tuning tdi 90 KM

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez Procent » 16 lip 2009, o 14:03

Tego to nie wiem, ale zazwyczaj ludzie zmieniają same końcówki. Ja osobiście bym zrobił przekładkę samych końcówek. Jak Ci wtryski nie leją itd to same końcówki wystarczą. Z tym przebiegiem (chociaż małe prawdopodobieństwo że jest prawdziwy) i stanem silnika jak podajesz możesz kręcić TDI-ka.
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez FBB » 16 lip 2009, o 14:14

moge kupić tanio całe z ASV.dlatego pytam
Avatar użytkownika
FBB
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 23:59
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez Procent » 16 lip 2009, o 14:32

Kup całe i przełożysz końcówki. Jak okazyjnie to tym bardziej weź.
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Bradley » 16 lip 2009, o 16:49

(Mowie caly czas o wtryskach+program)

FBB, na 216tkach od 125-135KM. Moment 270-310. Takie sa rozbieznosci w zaleznosci od silnika, wydechu, typu hamowni, itd.
Ja mam akurat 125/288 mierzone na MAHA.


ASV cale beda pasowac. Korpusy sa te same. Problem mozesz miec tylko i wylacznie z wtyczka od wtrysku sterujacego. W 1Z masz prostokatna, w ASV bedzie pewnie juz nowsza, okragla. W zasadzie wystarczy przelutowac wtyczke i gotowe.
Pamietaj, ze ASV to nie 216 tylko 205tki i przyrost bedzie mniejszy cos kolo 115-125. Dodatkowo trzeba ustawic kat wtrysku tak samo jak przy 216 bo cisnienie przedwtrysku jest wieksze i kat sie opoznia.
To w zasadzie tyle :P

Cyfry sa nie wazne, wazny jest efekt na drodze.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez FBB » 16 lip 2009, o 18:05

dzięki Bradley
a 216 to jaki typ silnika?
Avatar użytkownika
FBB
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 23:59
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez Bradley » 16 lip 2009, o 18:31

5 cylindrowy AHY, AXG
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez FBB » 16 lip 2009, o 18:37

dzięki
czyli lepiej końcówki 216 niż wtryski od ASV
czy wtryski (całe) od AHY, AXG pasują do 1Z?
Avatar użytkownika
FBB
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 23:59
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez Bradley » 16 lip 2009, o 21:22

FBB napisał(a):czy wtryski (całe) od AHY, AXG pasują do 1Z?

Nie widzialem ich na oczy. Ciezko je dostac ;) Niektore 2.5 TDI maja dluzsze obudowy, niektore takie same jak 4 cylindrowce. Z AHY beda raczej te krotsze. Jesli tak to pasuja, tylko trzeba zwrocic uwage na wtyczke od sterujacego.
Ja bym jednak zrobil hybrydy wtryskow 1Z z koncowkami 216. Tak czy siak trzeba sprawdzic uzywane wtryskiwacze czy nie leja i maja dobre cisnienia. A tak masz pewnosc kupujac nowe koncowki.
U siebie mam wlozone koncowki 216 do korpusow z AGRa.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez Procent » 16 lip 2009, o 22:51

No i tak jak mówiłem.Że na wtryskach od ASV będzie około 115-125 PS. No, ale dobra. Są mądrzejsi... Ja się nie znam. Powodzenia w modach i kup nowe te końcówki
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez FBB » 16 lip 2009, o 23:03

na ASV (205) będzie 115-125
na AHY (216) bedzie 125-135
+ nowy soft
;-)
Ostatnio edytowano 16 lip 2009, o 23:46 przez FBB, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
FBB
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 23:59
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez SotoM » 16 lip 2009, o 23:11

nie to zebym sie mondrzył - ale na samych wtryskach zyskasz max 5KM wszystko zalezy od ECU czy masz 8mio czy 16bitowy(na tym sa o wiele wieksze mozliwości) ja mam 8 bitowy i mam moc jaka mam...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Procent » 16 lip 2009, o 23:17

Ale SotoM masz za to wysoki moment obrotowy. Liczba KM to nie wszystko. Duża rolę gra właśnie NM. Ja tam mam 90 ps i naprawdę nie narzekam bo ładnie się wkręca. Szczerze mówiąc to muszę pojechać kiedyś na hamownię bo to mi na 90 ps nie wygląda.FBB na początku pytałeś o wtryski z ASV więc pisałem pod to.
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości