Tuning za 10 gr - test opornika

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez palio » 13 paź 2014, o 19:00

Według mnie nie ma znaczenia. Najlepiej zrobić sobie z potencjometrem :-P
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez SanchoPancho » 13 paź 2014, o 20:12

Czyli nie ma to większego znaczenia?

[ Dodano: 2014-10-13, 19:17 ]
http://allegro.pl/rezystor-390r-390-ohm ... 80584.html
ten może być?
Ostatnio edytowano 13 paź 2014, o 20:22 przez SanchoPancho, łącznie edytowano 1 raz
Piłeś nie jedź, nie piłeś ... wypij :P

Moja Golfina :) zapraszam :P
http://www.golf3.pl/topics2/moja-golfizna-vt34028.htm

Crash Test Golfa III jak na ten rok prod. to naprawde całkiem całkiem :)
http://www.youtube.com/watch?v=jyU7oqPE ... re=related
Avatar użytkownika
SanchoPancho
Badacz tematu
 
Posty: 209
Dołączył(a): 20 cze 2011, o 10:52
Lokalizacja: Wągrowiec

Postprzez k-m-r1 » 22 lut 2015, o 15:12

hehe Zapraszam na hamownie sprawdzimy ile koni wiecej ile przybyło momentu chetny ktoś??

sprawdzalismy Cytryne C4 z i bez opornika 1.4 dizel

wynik z opornikiem +4 km wiecej i + 12 Nm wiecej to max co udało sie osiagnąc dobierając oporniki

problem w tym że przestawia sie dawke paliwa i przy wysokich obrotach zalewa silnik

a co sie dzieje jak wtryski leją wiecej paliwa nie musze opowiadac
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez slawek5t » 25 lut 2015, o 13:24

Bo po prostu na oporniku całe sterowanie dakowaniem jest poryte i wychodzi na koncu klops.
Chlopy, jak już chcecie troche mocy to szkoda poszukac troche i znaleźć za niecale 300 zł prawdziwy chip ktory da jeszcze większą moc, mniejsze spalanie, mniej dymu itp. Po co takie wynalazki.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez JAFAS » 13 maja 2015, o 21:42

Ten opornik to tylko w TDi ?
Niżej nie mogę, bo urwę podłogę ! 8-)
Avatar użytkownika
JAFAS
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 27 sie 2013, o 23:51
Lokalizacja: Bulowice
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8GT Special Edition
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez slawek5t » 13 maja 2015, o 23:21

Tak. w silnikach gdzie sterowanie elektroniczne.
Ale i tak zachęcam do normalnego czipowania bo taki opornik to takie takie,.... byle co.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron