turbina vs kompresor

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez Imper » 28 paź 2009, o 01:36

to 1.8 sie rozleci predzej niz ta turbina dymnie ;-) poza tym co to za logika ladowac parenascie tysiecy zeby wyplulo moze ze 140-150km jak mozna zrobic swapa za polowe jak nie 1/3 tej kwoty
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

 

Postprzez Basior1997 » 28 paź 2009, o 11:15

zobaczymy jak to bedzie ale zawsze mozna sprzedac turbo kid.mi tam chodzi głównie o bov-a bo fajnie syczy i troche podkrecic silnik bo mam tylko 75ps :shock: no i jak wydmucham silnik 1,8 to wrzuce napewno 2,0 lub vr6 ale narazie zakładnam do tego co mam puzniej sie zobaczy
dzieki za pomoc ;-)
Jak sie bawic to sie bawic 1.8 wyj..... VR6 wstawic :)
Avatar użytkownika
Basior1997
Members
 
Posty: 591
Dołączył(a): 19 paź 2008, o 19:56
Lokalizacja: DGR/PL

Postprzez Zwi3rzu » 28 gru 2011, o 15:23

Ja wrzucam turbo do swojego 2E. Mysle o turbinie GARRETT 504205349 z iweco 3.0.
Silnik przygotowany znaczy odprezony i po generalnym remoncie. Jak padnie wsadze cos innego :)
Zwi3rzu
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 12 gru 2011, o 14:50
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez strzeliniasty » 28 gru 2011, o 16:39

Zwi3rzu napisał(a):iweco 3.0
z tym ze silniki w iveco to silniki peugota
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez Zwi3rzu » 28 gru 2011, o 16:42

Moze i od peugeota ale turbo jest turbo wazne zeby za wczesnie nie wstawalo.
Zwi3rzu
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 12 gru 2011, o 14:50
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości