tuning tdi 90 KM

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

tuning tdi 90 KM

Postprzez marcin2105 » 14 lut 2009, o 15:42

Mam putanie czy ktoś wie jakiej wartosci powinien być rezystor wpinany do nastawnika pompy zeby to wszystko dobrze chodziło?? i byl efekt zwekszenia mocy bo wsadziłem opornik 460 omów i jedzie fajnie tylko pomału spada z obrotów i jak sie przygazuje na postoju to nie chca sie ustabilizowac obroty tylko falują ponizej 1000
marcin2105
Czytacz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 23:04
Lokalizacja: Potok

tuning tdi 90 KM

 

Postprzez leopard » 16 lut 2009, o 10:56

coś za coś ... raz albo drogo i dobrze - albo tanio i byle jak
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez marcin2105 » 16 lut 2009, o 23:51

leopard napisał(a):coś za coś ... raz albo drogo i dobrze - albo tanio i byle jak



Nie rozumie
marcin2105
Czytacz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 23:04
Lokalizacja: Potok

Postprzez Pikuś » 16 lut 2009, o 23:58

Chodzi o to ze taki opornik to lipa, sam posiadam takowy i na dluzsza mete nie jest to dobre rozwiazanie ze wzgledu na silnik (poszukaj posty Leopard'a jest to wyjasnione dlaczego). Ja juz zaczynam szukac osobe ktora podkreci moja dziewiedziesiatke (wtryski+program).
Avatar użytkownika
Pikuś
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 16:03
Lokalizacja: Płock

Postprzez SotoM » 17 lut 2009, o 23:44

Pikuś, to kupuj wtryski od ASV'a 110tki i wyslij sterownik leopard, 'owi... wtryki trafisz za 400 -500zł + chips... to juz u Leo na PW i latasz - ja to mam u siebie - obejzyj sobie wykres na Moim TDI
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Pikuś » 17 lut 2009, o 23:56

Hehe no musze poszukac wtryskow. Chetnie tez bym podleciał do Leoparda ale do Szczecina mam kawałek :P
Avatar użytkownika
Pikuś
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 16:03
Lokalizacja: Płock

Postprzez FBB » 16 lip 2009, o 13:28

leopard.ile da przyrostu KM/Nm wtryski 216+soft w zdrowym 1Z?
Avatar użytkownika
FBB
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 23:59
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez Procent » 16 lip 2009, o 13:43

FBB przy wtryskach i sofcie powinieneś trafić w moc około 115-120 KM. Moment w granicach 280-315 NM.Oczywiście przy zdrowym 1Z. Jaki masz przebieg i stan silnika??
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez FBB » 16 lip 2009, o 13:54

170 tyś ;-) rzeczywiście pewnie jest większy
silnik jest w dobrym stanie.nie bierze oleju.zero problemów
czy wtryski z ASV podejdą bez problemu do 1Z?
liczyłem na troszke większy przyrost :looka:
Ostatnio edytowano 16 lip 2009, o 13:57 przez FBB, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
FBB
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 23:59
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez e2 » 16 lip 2009, o 13:55

Procent napisał(a):FBB przy wtryskach i sofcie powinieneś trafić w moc około 115-120 KM. Moment w granicach 280-315 NM.Oczywiście przy zdrowym 1Z. Jaki masz przebieg i stan silnika??


co ty gadasz? takie wyniki można programem samym osiągnąć. Z wtryskami mozna osiągać około 125-130 + 300 ponad momentu ;d
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Procent » 16 lip 2009, o 13:58

Zależy. Wszystko wyjdzie w praniu i zależy również jaki program. Powinien osiągnąc 130 PS, ale lepiej się miło zaskoczyć niż potem być zawiedzionym :)
Nie tak wtryski jak końcówki wtrysków od ASV
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez FBB » 16 lip 2009, o 14:02

czyli wykręcone wtryski (całe) z ASV nie podejdą do 1Z?
trzeba do korpusów z 1Z przełożyć końcówki z ASV?
Avatar użytkownika
FBB
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 23:59
Lokalizacja: Elbląg

Następna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

cron