Tuning

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez krzysiek1606 » 25 maja 2013, o 07:55

sagon napisał(a):To już opcja dla bardziej wtajemniczonych,lutowanie,rozwiercanie,wymiana fali.
Prościej jest wymienić w pompie z tdi,to co niezbędne,choć można i tak,jak piszesz.
Korpusy poza jednym szczegółem niczym się między sobą nie różnią.Można i tak i tak.


a dla takiego efektu chyba warto sie pomeczyc
http://images45.fotosik.pl/1811/d485d8c6e7ce9c3cgen.jpg
krzysiek1606
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 22 mar 2013, o 09:37
Lokalizacja: wnd

 

Postprzez sagon » 25 maja 2013, o 17:53

Warto.
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,11tka,wtryski 0.230,bv43/43a,fmic,przedłużona skrzynia,przód 288/25,tył 256/22.
Avatar użytkownika
sagon
Czytacz
 
Posty: 110
Dołączył(a): 1 maja 2009, o 15:28
Lokalizacja: świętokrzyskie-TKN

Postprzez krzyś » 26 maja 2013, o 11:19

sagon. czytałem chyba wszystkie tematy na temat zmiany fali i tlokorozdzielacza i chyba arwam z forum golfa pisał ze zmieniając te bebechy trzeba dobrac podsadzenie bo inaczej tłok uderzy w głowice. wiec jak to jest bo nie znam tak dokladnie budowy pompy a ty zapewne trochę się ich na składałeś. i jeszcze takie pytanie zmieniajac sama fale w 1z na de110 z afna i zostać przy tłoku 10 będzie więcej paliwka podlewał czy się mylę? i czy ma jakis sens taka robota?
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez sagon » 26 maja 2013, o 20:30

Pierdo...i,jak uderzony w głowicę przez ten tłok :lol:.
Nie ma takiej fizycznej możliwości,żeby tłok uderzył w głowicę przy standardowych grubościach podkładek stosowanych w pompach ve,testowane ;-) .
Najcieńsza produkowana podkładka ma 1.78mm,najgrubsza 2.90mm.Te w pompach ve mają od 2.2 do około 2.4mm.
Choć on twierdzi,że podsadzenie,to nie podkładka regulacyjna,ale jakoś nigdy nie napisał,co jego zdaniem jest tym podsadzeniem :lol: .Za każdym razem udawał głupa i zmieniał temat.
Tak samo jest ze sprężynami odpychającymi.Jego zdaniem te niższe spowodują,że tłok uderzy w głowicę :doh:

Zmiana fali na wyższą zawsze ma sens,a zwłaszcza fali de 015 na de 110.
Większy skok tłoka musi wymusić większą dawkę,innej możliwości nie ma.

Tak wyglądają de 110/afn vs de 015/1z

Obrazek
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,11tka,wtryski 0.230,bv43/43a,fmic,przedłużona skrzynia,przód 288/25,tył 256/22.
Avatar użytkownika
sagon
Czytacz
 
Posty: 110
Dołączył(a): 1 maja 2009, o 15:28
Lokalizacja: świętokrzyskie-TKN

Postprzez krzyś » 26 maja 2013, o 21:02

no to chyba wsio już wiem mniej więcej jakby co będę pytał :-) nigdy nie grzebałem w pompie ale myślę ze sobie poradzę rozebrałem już jedna pompę i nic tam dziwnego nie ma prócz tego ze można fale źle założyć i nie zapli za jakiś czas się zabieram za to tylko odkuje się po opłaceniu oc :-x bo rozrząd nowy pójdzie. pozdrawiam
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez sagon » 26 maja 2013, o 22:00

Jak już będziesz coś w pompie robił,to wrzucaj od razu tłok z renaty.
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,11tka,wtryski 0.230,bv43/43a,fmic,przedłużona skrzynia,przód 288/25,tył 256/22.
Avatar użytkownika
sagon
Czytacz
 
Posty: 110
Dołączył(a): 1 maja 2009, o 15:28
Lokalizacja: świętokrzyskie-TKN

Postprzez krzyś » 26 maja 2013, o 22:08

nie bedzie potem batorego za mna? bo narazie na program mnie nie stac
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzysiek1606 » 27 maja 2013, o 05:48

krzyś napisał(a):nie bedzie potem batorego za mna? bo narazie na program mnie nie stac


zalezy jaki masz program ale jak zalorzysz fale de110 i tlokorozdzielacz z reni
to batory bedzie i to nie maly :lol:
krzysiek1606
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 22 mar 2013, o 09:37
Lokalizacja: wnd

Postprzez krzyś » 27 maja 2013, o 06:46

To seryjny 1z jest i mam wlasnie dylamat a niechcialbym rozbierac tego 2 razy teraz wogle mi nie kopci nawet jak mu dam dawke 2mg.

[ Dodano: 2013-07-17, 20:16 ]
witam pany zmieniałem wczoraj rozrząd i przy okazji przerzuciłem tłoko rozdzielacz na 11mm od reni 983 wszystko złożone odpalił cacy pięknie bez problemu ale nie ma reakcji na gaz dochodzi do 1200rpm i koniec co jest nie tak sekcja do dupy?fala moja sprężyny podkładki. po przekładce na oryginał 10mm nie ma problemu żadnego.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez brzesiu » 14 lip 2014, o 08:57

Odkopie nieco kotleta.

Zmieniam głowice patrze a tutaj siedzi wałek 28G i teraz pytanie jaka jest miedzy nim a 28D różnica mierzyłem oglądałem i wyglądają na oko identycznie.
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia mojego firmowego Bloga https://www.rabbittranspoland.com/pl/blog a gdyby ktoś potrzebował taksówki na lotnisko w Gdańsku zapraszam na stronę https://www.rabbittranspoland.com/pl
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pozor » 15 lip 2014, o 13:06

na oko to wiesz co możesz sobie zbadać ;-) tu może być wiele nie koniecznie jakich wielkich zmian , np. inny: stop,rocznik,silnik, itp.
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez brzesiu » 15 lip 2014, o 16:22

Pozor napisał(a):na oko to wiesz co możesz sobie zbadać ;-) tu może być wiele nie koniecznie jakich wielkich zmian , np. inny: stop,rocznik,silnik, itp.


Wrzuciłem na próbe ten 28G według etki jest on z silnika 1Y i wydaje mi sie ze autko lepiej sie zbiera ale problem w tym ze teraz nie jestem w stanie okreslic czy to z powodu zrobionej glowicy czy wałka.
Co ciekawe ten 28D ponoć też był montowany w aaz/1y tylko ze go etka nie uwzglednia.
Za to w internecie go ogólnie polecają.

Ortografia!!!
palio
Ostatnio edytowano 15 lip 2014, o 18:57 przez brzesiu, łącznie edytowano 1 raz
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości