turbina k14 1.9 td

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez polliv » 3 cze 2009, o 17:09

1000 z wymianą skrzyni? jak tak to chyba trochę za mało będzie. zresztą u was może trochę tańsze części bo u nas skrzynia to od 700pln w górę :-? powodzenia w modach :ok:
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

 

Postprzez gomez1982 » 3 cze 2009, o 17:52

Nie skrzynia zostaje nie ma to jak widok ludzi spod świateł że tak szybko do przodu idzie :-P Mi chodziło o samo IC plus Pin i robocizna że z 1000 wyjdzie :-) Skrzynia to ja wiem że jak bym od 1Z zmieniał to z 700-900 zł.
Moja Śliweczka
Gwint str. 10
Obrazek
Avatar użytkownika
gomez1982
Gaduła
 
Posty: 709
Dołączył(a): 13 mar 2009, o 00:00
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Bacaga^^ » 3 cze 2009, o 18:00

Mam takie małe pytanko jak taka zmiana wpływa na żywotność silnika :?: Gomez ile masz mniej więcej teraz KM :?:
Avatar użytkownika
Bacaga^^
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 20 sty 2009, o 17:39
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez polliv » 4 cze 2009, o 09:47

gomez1982, a nie masz możliwości samemu tego założyć? to nic trudnego ;-)
Bacaga^^, powiedzmy sobie szczerze, nie przedłuża to życia silnika :lol:
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez gomez1982 » 4 cze 2009, o 18:15

Ile ja mam KM nie wiem seryjnie 75 więc znając że to diesel to może z 80 będzie :-P No niestety polliv nie mam do tego warunków bo może i sam bym się tego podjął ale nie mam miejsca na rozebranie samochodu.Taki los niestety.A właśnie dużo jest przy tym roboty tzn czy wszystko dobrze wchodzi na tym IC i rurach z TDI?Bo z tego co kiedyś się interesowałem to mechanik mówił że im mniej kombinacji tym taniej weźmie za montaż.

Ciekawi mnie ile to daje więcej do KM i Nm.
Moja Śliweczka
Gwint str. 10
Obrazek
Avatar użytkownika
gomez1982
Gaduła
 
Posty: 709
Dołączył(a): 13 mar 2009, o 00:00
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez polliv » 4 cze 2009, o 18:25

gomez1982, oryginalny IC od TDI pasuje idealnie. trzeba jedynie dorobić jeden uchwyt trzymający IC od dołu bo go nie ma. no i ja jeszcze wstawiałem kawałek rurki przy turbinie bo tam nie wszystko pasuje idealnie. wynika to z innego położenia turbiny i innego kolektora ssącego w TDI. w sumie jakby ktoś chciał to by wszystko w godzinę zrobił. przy tym na prawdę nie ma dużo pracy. jeżeli mechanik Ci powie inaczej tzn że jest zabawny :lol: jakbyś nie mieszkał na drugim końcu PL to bym Ci to założył :-D
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez gomez1982 » 4 cze 2009, o 18:52

No niestety ale mieszkam nad morzem :-P No ale w sumie tak się zastanawiałeś albo czytałeś ile to daje bo ja jeszcze na typowy wykres z hamowni trafić nie mogłem nigdzie na necie.
Moja Śliweczka
Gwint str. 10
Obrazek
Avatar użytkownika
gomez1982
Gaduła
 
Posty: 709
Dołączył(a): 13 mar 2009, o 00:00
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez polliv » 4 cze 2009, o 18:57

ja widziałem wykres z hamowni AAZta i miał 141KM :-o niestety nie wyło tam momentu i nie było napisane jak osiągnięto taką moc. zaraz poszukam tego zdjęcia żeby nie było ;-) a z innych wypowiedzi można wnioskować, że IC + boostpin + ciśnienie doładowania ok 1bara + odpowiednia regulacja dawki paliwa w AAZecie = 100KM.

znalazłem coś lepszego niż mówiłem na str. 18 tego tematu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=255

moc 155KM, moment 267,4Nm
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez gomez1982 » 4 cze 2009, o 22:29

Taka modyfikacja to już inna bajka. Ale te 100 KM by wystarczyło w zupełności,A Ty coś regulowałeś z ciśnieniem doładowania i dawką paliwa czy tylko podłączyłeś i na tym się skończyło?
Moja Śliweczka
Gwint str. 10
Obrazek
Avatar użytkownika
gomez1982
Gaduła
 
Posty: 709
Dołączył(a): 13 mar 2009, o 00:00
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez polliv » 4 cze 2009, o 22:32

ciśnienie podkręciłem na 1.1 bara, z dawką paliwa też coś kręciłem ale muszę ją jeszcze poprawić.
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez gomez1982 » 4 cze 2009, o 23:15

Nic tylko zazdrościć.Ja najpierw muszę zmienić opony i felgi bo to co jest teraz a co ktoś kupił to ciężko nazwać oponą bo kosztuje mniej niż 100 zł za sztukę.A wiadomo że jakoś trzeba golfa utrzymać na drodze.Więc w następnym roku pewnie będę o tym myślał.Napisz tylko o ile Ci spalanie wzrosło bo czytałem że ustawiając ciśnienie tak na 0.8-0,9 i regulując dawkę można zejść ze spalaniem a silniczek i tak rwie do przodu.
Moja Śliweczka
Gwint str. 10
Obrazek
Avatar użytkownika
gomez1982
Gaduła
 
Posty: 709
Dołączył(a): 13 mar 2009, o 00:00
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez polliv » 5 cze 2009, o 07:10

no ja teraz też muszę o jakichś felgach i oponach pomyśleć. spalanie mam ok 6-6,5l/100km. życzę powodzenia, pozdrawiam
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości