przez sagon » 25 mar 2013, o 21:51
Krzyżak,to dokładnie ten element,o którym prawisz.
Jeżeli chodzi o tłoczek przestawiacza kąta,ten pod dekielkiem,to ten w pompie z 1Z'ta jest zupełnie inny,jak ten w pompach z reni 982/983/988,identyczny jak renaty 2/3/8 ma pompa z ahh.
Warto wsadzić do pompy ten z reni,bo wtedy będzie mniej wysilony zaworek n 108,podczas procesu regulacji wyprzedzenia kąta.
Po przeróbce pompy na 11tkę,będziesz musiał zwiększyć ciśnienie w pompie,bo na 95% będzie problem z wyprzedzeniem kąta.Ale to idzie zrobić przy pomocy vaga.
Sama wymiana zaworka nie wpływa na większy,czy mniejszy stopień wyprzedzenia,ale już znacznie zmniejsza sam zakres wysterowania zaworka n 108.Dlatego warto wsadzić ten z renaty.
Żadnych dawek z tego powodu sterownik ciął nie będzie.
Stan pompy łopatkowej ocenia się wizualnie.Łopatki i zewnętrzny pierścień mają być w idealnym stanie.Łopatki na styku z pierścieniem,pierścień na styku z łopatkami.Zero śladów zużycia.
Pompa z 1Z/AHU ma trzymać ciśnienie w przedziale 6.0-7.4 bara,wartość żądana według karty wydatków to 6.7 bara przy 1000 rpm na silniku.
Karta nie podaje wartości dla wyższych rpm,jedynie dla 500rpm na pompie,czyli 1000 na silniku.
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,11tka,wtryski 0.230,bv43/43a,fmic,przedłużona skrzynia,przód 288/25,tył 256/22.