tuning tdi 90 KM

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez Bradley » 17 lip 2009, o 23:16

Po calosci: wtryski i program :)
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

 

Postprzez FBB » 17 lip 2009, o 23:18

spodziewałem się takiej odpowiedzi :-D
Avatar użytkownika
FBB
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 23:59
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez SotoM » 17 lip 2009, o 23:36

Bradley napisał(a):Tylko, ze przed 4tys lapie dolek a powyzej 4tys juz nie idzie z moca.
ten wykres i ta moc to juz historia... ten końcowy dołek był spowodowany przez nie wyróbe pompy wtryskowej... na hamownie dopiero pojadę. jestem po wymianie pompy wtryskowej i na drugiej turbinie... z tego co pamietam po tej wymianie auto całkiem inaczej zaczeło jażdzić... teraz juz dupa mi sie przyzwyczaiła i juz jest mało...ale nie bede robił z 90tki. . . . . . bo to nie ma sensu.... nie mam kasy na takie smrody - życie przedemną na które potrzebna bedzie kasa.
Nie chce sie z nikm sprzeczać na te tematy krecenia co jaka czesc ile da. w dupie to mam. 2 lata pracowałem na hamowni i wiem jakie myki mozna robić z programem hamowni aby klient miał morde :-o taką i sie podniecał oraz kłucił co ile daje... tak na marginesie wiele osób w dupie było i gówno wie bo to co na hamowniach sie dziej to po za nia nie wychodzi... pozdro sprzeczajcie sie dalej.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez leopard » 18 lip 2009, o 07:41

FBB napisał(a):wymienić same wtryski (bez nowego softu)
czy nowy soft na ori wtryskch ?
co da większą frajde z jazdy?


program na ori wtryskach ... końcówki wymienic zawsze zdązysz

co do myków na hamowniach - są tak duże możliwości pod nazwą " wykres wg normy" że się w głowie nie mieści

stąd międzyinnymi diametralnie rózne pomiary z 2 hamowni (jedno auto)

Bradley napisał(a):ale apetyt rosnie w miare je(z)dzenia

w 100% się z tobą zgodze ... trzeba tylko wiedziec kiedy się zatrzymać :cwaniak:
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Procent » 19 lip 2009, o 13:21

Dokładnie tak jak napisał LEO. Program na ori... a wtryski 216 (co polecam) nie uciekną. Czekamy aż zaczniesz działać. Powodzenia
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez FBB » 11 sie 2009, o 23:27

mam okazje kupić używane wtryski ASV
powinno się je sprawdzić (ciśnienia) ? czy pakować od razu do bryki?
wtryski mają ok130tyś przebiegu
Avatar użytkownika
FBB
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 23:59
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez Snejk18 » 11 sie 2009, o 23:56

To może i ja się delikatnie pod temat podepnę. Pisaliście wyżej, żeby najpierw wrzucać program na ori wtryskach, a potem (z czasem) dorzucać wydajniejsze końcówki wtrysków. A teraz moje pytanie, czy po wymianie końcówek, nie będzie potrzebna ponowna ingerencja w program, żeby wyciągnąć z nich co się da ?? ??
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez FBB » 12 sie 2009, o 00:09

wydaje mi się że trzeba będzie zrobić jakąś korekte
dlatego ja wbijam pierw wtryski (regulacja dawki i kąta) a potem program ;-)
Avatar użytkownika
FBB
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 23:59
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez stowa86 » 9 gru 2009, o 23:00

Witam. I jak? przerobił któryś już swego golfera? Bo ja również rozważam wirusa.... i mam dylemat, bo nie wiem czy ładować tez wtryski czy sam program heh. POZDR
Moc jest bogiem,Prędkość nałogiem,Nitro zabawa a Turbo podstawa!!!
Avatar użytkownika
stowa86
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 14 sty 2009, o 00:43
Lokalizacja: ok. INOWROCŁAW

Postprzez leopard » 10 gru 2009, o 01:14

stowa86 napisał(a):bo nie wiem czy ładować tez wtryski czy sam program


zalezy jaki sterownik siedzi u ciebie pod maską ... ogólnie - jeśli to ma być program na ulicę - zrób tylko modyfikację softu nie ładuj się w koszty
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez stowa86 » 10 gru 2009, o 22:10

leopard napisał(a):zalezy jaki sterownik siedzi u ciebie pod maską ... ogólnie - jeśli to ma być program na ulicę - zrób tylko modyfikację softu nie ładuj się w koszty




dokładnie ma to byc tylko i wyłącznie na ulice ,,do wyprzedzania hehe''
sterownik nie jestem pewien chyba 8 bit, Golfer 1z 94r grudzień

orientuje się ktoś gdzie w kujawso-pomorskim zrobić softa?
podobno Darek z Brodnicy TDI-RACING zna sie na rzeczy
słyszał ktoś o nim? Bo na wiosnę bym gdzieś zawitał tylko gdzie?
Moc jest bogiem,Prędkość nałogiem,Nitro zabawa a Turbo podstawa!!!
Avatar użytkownika
stowa86
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 14 sty 2009, o 00:43
Lokalizacja: ok. INOWROCŁAW

Postprzez leopard » 10 gru 2009, o 23:50

stowa86 napisał(a):Bo na wiosnę bym gdzieś zawitał tylko gdzie

jeśli nie znajdziesz tunera w swojej okolicy - zapraszam ...
szczegóły na PW
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości