Turbina w LPG ?

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez leopard » 30 sty 2009, o 14:03

-chudy- napisał(a):a powiem ci szczerze ze te silniki sa w miare dynamiczne

raczysz sobie zartowac ... jest to silnik który przewiezie twoje dupsko z punktu a do punktu b - nic więcej ... o dynamice nie ma co tu wspominać
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

 

Postprzez -chudy- » 30 sty 2009, o 14:11

leopard, nie żartuje...zreszta to nie jest temat do dyskusji..każdy ma swoje spostrzeżenia na temat 1.4...ja nie najeżdżam na diesle...więc skonczmy z tym...
Avatar użytkownika
-chudy-
Badacz tematu
 
Posty: 219
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 14:50
Lokalizacja: JAVWOR

Postprzez pavvelll » 30 sty 2009, o 14:59

do 120km/h w miarę nieźle dochodzi nie mogę narzekać, ale później jak wbijam 4... :cry: ale jazda powyżej 120 w 1.4 to już piłowanie i zarzynanie silnika. A w wizualny tuning Jacol, można się pobawić przy wszystkim. Tak jak napisałem w "mój golf" kupiłem auto z takim wyposażeniem sam bym takiej kasy nie zainwestował, lecz wole jeździć takim niż z seryjnym zawieszeniem i wydechem
Avatar użytkownika
pavvelll
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 10 lis 2008, o 18:27
Lokalizacja: dolnyslask, Ząbkowice Śl.

Postprzez leopard » 30 sty 2009, o 18:30

-chudy- napisał(a):ja nie najeżdżam na diesle...więc skonczmy z tym

mało mnie obchodzi na co najeżdzasz (masz AC) :hyhy:

prawda jest taka że przy 1.4 kręcac fajerą na jałowym biegu obroty spadają :wstyd:
co innego 1.4TFSI ... to jest ciekawostka
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Golfik1986 » 30 sty 2009, o 21:27

leopard, jesli juz mowa o silnikach 1.4 to co powiedz o 1.4 TDI montowanym w nowym Vw Polo??? nie mowie ze bym chcial takiego kupic ale jak dla mnie bomba mala pojemnosc male oplaty w tym diesel co do nie dawna bylo nie mozliwe i w miare jakas tam moc dla malo wymagajacych
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Jacol » 30 sty 2009, o 21:31

Potezny moment obrotowy z dieslu z dolu to jest to co kocham :) Benzyny sa fajne, niektore silniki maja wrecz muzyke zamiast dzwieku ale 140km w golfie 3, armia niutonometrow na dzien dobry i nic wiecej nie jest mi potrzebne :)
Ostatnio edytowano 31 sty 2009, o 08:42 przez Jacol, łącznie edytowano 1 raz
GOLF 3 - 1.6 75KM - ABU - GL 5D


kontakt: gg 4684235 / mail: clau&tlen$pl
Avatar użytkownika
Jacol
Badacz tematu
 
Posty: 354
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 22:06
Lokalizacja: no czesc

Postprzez leopard » 31 sty 2009, o 00:16

Golfik1986 napisał(a):1.4 TDI montowanym w nowym Vw Polo

wszystko pięknie - ciekawe czy będzie tak kolorowo jak zaczną zjeżdzac do warsztatów ... silnik aluminiowy :]

póki co - jest OK - zobaczymy jak wytrzymają próbę czasu ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez mat » 31 sty 2009, o 02:30

Jacol napisał(a):Potezny moment obrotowy z dieslu w dolu to jest to co kocham :) Benzyny sa fajne, niektore silniki maja wrecz muzyke zamiast dzwieku ale 140km w golfie 3, armia niutonometrow na dzien dobry i nic wiecej nie jest mi potrzebne :)



przejdz sie jakims Audi co ma pod macha 2.0 w 5 garach na ful przelocie w wydechu, to jest prawie jak orgazm!!
mat
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 31 gru 2007, o 15:19
Lokalizacja: TSK

Postprzez leopard » 31 sty 2009, o 04:05

mat napisał(a):przejdz sie jakims Audi co ma pod macha 2.0 w 5 garach

po co ... przejechałem się lupo z TDI PD w 4rech cylindrach i ... wysiadłem z trzęsacymi nogam :-o

BTW - to lupo ma obecnie 500 KM i 750 Nm i naped na 4ry koła - poza tym rekord w księdze guineesa :przestraszony:

BTW - miałem okazję pojeździc też RS4 z 2007 roku - też fajnie lata - ale tam takich extremalnych doznań nie ma ... auto lepiej wyciszone - w sumie jazda w lupo porównywalna jest z lataniem szybowcem - takie same przeciązenia :-D
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Golfik1986 » 31 sty 2009, o 15:31

leopard napisał(a):silnik aluminiowy :]

ale dzis wiekszosc ma juz podzespoly aluminiowe
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez mat » 31 sty 2009, o 16:25

leopard napisał(a):
mat napisał(a):przejdz sie jakims Audi co ma pod macha 2.0 w 5 garach

po co ... przejechałem się lupo z TDI PD w 4rech cylindrach i ... wysiadłem z trzęsacymi nogam :-o

BTW - to lupo ma obecnie 500 KM i 750 Nm i naped na 4ry koła - poza tym rekord w księdze guineesa :przestraszony:

BTW - miałem okazję pojeździc też RS4 z 2007 roku - też fajnie lata - ale tam takich extremalnych doznań nie ma ... auto lepiej wyciszone - w sumie jazda w lupo porównywalna jest z lataniem szybowcem - takie same przeciązenia :-D



ja nie do Ciebie Leos, a pota tym poderzewam ze jezdziles nie jednym wynalazkiem.

a orgazm to mial byc do dzwieku tylko i wylacznie a nie osiagow... :)
mat
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 31 gru 2007, o 15:19
Lokalizacja: TSK

Postprzez -chudy- » 31 sty 2009, o 16:27

to juz nie ten temat...moze załozycie sobie jakis nowy i bedziecie dyskutowac..póki co to kolega który go założył juz sie chyba przekonał wiec... :dobani:
Avatar użytkownika
-chudy-
Badacz tematu
 
Posty: 219
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 14:50
Lokalizacja: JAVWOR

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości