Turbina w 1.9

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Turbina w 1.9

Postprzez KrOOpekkk » 6 sty 2008, o 13:55

Kiedy załącza się Turbina w tym silniku ?
Avatar użytkownika
KrOOpekkk
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 5 sty 2008, o 21:58
Lokalizacja: Tarnów

Turbina w 1.9

 

Postprzez tomek;) » 6 sty 2008, o 14:09

Powyzej 2000 obr./min
żyj chwilą...
Avatar użytkownika
tomek;)
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 4 sty 2008, o 23:05
Lokalizacja: Oświęcim

Postprzez kajtek » 6 sty 2008, o 15:14

w turbo dieslu tak samo jak w tdi?
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Imper » 6 sty 2008, o 16:06

wycisz radio i posluchaj wyraznie slychac to w tdi:D:D:D przepiekny dzwiek pozdro
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez dawidg87 » 6 sty 2008, o 20:11

tak chyba w okolicy 2200 :D po włączeniu turbo, czujesz wgniecenie w siedzenie i gwałtownie zaczyn przyśpieszać w tym momęcie :D
w omedze mam silnik 2.5TDS tam się włancza przy 2500 :D i tez wgniata w siedzonko:D
dawidg87
Badacz tematu
 
Posty: 170
Dołączył(a): 26 gru 2007, o 14:52
Lokalizacja: Żywiec

Postprzez master49 » 10 sty 2008, o 13:27

Współczuje ci za tego Opla.Masz w nim najbardziej awaryjny silnik diesla wyprodukowany przez BMW.A tak wogóle w TD turbina chodzi od samego początku uruchomienia silnika czemu szybciej się zużywa.
master49
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 30 gru 2007, o 19:01
Lokalizacja: Białystok

Postprzez szelesto5 » 15 lut 2008, o 20:23

Witam. Posiadam Golfa III 1.9TDI 90PS 1996r kombi. Nie wiem kiedy te turbo się u mnie włącza zauważyłem że ciągnie mi przy 1800 czy to możliwe z tego co czytam to piszą inni że przy 2200 jeżeli chodzi o to czy słyszę to niestety nic nie słyszę tak jak chodzi tak i bez zmian się dzieje z obrotami. Znajomy się wsłuchiwał i mówił że turba nie ma chyba bo nic nie słyszy aby coś się zmieniało w duchu się zaśmiałem bo w cześniej przejechał się i mówił że lux ciągnie a on posiada skodę felicję 1.9 disel 1999r chyba 75km też kombi. Pisze drugi raz tą wiadomość bo coś nie poszło na forum więc jeszcze raz Pozdrawiam Wszystkich Klubowiczów i z góry dzięki za odpowiedz. Narazie.
szelesto5
szelesto5
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 20 sty 2008, o 18:25
Lokalizacja: Mazury

Postprzez Bocian-t5 » 16 lut 2008, o 15:06

turbine w tym silniczu masz za blokiem silnika (patrz pod przednia szyba w komorze silnika- napewno bedizesz widzial) - to do tego stwierdzenia kolegi ;p
turbinka w tym silniczku o ile sie nie myle to zaczyna pompowac gdzies kolo 2300. po zastosowaniu boxu pompuje juz chyba od 1900 ;p (przynajmniej tak bylo w kolegi w a3 [ zastosowal boxa do 1.9tdi 90ps i od 1900 zaczynalo mu pompowac i wciskac w fotel :) ])

pozdrawiam :)
Zbieram na samochod (chyba wiecie jaki ;p)

POSTEP: 70%
Bocian-t5
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 9 lut 2008, o 18:57
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez darek111 » 17 lut 2008, o 01:00

mam tdi sprowadzone 90KM tez zastanawialem sie przy ilu obrtach zalacza sie wlaczc tur.ale z tego co zauwazylem i przedewszystkim uslyszalem to napewno ponizej 2000 /obr niewiem czy ktos tam wkladal lapy do tego silnika ale trzeba sie wsluchac dokladnie pozatym z tego co wiem kazdo turbinkie powinno byc slychac w miejszyn lub wiekszym stopniu zalezy od modelu silnika i apropo benzynowe silniki majo inny moment obr i tur. zalacza sie na wyrzszych obrotach niz w D.-wyczuj silnik i sie wsluchaj jak ktos jezdz dluzej swoim autkiem to doslownie pozna je po glosie ze cos jest nie tak

[ Dodano: 2008-02-17, 00:08 ]
dodam ze wsluchiwanie mialem na mysli jak samochod jest na postoju bo w czasie jazdy niestety ale w golfie jej raczej nieuslyszysz ale i tak są the best jak za to kase
darek111
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 13 lut 2008, o 21:04
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez Bryckas » 8 mar 2008, o 16:29

Po pierwsze, to turbo się nie "włącza"!!! Turbina kręci się cały czas, a moment, który nazywacie włączeniem sie turbiny oznacza, że zaczyna powstawać na tyle dużo spalin(bo przeciez dzieje sie to przy przyspieszaniu) które muszą "przecisnąć" sie przez turbinę, że zaczyna się ona kręcić o wiele szybciej, proporcjonalnie do ilości spalin, co powoduje tłoczenie do silnika większej ilości powietrza, co w końcu powoduje mocniejsze przyspieszenie. Mój afn zaczyna odczuwalnie ciągnąć od ok. 1400-1700obr/min. zależy na jakim biegu. A więc wszystko zależy od tego jak mocno wciskacie pedał gazu i w wyniku tego ile powstaje spalin, tzn. że jeżeli będziemy się rozpędzać delikatnie, bez wciskania pedału gazu do podłogi to raczej nie odczujemy "wciskania w fotel" przy jakiejś tam prędkości obrotowej.
Bryckas
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 26 lis 2007, o 20:17
Lokalizacja: Elbląg/Wałbrzych

Postprzez slawek317 » 25 mar 2008, o 10:58

U mnie wciska w fotel ok 1800- 1900 obr/min mam gtd z 92r :-D
slawek317
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 2 cze 2007, o 22:18
Lokalizacja: lubelszczyzna

Postprzez pawelo87 » 17 kwi 2008, o 23:29

Mam 1.9 GTD z 92r. i zalancz sie przy okolo 2200 obr/min
pawelo87
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 15 lut 2008, o 18:03
Lokalizacja: Krzycko W.

Następna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości