Tuning za 10 gr - test opornika

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Tuning za 10 gr - test opornika

Postprzez tofik90 » 15 lis 2011, o 11:04

460 ohm, przy najlepszym starcie udało mi się zrobić 'setke' w 9,5 s
Testowałem tylko dla ciekawostki, na codzień jeżdżę bez opornika

http://www.youtube.com/watch?v=gPuzKOx4aco
tofik90
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 4 mar 2011, o 21:05
Lokalizacja: Gdańsk

Tuning za 10 gr - test opornika

 

Postprzez maciej78 » 18 lis 2011, o 00:45

Ja na 400 ohm latam ale ze stoperem nie sprawdzałem.
Sprawdzałem się ostatnio z vectrą C cdti 150KM.
I szłem łep w łep :ok:
Avatar użytkownika
maciej78
Gaduła
 
Posty: 624
Dołączył(a): 17 lut 2011, o 00:40
Lokalizacja: Poznan

Postprzez tofik90 » 18 lis 2011, o 11:59

Vectra C 150 koni ma 9,8 do setki więc wynik też dobry :)
tofik90
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 4 mar 2011, o 21:05
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Staury » 18 lis 2011, o 14:14

JAK ZMIENIŁO SIĘ SPALANIE ? MAM GOLFINKĘ W KOMBIAKU 90KM, I MYŚLĘ CZY DLA KOMBI NIE PRZYDAŁOBY SIĘ TROSZKĘ WIĘCEJ MOCY. TYLKO JAK ZMIENIA SIĘ SPALANIE BO AKTUALNIE MI MAŁO PALI I ZTEGO JESTEM ZADOWOLONY. TAK NA OKO ILE PO TYM SILNIK MA KONI ?
Avatar użytkownika
Staury
Czytacz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 25 paź 2011, o 10:06
Lokalizacja: Sławno

Postprzez Piaggio » 18 lis 2011, o 18:36

opornikiem oszukujesz kompa, niezbyt to dobry pomysl, wtryskiwana jest wtedy wieksza dawka paliwa, co za tym idzie turbinka rowniez powinna nieco wiecej dmuchnąc aby była rownowaga.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez tofik90 » 19 lis 2011, o 00:39

Staury napisał(a):JAK ZMIENIŁO SIĘ SPALANIE ? MAM GOLFINKĘ W KOMBIAKU 90KM, I MYŚLĘ CZY DLA KOMBI NIE PRZYDAŁOBY SIĘ TROSZKĘ WIĘCEJ MOCY. TYLKO JAK ZMIENIA SIĘ SPALANIE BO AKTUALNIE MI MAŁO PALI I ZTEGO JESTEM ZADOWOLONY. TAK NA OKO ILE PO TYM SILNIK MA KONI ?


Nie wiem ile spala, bo z opornikiem na codzień nie jeżdżę (jednak jazda z nim ma wpływ na żywotność pompy i sprzęgła). Włączam tlyko i wyłącznie w czasie startu ze świateł jak się z kimś ścigam (w tej chwili mało kto ze mną daje radę ^^ ) albo gdy chce szybko wyprzedzić tira.
tofik90
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 4 mar 2011, o 21:05
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez maciej78 » 19 lis 2011, o 01:25

Opornik nie nadaje się na co dzień.
Tylko dla zabawy :ok:
Staury ja też mam kombi.
Avatar użytkownika
maciej78
Gaduła
 
Posty: 624
Dołączył(a): 17 lut 2011, o 00:40
Lokalizacja: Poznan

Postprzez Robertuss » 19 lis 2011, o 11:11

Staury napisał(a):TAK NA OKO ILE PO TYM SILNIK MA KONI?


Zdaje mnie się, że gdzieś widziałem wykresy z hamowni i różnica była kilkunastu koni



tofik90 napisał(a):w tej chwili mało kto ze mną daje radę

strach podjeżdżać koło ciebie :wstyd: hahaha
Avatar użytkownika
Robertuss
Members
 
Posty: 1234
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 08:00
Lokalizacja: Świecie
Rocznik: 1999
Silnik: 2.8 AQD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez kryhaziom » 19 lis 2011, o 12:30

ja mam założony 360 ohm od 1,5 roku gdzieś. włączam go dla zabawy jak napisał maciej78 :-D
po tym półtora roku:
- pompa zdechła (na 100% nie mam pewności, że przez rezystor, ale na pewno pomógł)
- poleciało sprzęgło (aktualnie mam z vr6 i narazie dźwiga temat)
na seryjnym 1Z czuć było różnice w mocy, zresztą po wykresie widać (robiony w nysie w tym roku:D):
Obrazek

po wymianie pompy (jest teraz z AFN) i wtrysków (AFN) przy rezystorze 360 Ohm coś tam różnicy czuć i kopci (jak to ktoś kiedyś na A4 mi powiedział) jak "huta katowice" :lol:

JAK ZMIENIŁO SIĘ SPALANIE ? MAM GOLFINKĘ W KOMBIAKU 90KM, I MYŚLĘ CZY DLA KOMBI NIE PRZYDAŁOBY SIĘ TROSZKĘ WIĘCEJ MOCY. TYLKO JAK ZMIENIA SIĘ SPALANIE BO AKTUALNIE MI MAŁO PALI I ZTEGO JESTEM ZADOWOLONY. TAK NA OKO ILE PO TYM SILNIK MA KONI ?


spalanie wzrośnie na 100%, normalna sprawa :d więcej mocy, więcej pali, a na eRce to już wogóle :mrgreen:
Avatar użytkownika
kryhaziom
Badacz tematu
 
Posty: 241
Dołączył(a): 20 gru 2009, o 12:31
Lokalizacja: jelenia gora

Postprzez tofik90 » 19 lis 2011, o 13:01

kryhaziom, Ty jeździsz non stop na oporniku ?
tofik90
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 4 mar 2011, o 21:05
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez kryhaziom » 19 lis 2011, o 13:03

tofik90 napisał(a):kryhaziom, Ty jeździsz non stop na oporniku ?


nie :-D pisałem, że załączam dla zabawy :-)
Avatar użytkownika
kryhaziom
Badacz tematu
 
Posty: 241
Dołączył(a): 20 gru 2009, o 12:31
Lokalizacja: jelenia gora

Postprzez Staury » 19 lis 2011, o 15:19

Może sobie założę taki opornik, tylko w sumie ja jak jeżdżę nie lubię zamulać, i boje się że jak mi się spodoba to będę go za często używał :)
Więc może lepiej nie bo golfiną chcę pojeździć jeszcze z rok...
Avatar użytkownika
Staury
Czytacz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 25 paź 2011, o 10:06
Lokalizacja: Sławno

Następna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości