypluło aż taką moc.
To co jest tutaj nie halo ;-) ?

Obrazek
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,11tka,wtryski 0.230,bv43/43a,fmic,przedłużona skrzynia,przód 288/25,tył 256/22.
Avatar użytkownika
sagon
Czytacz
 
Posty: 110
Dołączył(a): 1 maja 2009, o 15:28
Lokalizacja: świętokrzyskie-TKN

Postprzez brzesiu » 10 mar 2013, o 02:19

Nie wiem Strzelam ze Autko przyjechało na jakiś 14 z niskim laczem ;)
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia mojego firmowego Bloga https://www.rabbittranspoland.com/pl/blog a gdyby ktoś potrzebował taksówki na lotnisko w Gdańsku zapraszam na stronę https://www.rabbittranspoland.com/pl
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez sagon » 10 mar 2013, o 22:11

Nie,ale blisko.
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,11tka,wtryski 0.230,bv43/43a,fmic,przedłużona skrzynia,przód 288/25,tył 256/22.
Avatar użytkownika
sagon
Czytacz
 
Posty: 110
Dołączył(a): 1 maja 2009, o 15:28
Lokalizacja: świętokrzyskie-TKN

Postprzez brzesiu » 19 mar 2013, o 19:02

Dzisiaj podjechałem do chłopaków na małe sprawdzenie co dały te moje wypociny.
Obrazek

Następny setup nowe szklanki plus wałek od SDI
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia mojego firmowego Bloga https://www.rabbittranspoland.com/pl/blog a gdyby ktoś potrzebował taksówki na lotnisko w Gdańsku zapraszam na stronę https://www.rabbittranspoland.com/pl
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez palio » 19 mar 2013, o 19:32

brzesiu wtryski ASV + wirus?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez brzesiu » 19 mar 2013, o 19:34

Dokładnie. Tylko ze virus robiony jeszcze na starych wtryskach.

Myślę że na nówkach szklankach i wałku od SDI powinnem zbliżyć sie do 130km
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości